افزایش دو برابری شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های پزشکی حدود دو برابر افزایش یافته است که این موضوع به علت افزایش قیمت زیرساخت تجهیزات آموزشی است و برای وزارت بهداشت نیز همین شرایط وجود دارد.

به گزارش نازک نارنجی، محمد قربانی گلشن آبادی، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در نشست خبری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بر اساس گزارش های دستگاه متولی و برنامه بودجه هزینه آموزش علوم پزشکی بالاست و دلیل عمده آن این است که حوزه پزشکی ارتباط با سلامت مردم دارد و باید استاندارهای ویژه ای داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: عمده پذیرفته شدن آزمون های رزیدنتی و دستیاری مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است. در المپیادهای علمی دانشگاه علوم پزشکی ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کردند که نشان از آموزش با کیفیت در علوم پزشکی دانشگاه آزاد دارد.

قربانی افزود: هزینه های آموزش در این بخش بالاست و حتما باید استانداردها را حفظ کنیم. باید عنوان کرد که در سال گذشته بخشی از دانشگاه های زیر نظام های حوزه های آموزشی تا ۷ برابر هزینه ها را افزایش دادند.

وی بیان کرد: شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های پزشکی حدود دو برابر افزایش یافته است که این موضوع به خاطر افزایش قیمت زیرساخت تجهیزات آموزشی است و برای وزارت بهداشت نیز همین شرایط وجود دارد.

ادامه دارد

دکمه بازگشت به بالا