علمی و پزشکی

اجرای مرحله جدید طرح «شهید سلیمانی» از نوروز

رئیس سازمان بسیج مستضعفین می گوید: برای مدیریت بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، گروه های مختلفی باید بسیج شوند و جناح های بسیج باید در طرح اقدامات پیشگیری از روش صنفی و قشری نقش داشته باشند.

به گزارش نازک نارنجی ، به نقل از سپه نیوز ، سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تبیین برنامه نوروز سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت گفت. و موفقیت های زیادی در برنامه شهید سلیمانی بدست آمده است و برنامه ریزی شده است تا موفقیت موفقیت بیشتری را در این مدت 15 روز ایجاد کند.

وی با تشکر از همه مجاهدان در این زمینه گفت: “ملت ایران توانسته است از یک چالش بزرگ عبور کند و این یک پیروزی بزرگ برای کشور و سیستم جمهوری اسلامی ایران است ، تاجی برای کشوری که مجبور شده است. از تحریم های سخت و عملیات روانی گسترده علیه کشور. “ایران توسط رسانه ها و فضای مجازی مورد حمله قرار می گیرد و انتظار می رود فشار رو به رشد و تهدید به واسطه گری نادرست از سوی دشمنان کشور برای ایجاد شرایط نامساعد کشور که هنر مشاهیر انقلاب اسلامی را تهدیدی می کند که به شانس تبدیل شده است.

سردار سلیمانی افزود: باید در اجرای این طرح دقت شود ، ما متواضعانه تقاضا داریم برای اجرای طرح جدید شهید سلیمانی از زمان استفاده شود ، تعطیلات زمان خوبی برای پیشگیری از بیماری است. به او گفته شد كه مسافرت نرود و از مردم خواست طبق تصمیمات ستاد تاج كرونا رفتار كنند. برای مدیریت بیماری ، گروه های مختلف باید بسیج شوند و گروه های بسیج باید در پرورش اقدامات پیشگیری در یک رویکرد صنفی و قشری نقش داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اجرای این طرح مطابق با اکوسیستم ها انجام می شود و از کلیه امکانات سپاه برای طرح شهید سلیمانی استفاده می شود و هیچ محدودیتی اعمال نمی کنیم. رهبر معظم انقلاب ده روز پیش فرمودند که بسیج مربوط به مردم است و علاقه مردم را فراموش نکنید. این وظیفه ما است که از منافع افراد باهوش محافظت کنیم.

وی افزود: در طرح 1400 موضوع اصلی ما سلامت انسان و قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا است که وزارت بهداشت در دستورالعمل های خود بر آن تأکید کرده است. این دستورالعمل عاقلانه است و باید برای اجرای آن دقت شود. در مرحله قبل ، همکاری مردم مشتاقانه بود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: “ما انتظار داریم که با این برنامه 30 روزه موفقیت های زیادی حاصل شود و تا روزی که خبر شکست کرونا اعلام شود ، ما با وزارت بهداشت هستیم و اگر هر کجا سیستم به ظرفیت نیاز دارد برای بسیج ، ما در کنار مردم هستیم. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا