بین الملل

لوکاشنکو: کرونا کل زمین را دچار روان‌پریشی کرد

رهبر بلاروس رهبران سیاسی جهان را به سوءاستفاده از بحران اپیدمی کرونا به قصد حمل میلیاردها دلار در جیب خود متهم کرده است.

الكساندر لوكاشنكو ، رئیس جمهور بلاروس ، در گفتگو با جمعی از مقامات بلاروس ، اظهار داشت: كرونا كل جهان را به حالت روان پریشی درآورد. من آن را روان درمانی می نامم زیرا کسی که به وضوح به آن احتیاج دارد. شما ممکن است در حال فکر کردن در مورد منظور شما باشید.

وی ادامه داد: مثل همیشه پس از آنفولانزای خوکی ، آنفولانزای مرغی ، سارس و … اکنون با همه گیر دیگری روبرو هستیم ؛ این فقط یک روح دیگر از یک شکل جدید است. آیا به یاد دارید که چه کسی از این مزیت استفاده کرده است؟ این شرایط قبلاً بود و چه کسی میلیارد ها دلار جمع کرد.

وی با اشاره به این بحران گفت: “اکنون تمام دنیا متوقف شده است.” اقتصاد جهانی نه تنها فروپاشید بلکه فروپاشی کرد ، بلکه شرکت ها ، ثروتمندان و قدرتمندان میلیارد ها دلار جیب زده اند.

وی در ادامه با انتقاد از منتقدین خود و كسانی كه توصیه‌های درمانی وی با استفاده از كروناویروس را با “سونا ، تراكتورسازی و كوشش در کوهستان” تمسخر می كنند و می گوید: “من این شوخی را به عنوان یك شوخی كردم و بعداً آن را یكی كردم. شما مارک می کنید ” لوکاشنکو “و آنها گفتند ،” ببین ، او دیوانه است و نمی داند چگونه با مردم رفتار کند. ” در حالی که ایده های جدی در کنار این شوخی ها وجود دارد.

رئیس جمهور بلاروس سخنان خود را با توصیه مردم به ورزش و ورزش در فضای باز برای تقویت سیستم ایمنی بدن ادامه داده و خود را برای هر مرحله دوم ممکن آماده می کند. گسترش تاج.

لوکاشنکو گفت: “من تکرار می کنم که همه آنچه مردم از من انتقاد می کنند ، بلوف هستند.” نمی دانم فردا چه خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا