اقتصادی

توجه به نقش معدن در توسعه پایدار ملی

بر نقش معدن در عضله ملی پایدار متمرکز شوید

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری معدن با تأکید بر لزوم توجه به نقش معدن در توسعه پایدار و تولید ملی ، گفت: اکنون زمان آن رسیده است که این صنعت به یک جایگاه اقتصادی پایدار در کشور برسد. “”

هفته اول ژوئن به لطف تلاش فعالان صنعت معدن و صنایع معدنی از هفته 1968 به عنوان هفته معدن تعیین شده است. به مناسبت سالگرد این معدن ، فرید دهقانی در گفت و گو با نازک نارنجی ، ضمن اختصاص وقایع روز به این معدن ، اظهار داشت: آنها در حال پیشرفت و بهبود هستند.
.
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری معدن با اشاره به نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش عالی رهبری تأکید کرد: مسئولیت فعالان و مدیران معدن را دو چندان می کند.

وی با تأکید بر نقش معدنکاری در تولید ملی ، گفت: اکنون فرصت بسیار خوبی برای بهره‌برداری از پتانسیل معدنی ایران و جلب جایگاه ما در جامعه بین‌الملل و کشف نقش معدن در توسعه پایدار و حاشیه تولید را افزایش دهید. ” ناخالص کشور ، صنعت به جایگاه مناسبی در اقتصاد کشور رسیده است.

در پایان ، دهقانی از تلاش همه معدنچیان تقدیر کرد و گفت: “من از همه فعالان این بخش برای آمدن به هفته معدن و برای همه کسانی که برای رشد و توسعه معادن تلاش می کنند ، تقدیر می کنم. معدن در ایران ، به ویژه به شرکای صندوق متقابل من. ” من آرزو می کنم بیش از گذشته در فعالیت های معدن سرمایه گذاری کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا