اقتصادیمطالب کسب و کار

نرخ دلار در صرافی های کانادا

لیستی از بهترین صرافی های ایرانی در تورنتو کانادا

در روزگاری نه چندان دور که صرافی ایرانی در تورنتو کانادا نبود، انتقال ارز بین ایران و کانادا به سادگی این روزها نبود. از سال‌ها پیش کشور کانادا میزبان مهاجران ایرانی بوده که به روش‌های مختلف و برای مقاصد مختلف در این کشور زندگی می‌کردند. مهاجرانی که مثل مهاجران در اکثر کشورهای دنیا همواره با مشکلات جابجایی ارز رو به رو بوده‌اند. روال زمان بر نقل و انتقال در سال‌های گذشته آنقدر پیچیده و طولانی بود که افراد عادی نمی‌توانستند به محض اراده کردن، پولی را بین این کشورها جابجا کنند و تنها تاجران و بازرگانان بودند که می‌توانستند حواله‌های خود را که ارقام بالایی داشتند، با اطمینان به کشورهای دیگر جهان انتقال دهند.

اما در سال‌های اخیر با بهره‌گیری همه خدمات از دانش روز دنیا مبحث انتقال پول بین کشورها هم تا اندازه‌ای تسهیل شد. اما برای آسان شدن کار بین دو کشور خاص باید افرادی پیدا می‌شدند و همت می‌کردند تا درگاه‌هایی امن و قابل دسترس برای همه افراد جامعه به وجود بیاید. در دو دهه گذشته افزایش تعداد دانشجویان ایرانی در کانادا و مهاجران جدید، انتقال پول به بحث پر اهمیتی تبدیل شد. همچنین ظرفیت منحصر به فرد بازار مالی ایرانیان ساکن کانادا باعث شد صرافی‌های ایرانی یکی پس از دیگری در این کشور و به خصوص در شهر تورنتو آغاز به کار کنند و این مشکل را به نحو احسن حل کنند.

امروزه دیگر همه مشتریان از افراد عادی با حواله‌های کم تا بزرگترین بیزینس‌ها و تاجرهای معروف به صورت روزانه از خدمات صرافی‌ها استفاده می‌کنند. نکته قابل اهمیت دیگر هم این است که تعداد زیاد صرافی در تورنتو کانادا و پراکندگی آن‌ها در سراسر شهر بزرگ تورنتو باعث شده است که استفاده از خدمات آن‌ها کاری کم دردسر باشد.

تعداد بالا همچنین باعث شده فضای رقابتی قیمتی بین صرافی‌ها به وجود بیاید که باعث سود مشتریان دائمی آن‌ها می‌شود. با گذشت چند دهه از فعالیت مستمر صرافی‌های ایرانی در کانادا حالا این شرکت‌ها توانسته‌اند با آزمون و خطاهایی که پشت سر گذاشته‌اند به کیفیت و استاندارد قابل قبولی در این حرفه دست یابند.

ارایه کلیه خدمات ارزی به صورت روزانه امروز با کمترین مشکل و تهدید در این شهر در حال انجام است و حتی در برخی از این صررافی‌ها مشتری‌ها می‌توانند به طور واقعی مشاوره‌های دقیقی در امر حواله ارز دریافت کنند. لیست زیر تعداد بسیار محدودی از صرافی‌های قابل اطمینان و قدیمی را در شهر بزرگ تورنتو معرفی می‌کند که می‌توان آن‌ها را بهترین صرافی های ایرانی در تورنتو کانادا نامید.

معرفی بهترین صرافی های ایرانی در تورنتو

صرافی 6030

دارای کادری مجرب و متخصص جهت ارائه خدمات ارزی. دفتر اصلی این صرافی در تورنتو و شعبه دوم آن در شهر ونکوور است. اعلام بهترین نرخ ارز. تبدیل ارزهای معتبر. انتقال ارز در سریعترین زمان ممکن. خرید فروش و حواله ارزی.

گروه صرافی بازار

شعبه های این صرافی در ایران، کانادا و انگلستان به صورت رسمی ثبت شده است. هر کدام از این شعبات مجوز های قانونی را در هر کدام از این کشورها اخذ کرده اند. نرخ ارز در تمامی شعبات این صرافی یکسان است. حجم بالای تبادلات ارزی در این صرافی در تورنتو امکان قیمت های مناسب تر برای مشتریان را فراهم می آورد. تسهیل و تسریع خدمات ارزی. دارای تیم متخصص و مدیران حرفه ای. ارائه کلیه خدمات به صورت آنلاین و عدم نیاز به مراجعه حضوری. ارائه مشاوره حرفه ای جهت انقال ارز به منظور خرید ملک.

صرافی ارگ

تجربه ای درخشان و طولانی در زمینه انتقال ارز. ارائه کلیه خدمات بانکی و ارزی مورد نیاز برای ساکنان کانادا و آمریکا. دارای تیم باتجربه و حرفه ای. کارمزدهای پایین و مشاوره تلفنی به مشتریان. دارای مجوز دولت کانادا. ثبت دقیق معاملات. استفاده از ابزارهای پیشرفته. ارائه خدمات الکترونیک. ارتباط با کلیه بانک های ایران و کانادا.

صرافی ملی تورنتو

بهترین کیفیت در انجام امور ارزی. دریافت کمترین کارمزد. تبدیل انواع ارز از ریال و دلار و یورو و پوند و درهم امادات. ارائه خدمات به کلیه کارتهای بانک های عضو شتاب. انتقال انواع ارز در سراسر جهان با سریعترین روش از طریق وسترن یونیون. حواله بانکی سویفت به بانک های کانادایی اروپایی و آسیایی. خرید و فروش طلا و جواهر آلات. سرعت خدمات و امنیت بالا در معاملات.

صرافی اعتماد

اولین صرافی تمام الکترونیک در تورنتو. تاسیس در سال 2004 در کشور مالزی. دارای شعبه در تهران و تورنتو. بهترین خریدار دلار در تورنتو. سریع ترین انتقال ممکن. واریز به همه بانک های کانادا از داخل کشور کانادا و کشورهای مالزی، امارات و کویت.

صرافی پرسیکا

سریع ترین و ارزان ترین راه انتقال ارز بین ایران و کانادا و آمریکا. مجوز رسمی از سازمان مالی و نظارتی دولت کانادا.

صرافی ملل

مبادلات ارزی در سراسر جهان. حامی مشتریان در نقل  انتقالات ارزی. دارای سرمایه کافی و تخصص لازم و سالها تجربه در بازارهای مالی و امور بانکی در جهت ارائه خدمات بهینه. یکی از موفق ترین شرکت ها در ارائه خدمات ارزی در کانادا با بهره گیری از آخرین دانش های مربوط به امور تبدیل و انتقال وجوه. با بهره مندی از امکانات و سیستم های جابجایی ارز. ارائه قیمت انواع ارزها در سایت صرافی. روابط کارگزاری گسترده. دارای اعتبار بالای بین المللی. اطمینان بالا در امور حواله جات.

صرافی مثقال

بهترین نرخ و بالاترین کیفیت در خدمات. نرخ های شگفت انگیز برای مشتری. امکان پرداخت با عابربانک های ایرانی. دارای تیم متخصص و مجرب با سابقه طولانی در انجام امور بانکی و حواله بین المللی ارز. مشاوره تلفنی کامل به مشتریان.

صرافی تورنتو

تاسیس در سال 2012. دارای سابقه طولانی و درخشان در شهر تورنتو و شناخته شده برای ایرانیان این شهر. اولین صرافی دارای مجوز در شهر تورنتو. ارائه بهترین خدمات ارزی. ارائه نرخ لحظه ای ارز به مشتریان. انجام خدمات به سریع ترین روش های ممکن. انتقال وجه با ضریب امنیتی بالا. استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا جهت تسریع انتقال و همچنین بالا بردن ضریب اطمینان.

صرافی متا

در بین صرافی های تورنتو کانادا، صرافی متا به عنوان یک مرکز تبادل ارز با تجربه و سابقه ای بی‌نظیر در قلب این شهر معتبر و باشکوه شناخته شده است. با ما، تجربه‌ای منحصر به فرد از تبادل ارز با نرخ‌های رقابتی و خدمات با کیفیت برتر به شما ارائه می‌دهیم.

صرافی متا در تورنتو، به خصوص در منطقه ریچموند هیل، با افتخار خدمات متنوع و با کیفیت خود را ارائه می‌دهد. از خدمات با کیفیت و قیمت‌های عادلانه ما برای تبدیل ارزهای مختلف با استفاده از کارتخوان گرفته تا پیش‌بینی دقیق قیمت دلار کانادا در بازار امروز، تمام نیازهای شما را برطرف می‌کنیم.

با اطمینان به صرافی تلگرامی متا متصل شوید و از آخرین تحولات در نرخ دلار کانادا مطلع شوید. ما به شما فرصت ارتقاء تجربه تبادل ارز را با نگاهی به آینده و خدماتی منحصر به فرد ارائه می‌دهیم. همراه با ما، احساس تفاوت کنید و تبادل ارز را به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل کنید.

قیمت دلار کانادا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار کانادا امروز در بازار آزاد ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت ۱۷ با ۱.۶۹% افزایش ۴۸,۰۰۰ تومان اعلام شده است. در طی معاملات امروز، ۴۸,۱۰۰ تومان بیشترین قیمت و ۴۷,۵۰۰ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار کانادا است

قیمت دلار امروز یکشنبه 19 فروردین 1403

دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۳,۵۶۸ تومان معامله شد.

دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰۶ تومان افزایش، ۴۳,۵۶۸ تومان نرخ گذاری شد.

دلار در سامانه سنا با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۳,۵۶۸ تومان معامله شد.

دلار کانادا با افزایش ۱.۲۳ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۸,۳۱۹ تومان معامله شد.

جدول قیمت دلار در بازارهای مختلف

عنوان قیمت بروزرسانی
دلار در صرافی ملی 43,568.00 تومان روز قبل
دلار در بازار متشکل 43,568.00 تومان روز قبل
دلار در سامانه سنا 43,568.00 تومان روز قبل
دلار کانادا 48,319.00 تومان روز قبل

دکمه بازگشت به بالا