اقتصادی

دستور ویژه وزیر برای تامین روغن نباتی

وزیر صنعت ، معدن و تجارت (سمت) گفت: “با در نظر گرفتن ظرفیت مناسب تولید روغن نباتی در کشور و اقدامات برنامه ریزی شده ، بخش خصوصی با همکاری ارگان های دولتی درگیر در موضوع ، برای ایجاد تعادل در روند تولید و تأمین نیازهای بازار برای این محصول.

به گزارش نازک نارنجی ، علیرضا رزم حسینی در جلسه اعضای انجمن صنایع روغن نباتی ایران که در دفتر وزیر برگزار شد ، اظهار داشت: ما در یک جنگ اقتصادی بسیار دشوار و پیچیده هستیم. هنوز برخی از مردم هنوز به این مسئله اعتقاد ندارند یا تلاش لازم را نمی كنند. علی رغم هزینه های انجام شده توسط كشور از طریق افزایش تاجگذاری و تعهد دولت برای تهیه موارد بهداشتی مربوط به بیماری ، این کشور در مقایسه با سایر کشورهایی که مجازات ندارند ، هنوز در سطح قابل قبولی اداره می شود.

رزم حسینی اظهار داشت: در شرایط فعلی مقداری از التهابی که در بازار رخ می دهد بیشتر به دلیل برخی اخبار و اخبار کاملاً دروغ است و انتظار می رود مردم در ارائه اطلاعات دقت بیشتری داشته باشند. ایجاد آرامش در بازار و ایجاد تعادل در تامین و توزیع کالاهای اساسی و نیازهای انسانی از اولویت های وزارت صنعت ، معدن و تجارت است و این موضوع با جدیت دنبال می شود.

وزیر صمت با بیان اینکه شرایط فعلی نیاز به همدلی و همکاری بیشتر دارد تا از بروز هرگونه تخلف و مانعی در روند تأمین و تأمین نیازهای مردم در بازار جلوگیری شود ، گفت: در سیستم تولید وزارت صمت به همکاری و به دست آوردن نظرات و نظرات سازمانهای بخش خصوصی ، مجلس شورای اسلامی و سایر ارکان دولت معتقد است.

وی در پایان با پرداختن به مباحث مطرح شده توسط تولیدکنندگان در خصوص تأمین پول مورد نیاز برای واردات نفت خام ، گفت: درآمد ارزی در حال بهبود است و در آخر اوضاع بهتر خواهد شد. از سال. “

به گزارش نازک نارنجی ، مشکلات بازار نفت از اواخر ماه سپتامبر در اخبار قرار گرفته است. اخیراً در روزهای اخیر برخی از فروشگاه ها میزان روغن های فروخته شده برای هر نفر را محدود کرده اند. این وضعیت همچنین منجر به افزایش قیمت نفت شد ، زیرا شاخص تورم در ماه اکتبر نشان داد که قیمت گروه روغن و چربی 16.2 درصد نسبت به شهریور و 34.8 درصد نسبت به اکتبر سال گذشته افزایش یافته است. سال با این حال ، طبق عرف ، عدم مبادله اسناد مالکیت بین شرکتی که ایران را خریداری کرده و فروشنده خارجی به دلیل کمبود پول دلیل اصلی عدم ترخیص نفت خام وارداتی است نفت ، که عواقب بازار داخلی را منعکس می کند. سرانجام ، چند ساعت بعد ، معاون وزیر تجارت داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که اکنون شرایط نفت ، صنعت و صنعت در تعادل است و 70000 تن ذخیره توزیع آن توسط خانوارها در زنجیره تأمین است.

طبق اعلام انجمن روغن نباتی ایران ، 50 تا 55 درصد مواد اولیه روغن جامد از خارج وارد می شود و 40 تا 45 درصد از دانه های روغنی تولید شده حاصل می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا