بین الملل

اجازه نمی‌دهیم امارات بر سر قدس قمار کند/کسانی که به آغوش شیطان پناه ببرند، سهمی در آینده نخواهند داشت

معاون بین الملل مؤسسه بین المللی حقوق بشر و صلح:

سامان نیازی در نامه ای به انور راجا ، عضو دفتر سیاسی و افسر رسانه ای جبهه مردمی آزادی فلسطین در سوریه ، نوشت: “قدس افتخار هر مسلمان است ، خواهان آزادی است و مذاکره نمی کند. ” یک مسلمان ، مانند یک مسلمان ، تجارت احترام خود را ممنوع کرده است و ما معتقدیم که امارات متحده عربی صلاحیت فروش این عزت را ندارد.

وی افزود: روحیه قماربازی که باعث غنی سازی روابط می شود شهرت جهان اسلام را لکه دار می کند. ما ایرانیان نسل جدید ، سفیران آرمان ، همیشه جوان و پویا در قدس شریف ، اجازه نمی دهیم قماربازان بدون هیچ هزینه و هزینه ای از کار شرم آور خود دور شوند ، حتی کوچکترین عزت آنها.

معاون بین الملل انستیتوی بین الملل گفت: “کسانی که توافق نامه را نقض می کنند و کسانی که از کشتار کودکان و تصرف اراضی در برخی از مناطق اسلام منحرف شده اند هرگز منفعتی نخواهند داشت و مورد احترام قرار نخواهند گرفت.” برای حقوق بشر و صلح زیبا. ما با همه کسانی که به دنبال آزادی در جهان بودند صحبت کردیم و گفتیم که قدس متعلق به جهان اسلام است و ما بدن خود را پاره نمی کنیم.

نیازی افزود: با هم ، نمایندگی از ذهن بیدار مردم راشد فلسطین ، می توانیم یک جبهه متحد باشیم. قوی تر از زمان قبل از سو mis تفاهم شیطان ، و ما معتقدیم که آینده متعلق به صالحان است و کسانی که از میان برادران صالح خود به آغوش شیطان پناه می برند ، هیچ کس در مورد آینده و محکوم به نابودی است. ما در عهد و پیمان قدیمی خود هستیم و معتقدیم که به لطف خداوند ، به زودی دعای باشکوه جلسه قدس را اقامه خواهیم کرد.

انور راجا ، عضو دفتر سیاسی و مسئول رسانه ای جبهه مردمی آزادی فلسطین در سوریه ، در پاسخ به این نامه نوشت: “از تلاش های سیاسی ، عقیدتی ، جهادی و شناختی شما در این زمینه متشکرم. حمایت از آرمان فلسطین و حفظ حرمت آن. ” ما انجام دادیم. ما می دانیم که محافظت از فلسطین و مقدسات و مقدسات آن در برابر دستکاری در برنامه های تجزیه ابتدا مستلزم ثبات سیاسی و فکری در چارچوب محور مخالفت ، نخبه گرا و توده های مردم است.

وی اضافه کرد: “ما معتقدیم که کار نهادی برنامه ریزی شده برای یک دوره زمانی بسیار مهم است تا از سبک های سنتی که عرصه ملی و میهنی را تسخیر کرده و در کنفرانس های سه ماهه بارها و بارها مطرح شده اند ، دور شود. اظهارات و هیچ اقدامی انجام نشد. “

رجا گفت: در تمام برنامه ها و مواضع شما ، ما با شما هستیم و اطمینان داریم که طلوع معروف پیروزی به پیروی از حقیقت ، قدرت و چشم مجاهدان وفادار بستگی دارد. ما از شما می خواهیم که همیشه یاریگر مقاومت باشید.

انتهای پیام / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا