علمی و پزشکی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت ثابت (TD-LTE) جدیدترین نسل اینترنت ثابت است که سرعت بالاتری نسبت به سایر سرویس های اینترنت ADSL دارد. این فناوری فاقد محدودیت مکانی ، نیازی به استفاده از خطوط تلفن و ظرفیت خالی مراکز مخابراتی نیست. همچنین قدرت بارگذاری و بارگیری بالاتری دارد.

فناوری TD-LTE بر اساس برنامه ارسال و دریافت شبکه استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سیم کارت قابلیت اتصال نسل چهارم به اینترنت پر سرعت را دارد. لازم به ذکر است که این سیم کارت ها امکان تماس و پیام کوتاه را ندارند.

یکی از مزایای اصلی اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت دیگر این است که برای راه اندازی آن نیازی به خط تلفن نیست. با این وجود ، می توانید با استفاده از یک مودم و سیم کارت به راحتی آن را تنظیم کنید. TD-LTE بدون محدودیت در قدیمی ترین فناوری مانند محدودیت های فضا و قابلیت حمل مودم ، تجربه سرعت بسیار بالاتری را ارائه می دهد. ویژگی مثبت دیگر این فناوری این است که ظرفیت قابل توجهی برای بارگیری دارد. در نتیجه ، در صورت افزایش بار ترافیک ، امکان افزایش ظرفیت وجود دارد. افرادی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند ، به دلیل پینگ پایین و پایداری بالای این فناوری ، می توانند بدون مشکل با سرعت پایین بازی کنند.

حضور پررنگ در اینترنت TD-LTE

  • محدودیت مخابراتی وجود ندارد
  • نصب آسان
  • پوشش سراسر کشور
  • قدرت و استحکام
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگذاری تا 4 مگابایت
  • نیازی به خط ثابت نیست
  • جابجایی آسان

بالاترین سرعت اینترنت در دسترس چیست؟ ای چه نوع سرویس اینترنت بالا برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سالات ، ما باید استفاده فعلی از فن آوری را بیان کنیم اینترنت قوی TD-LTE شاید بهترین گزینه برای دریافت اینترنت پرسرعت نسل چهارم باشد ، زیرا پس از پایان دوره اینترنت Dial-Up ، سرویس های پرسرعتی مانند ADSL وارد این حوزه شدند ، اما برخی مواردی که به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط این سرویس وجود دارد ، بسیاری فکر می کنند از اینترنت سریعتر استفاده کنند که اکنون بهترین گزینه و مناسب ترین گزینه است اینترنت قوی TD-LTE با توجه به گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های تلفن همراه در تلاشند خدمات اینترنتی سریعتر و قابل اطمینان تری را به کاربران خود ارائه دهند. خدمات ساخته شده با قدرت و اطمینان بیشتر و در نهایت منجر به طراحی و ساخت می شوند اینترنت قوی TD-LTE شدید

ارتباط اینترنت پرسرعت دو طرفه TD-LTE

شما از سرویس استفاده می کنید اینترنت قوی TD-LTE به راحتی می توانید از یک اتصال دو طرفه یا به نام Duplexing استفاده کنید که از دو روش مختلف نیز استفاده می کند.

روش اول: Frequency Division Duplexing که با نام FDD نیز شناخته می شود ، از دو باند فرکانس کاملاً جداگانه برای ارسال (uplink) و همچنین دریافت اطلاعات (downlink) استفاده می کند.

روش دوم: Double Division Duplexing ، همچنین به عنوان TDD شناخته می شود ، به یک باند فرکانسی متصل است که برای ارسال داده یا دریافت جریان در زمان های خاص اختصاص می یابد.

در واقع ، استفاده از توزیع فرکانس در طیف فرکانس امکان پذیر است اینترنت قوی TD-LTE شما مجاز به کنترل زمان اختصاص داده شده به هر یک از جریانهای Uplink یا Downlink در صورت لزوم هستید ، به این معنی که برای مدیریت امکان ارسال و دریافت اطلاعات از این طریق وجود دارد.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از همان روش های FDD و TDD برای ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این برنامه بر روی خرابی بین خدمات مختلف تمرکز دارد و هر یک از این گروه ها از بالاترین کیفیت خدمات بهره مند می شوند.

مزایای استفاده از اینترنت پرسرعت TD-LTE

موارد ذکر شده باعث سرویس می شوند اینترنت قوی TD-LTE مزایای زیر ارائه خواهد شد:

مزیت اول: ظرفیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید

با توجه به نرخ انتقال داده بالا از اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین ظرفیت قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به بهبود چشمگیر تجربه کاربر در بین کاربران می شود.

مزیت دوم: هزینه کم

معماری ساده و بدون وقفه اینترنت پرسرعت TD-LTE این امکان را برای نصب ، نصب و راه اندازی با سریعترین ، ساده ترین و ارزان ترین هزینه فراهم می کند

مزیت سوم: سازگاری طیف فرکانس

نسل چهارم در اینترنت یا هر دو اینترنت قوی TD-LTE در طیف های فرکانسی مختلفی کار می کند که پهنای باند آنها می تواند تا 200 مگاهرتز برسد. امکان حرکت سریع ، دستیابی به ظرفیت بیشتر و همچنین هزینه انتقال بیشتر برای کاربران به دلیل تعداد زیاد بلوک های فرکانسی وجود دارد.

مزیت چهارم: تجربه کاربری خوب

در اینترنت پرسرعت TD-LTE ظرفیت فعلی بصورت فعال به جریانهای Uplink یا Downlink اختصاص داده شده و استفاده از پهنای باند موجود را با توجه به نیاز کاربر امکان پذیر می سازد ، که به نوبه خود تجربه کاربری بهتری را به کاربر منتقل می کند. به آرامی

همه این مزایا بخشی از آن است اینترنت قوی TD-LTE ما توضیح می دهیم که این سرویس این امکان را به وجود آورده است تا بتواند به سرعت از رقبای اصلی خود در زمینه خدمات اینترنت بی سیم ، یعنی WiMAX ، پیشی بگیرد. مهمتر از همه ، بسیاری از عوامل دیگر ، از جمله سادگی و سهولت تنظیم ، سهولت انتقال و دریافت داده ها و همچنین مقرون به صرفه بودن ، بسیاری از کاربران خدمات ADSL را به سمت خود می کشاند. اینترنت قوی TD-LTE موافق.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره 02145574110 تماس بگیرید و از کارشناسان فروش تک نت مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال کنید تا بتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت مهندسی Hesabgar پرداز در سال 1997 با نام تجاری تاکنت تاسیس شد تا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت کند. این شرکت دارای مجوز ارتباط دائمی است (SERVCO) این یکی از سازمانهای ارتباطات رادیویی و رادیویی ملی است و در حال حاضر طیف گسترده ای از پوشش خالص را در سراسر کشور دارد و خدمات مشترک قابل اعتماد و با کیفیت را به صورت 24 ساعته و 7 روز در روز ارائه می دهد. در هفته. تک نت هزاران مشترک فعال در زمینه اینترنت خانگی و خدمات سازمانی و اداری دارد. تیم مدیریتی و شرکای نت نت به طور مداوم در تلاشند تا با اجرای مدل های مدیریت کیفیت و کارایی سازمانی ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را بهبود بخشند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا