اقتصادی

بهره برداری از ۲ واحد صنعتی در فارس توسط رئیس جمهور

نازک نارنجی / فارس فعالیت دو واحد تولیدی صنعتی “Ara San Ronica” و “Behsazan Tosean Arman” توسط رئیس جمهور در جریان یک برنامه کنفرانس ویدیویی آغاز شد.

روز پنجشنبه ، 11 سپتامبر ، عملیات تولید واحدهای “Arai San Ronica” و “Behsazan Toseh Arman” در منطقه ویژه اقتصادی شیراز توسط استاندار فارس با دستور رئیس جمهور رسما آغاز شد.

شرکت آرا سن رونیکا محصولات بهداشتی و شوینده کار می کند و شرکت بهسازان توسعه آرمان در زمینه پوشش ضد آتش و ضد سرما فعالیت دارد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس در این مراسم صحبت می کند: واحد تولیدی سان رونیکا در زمینی به مساحت 31000 متر مربع و زیربنای 20،000 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه بیشتر افتتاح می شود هنوز 11،300 تن مواد شوینده و بهداشتی با سرمایه گذاری 1250 میلیارد ریال. شد

حمیدرضا ایزدی ، با بیان اینکه بهره برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد کار مستقیم برای 70 نفر و کار غیرمستقیم برای بیش از 1000 نفر می شود ، افزود: معدن و تجارت نیز زمینه ویژه ای را فراهم می کند توجه به اجرای ، تکمیل و راه اندازی بسیاری از صنایع.

وی با یادآوری اینکه فعال شدن این واحد صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال مناسب ، زمینه توسعه اقتصادی و راه اندازی صادرات نفتی فارس را فراهم می کند ، گفت: بعد ، متناسب با امروز و در آینده نیازهای این کشور محصولی از جمله مایع ظرفشویی ، مایع لباسشویی ، شامپو فرش و فرش و مایع شیشه پاک کن با الگوهای خورشید جهانی تولید خواهد کرد.

رئیس سازمان صمت فارس افزود: واحد تولیدی توسعه بهسازان آرمان به مساحت 8000 متر مربع و زیربنای 2400 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار تن آتش غیر قابل احتراق و 11 هزار تن است. سقف جداسازی کف با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال با اشتغال به طور مستقیم توسط 50 نفر افتتاح شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا