ارتقای دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی به تیپ دو در آینده نزدیک

نازک نارنجی/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ارتقای این دانشگاه به تیپ دو در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر جواد شاهین فر در جلسه اختتامیه اعتبارسنجی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که با حضور تیم اعزامی وزارت بهداشت عصر چهارشنبه ۲۶ مهرماه در محل دانشکده بهداشت بجنورد برگزار شد، یکی از مهم‌ترین برنامه های دانشگاه را جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت: سیاست هوشمندسازی دانشگاه به صورت پایلوت در بخش های مختلف دانشگاه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اقدامات این دانشگاه در راستای راه اندازی سلول درمانی برای نخستین بار، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بخش‌هایی از این مرکز افتتاح شود.

شاهین فر با بیان اینکه تلاش دانشگاه آن است که هر دو هفته یک پروژه را در دانشگاه افتتاح کنیم، افزود: مجوز دستیاری داخلی و جراحی را اخذ کردیم و امسال نخستین رزیدنت ها مشغول به تحصیل شدند.

وی ادامه داد: سیاست های خود را معطل اعتبار نکردیم و با تلاش بیشتر، همزمان با آغاز توسعه زیرساخت‌های دانشگاه، بودجه نیز اخذ شده است.

دکتر کاوه، سرپرست تیم ارزیاب اعزامی نیز در این جلسه اظهارکرد: از صبح امروز بازدیدهای فشرده صورت گرفت که بررسی آن نیازمند زمان بیشتری است تا نتیجه گیری حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت در کنار یکدیگر دیده می شود، افزود: هدف تیم ارزیاب کمک به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

 کاوه با تقدیر از جدیت مسئولان دانشگاه گفت: طبیعی است دانشگاه نوپا مشکلاتی داشته باشد اما عزم مدیران برای رفع آنان راهگشا است.

وی الکترونیکی کردن بخش های مختلف دانشگاه، آموزش مجازی، طراحی و فضای مناسب دانشکده دندانپزشکی و مرکز مهارت های بالینی از جمله نقاط قوت این دانشگاه برشمرد و بیان کرد: خوشبین هستیم تا در آینده نزدیک زیرساخت های دانشگاه توسعه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا