اقتصادی

ممنوعیت تردد از اعلام تا اعمال!

در حالی که روز چهارشنبه اعلام شد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پنج استان منع رفت و آمد تا روز یکشنبه اعمال می شود ، به نظر می رسد این ممنوعیت فقط 24 ساعت به طول انجامیده است و اکنون ترافیک روان است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. تمام شد.

به گزارش نازک نارنجی ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور مجازات تردد در پنج کلانشهر تهران ، اصفهان ، ارومیه ، کرج و مشهد را مجاز دانست و در تعطیلات آینده محدودیت ها اعمال می شود. در حال دویدن.

طبق اعلامیه های صادر شده پس از این اطلاعیه ها ، ممنوعیت های ترافیکی در این کلانشهرها تا ظهر روز یکشنبه هجدهم اکتبر ادامه دارد ، اما به نظر می رسد این ممنوعیت تردد فقط 24 ساعت ادامه داشته باشد. بر اساس اطلاعات و اخبار دریافتی از شهروندان و تصاویر دوربین های نظارت تصویری سازمان راهداری ، ترافیک در برخی از محورهای آن مانند آزادراه تهران-شمال و محور چالوس روشن و دارای ممنوعیت عبور از مسیرها. هیچ چیز وجود ندارد!

در همین حال ، مرکز ملی راه های کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی همچنان اعلام می کنند که هنوز محدودیت های ترافیکی وجود دارد و سامانه 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین اطلاعیه را منتشر کرده است ، همانطور که وزارت بهداشت اعلام کرده است ورود و خروج از استانها. تهران ، البرز ، اصفهان ، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به جز آمبولانس ، آمبولانس و حمل و نقل عمومی ممنوع است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا