بین الملل

مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شوند

به صورت پودمانی؛

سومین دوره پودمانی مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شود و علاقمندان تا ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به دنبال اجرای سیاست‌های محوله به دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رشد و توسعه آموزش هوش مصنوعی در علوم پزشکی، سومین دوره پودمانی مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مدارس با نگاه پودمان آموزشی و به صورت کاملا مجازی طراحی شده و هدف اصلی آن آشنایی و ایجاد توانمندی‌های عمومی در دانشجویان و محققان دانشگاهی علاقه‌مند در زمینه کاربرد‌های هوش مصنوعی در حیطه‌های مختلف علوم پزشکی گروه‌های علوم پایه و بالینی است.

تمام علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند در این دوره پودمانی که بصورت مجازی همزمان برگزار می‌شود، ثبت نام کنند. فرصت ثبت نام تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ است و دوره از چهارم شهریورماه آغاز می‌شود.

عناوین مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی:

۱. هوش مصنوعی در پردازش دادگان پزشکی

۲. یادگیری عمیق در علوم پزشکی

۳. ژنومیک سرطان

۴. برنامه نویسی پایتون (مقدماتی)

۵. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

۶. کاربرد‌های هوش مصنوعی در علوم پزشکی

۷. نوروساینس محاسباتی

۸. «۳D Slicer»

۹. مدل‌های محاسباتی در بیولوژی

۱۰. متن کاوی (Text Mining)

۱۱. سلامت دیجیتال

۱۲. پزشکی از راه دور

۱۳. الزامات حقوقی کسب و کار‌های مدرن (حضوری و آنلاین)

۱۴. «Chat GPT»

 

بخش مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با روشی زنده و غوطه‌ور در جزئیات. با تمرکز بر رویدادهای جهانی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع، به شما نقشه‌ای دقیق از رویدادهای روز ارائه می‌دهم. با استفاده از شیوه‌های نوین گزارشگری، اطلاعات جذابی را برای شما فراهم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا