کروناویروس پس از مرگ هم منتقل می‌شود

دانشمندان می گویند که coronavirus جدید پس از کشته شدن بیمار نیز می تواند تکمیل شود و باید از تدفین مراقبت های لازم انجام شود.

به گزارش نازک نارنجی و به نقل از تاک تایمز ، اپیدمی Covid-19 با وجود 5 میلیون مورد تائید شده و بیش از 335000 قربانی توسط تائید ویروس جدید تائید شده است. ما نمی دانیم که چند ماه از آغاز آن می گذرد.

انتقال کروناویروس از بدن

محققان انجمن ملی معاینه پزشکی پزشکی بیانیه ای را منتشر کردند که احتمال انتقال ویروس از یک بیمار مرده با کورو ویروس به یک فرد سالم را بررسی می کند.

طبق این بیانیه ، محققان در ابتدا تصور می كردند كه انتقال این ویروس پس از مرگ بیمار حداقل است ، اما به دلیل اینكه كارشناسان معتقدند ویروس “SARS-CoV-2” یا همان كروناویروس جدید می تواند زنده بماند. برای مدت طولانی روی صورت مهم نیست که خطر انتقال ویروس از بدن به یک انسان زنده چقدر اندک است ، اما نمی توان آن را تحمیل کرد.

نحوه جلوگیری از انتقال covid-19 از بدن

محققان تأکید می كنند كه اگر فردی به علت كرونا ویروس فوت كرده باشد ، باید از تماس با بدن خودداری كند.

محققان گفتند: “حتی اگر اطلاعات بیشتری در مورد گسترش Qovid-19 کسب کردیم ، می توان با لمس بدن شخصی که در اثر Qovid-19 درگذشت ، انتقال یافت.” به همین ترتیب ، به دنبال مراحل پاکسازی و آماده سازی بدن برای خاکسپاری ، احتمال انقباض ویروس از طریق لمس ، مانند نگه داشتن یا بغل کردن وجود دارد.

علاوه بر این ، محققان به مردم یادآوری می کنند که مراقب کروناویروس باشند ، از جمله شستن دست ها با آب و صابون برای حداقل 20 ثانیه و همچنین استفاده از ضدعفونی کننده دست با حداقل 60 مورد. درصد الکل

طبق این اطلاعات ، افرادی که در یخچال و فریزرها کار می کنند در معرض خطر ابتلا به COV-19 هستند. به همین دلیل مراکز تشییع جنازه در حال تصمیم گیری برای رعایت دستورالعمل های گسترده تر برای مبارزه با بیماری همه گیر است.

به گفته کارگران این مرکز ، آنها معمولاً هنگام حمل لاشه به ویژه از کسانی که کرونا ویروس دارند ، از تجهیزات محافظ مناسب استفاده می کنند.

همچنین مراکز پخش خاکسپاری زنده برای بازماندگان از طریق برنامه هایی مانند فیس بوک در یک حرکت خلاقانه برای حفظ فاصله اجتماعی.

آنها همچنین از مشتریان می خواهند دستورالعمل ها را رعایت كنند تا از تماس و لذت بردن خودداری كنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا