اقتصادی

شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائرین اربعین

فراخوان؛

سازمان فناوری اطلاعات ایران با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شناسایی و معرفی شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائرین اربعین فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف افزایش سطح کیفیت، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به زائران از شرکت‌های آماده ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در راهپیمایی اربعین، دعوت به همکاری و همراهی کرد. این سازمان حمایت و پیگیری رفع چالش‌های پیش روی شرکت‌های فعال در این حوزه را از اهداف این فراخوان اعلام کرده و در این فراخوان ملی؛ معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری و مشارکت دارد.

در بخشی از این فراخوان آمده است؛ از شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال، فناور و دانش‌بنیانی که در سراسر کشور در زمینه‌های مختلفی، مانند«محور‌های ارتباطی»، «درمانی و بهداشتی»، «حمل‌ونقل و لجستیک»، «پذیرایی»، «گمشدگان»، «موقعیت‌یابی و مسیریابی»، «انتقال پول و پرداخت باری»، «اقامتی و اسکان»، «خدمات ویژه و موکب‌داران»، «فرهنگی»، «اطلاع‌رسانی» و «سایر خدمات ابتکاری» ارائه خدمات می‌کنند، دعوت می‌شود به منظور ثبت‌نام و تکمیل فرم ویژه به این آدرس مراجعه کنند.

مهلت تکمیل فرم مربوطه پنج‌شنبه اول تیر ۱۴۰۲ خواهد بود و «رویداد همگام با اربعین همراه با فناوری» با حضور وزیر ارتباطات و دیگر مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا