عمومی

انقلاب اسلامی در جهان نفوذ کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار مرتضی قربانی شامگاه پنجشنبه در همایش پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط شکن و خط نگهدار ویژه ۲۵ کربلا گفت: وظیفه شهدا در زیر پرچم امام خمینی این بوده که پوزه دشمنان را به خاک بمالند، رزمندگان و پیشکسوتان و بازنشستگان در کنار شهدا توانستند حمایت خودشان را از نظام و کشور به نحو احسن انجام بدهند.

سردار قربانی با بیان اینکه کار انقلاب هنوز تمام نشده است، اظهار کرد: انقلاب ما در جهان اسلام نفوذ کرده و مردم جهان در حال یافتن حقیقت هستند، حقیقت انقلاب اسلامی، حقیقت محمد و آل محمد است.

وی به وظیفه پیشکسوتان و بازنشستگان حاضر در جلسه اشاره و تصریح کرد: دفاع از کشور، انقلاب و مردم وظیفه شرعی و الهی و دین شهدا بر گردن ماست و باید در حد عالی حضور داشته و از مال، توان، جسم و زندگی مان مایه بگذاریم.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: جوانان نباید چشم شأن به دست دشمن باشد، باید امپراطوری ایران را تشکیل بدهند و قدرت برتر جهان اسلام را داشته باشند.

قربانی گفت: شهدا و رزمندگان همیشه پیروز در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و قطعاً شایسته تکریم هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: لشکر ۲۵ کربلا خط شکنان و خط نگهداران پیشکسوتان صبرو ایثار هستند که قهرمانانه وجبی از خاک وطن را در اختیار دشمن قرار ندادند.

وی تاکید کرد: پایه و اساس فرماندهی بسیاری از سرداران اسلام مانند سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۲۵ کربلا بسته شد و در عملیات‌های مختلف سرافرازانه شرکت کردند و بدانیم خط شکن و خط نگه دارتنها برای فاو نبود و اکنون نیز باید همه ما خط نفاق و خط ضد ولایت فقیه را بشکنیم و خط امام، رهبر و جبهه شهدا را حفظ کنیم.

قربانی تصریح کرد: امروز وظیفه پیشکسوتان تبیین نقش رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت در دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان است همچنین در هر سنگری باید گوش به فرمان فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری باشیم.

این پیشکسوت بسیجی گفت: شلیک موشک‌های مختلف به خاک دشمن نشان دهنده اقتدار نظام، انقلاب، شهدا و رزمندگان است باید حواسمان باشد همچنین در انتخابات نیز با بصیرت و با حضوری با شکوه فردی مقتدر، توانمند و ولایی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

دکمه بازگشت به بالا