بین الملل

کسانی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند حتما تقاص پس خواهند داد

آیت الله جنتی:

دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که در به شهادت رساندن شهید سلیمانی و یارانش نقش داشتند حتما تاوان این اقدام غیرانسانی را خواهند داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز (چهارشنبه 23 دی ماه 1401) با اشاره به 22 آذرماه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و … همکاران وی اظهار داشتند: یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می داریم و از همه کسانی که این روزها در ایران، عراق و سایر کشورها برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمانشان زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی دشمن برجسته جریان های تروریستی است و کسانی که او را به شهادت رساندند نشان دادند که پدرخوانده تروریست ها هستند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه مردم آزاده جهان به خون این شهدا تشنه اند، تاکید کرد: دست اندرکاران در ترور شهید سلیمانی و یارانش حتما قصاص این اقدام ضد انسانی خود را خواهند داد.

وی تصریح کرد: پرورش مجاهدانی چون شهید سلیمانی که در شناخت و شناسایی به موقع جبهه حق موفق بود و در دفاع از حق استقامت نشان داد، از برکات حیات طیبه معصومین(ع) و از دست اندرکاران بزرگ است. انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: ترس از دشمنان شهید سلیمانی و مکتب او باعث شد تا کشتار رسانه‌ای این شهید را در دستور کار خود قرار دهند و با مظلومیت رسانه‌ای نگذارند مردم جهان این شخصیت تاثیرگذار را بشناسند.

وی ادامه داد: همانگونه که یزیدیان نتوانستند جلوی گسترش رسول الشهدا حضرت اباعبدالله(ع) را بگیرند، امروز دشمنان اسلام ناب محمدی نیز نمی توانند مکتب شهید سلیمانی را فراموش کنند.

آیت الله جنتی ضمن تشکر از همه کسانی که در معرفی ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی تلاش کردند، افزودند: تجربه نشان می دهد که دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریف شخصیت قهرمانانی که الگوی جوانان خواهند بود برنامه ریزی می کنند. و فعالان رسانه ای دلسوز انقلاب باید این نقشه دشمنان است.

وی ادامه داد: این وظیفه فداییان آن شهید و راه گسترش این مکتب به مکتب شهید سلیمانی است که حقیقت با مکتب اسلام است.

آیت الله جنتی در بخشی دیگر از سخنان خود، سالروز وفات حضرت ام البنین، همسر امام علی (ع) و مادر گرامی حضرت ابافضل العباس (ع) را تسلیت گفت و ابراز داشت: این روز که بر درگاه آن هستیم، روز تکریم مادران و همسران است.

وی ولایتمداری، انفاق و استقامت در راه ولایت را درس مهمی دانست که باید از حضرت ام البنین علیهاالسلام آموخت.

دبیر شورای نگهبان تربیت مقدس فرزندان را حماسه ای دانست که مادران مؤمن در ایجاد آن نقش مؤثری دارند و خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی پاسدار فرهنگ ایثار هستند. و شهادت

وی در پایان از متولیان رسانه و نهادهای فرهنگی خواست تا به تشریح زحمات گرانقدر و بزرگ مادران و همسران شهدا بپردازند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا