اقتصادی

انعقاد ۱۹۰ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و پتروشیمی‌ها

نازک نارنجی/خوزستان در رویداد فناورانه «پتروفن زون ۲» ۱۹۰ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منعقد شد.

به گزارش نازک نارنجی، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اختتامیه رویداد پتروفن زون ۲ که امروز، ۱۹ مهرماه در منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی متعهد به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است، اظهار کرد: ما در سازمان منطقه ویژه تمام قد آماده خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم تا با واگذاری زمین و تسهیل در برقراری ارتباط با شرکت‌های منطقه ویژه و ارائه مشوق‌های مختلف زمینه را برای حضور موثر و ارزش‌آفرینی آن‌ها در منطقه ویژه اقتصادی فراهم کنیم.

وی افزود: آینده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به دانش‌بنیان‌ها گره خورده است و اقتدار صنعتی صرفا با تکیه و اعتماد به دانش بنیان‌ها محقق می‌شود.

برزگر ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از ظرفیت خالی و سرمایه بیش از ۳۰ میلیارد دلاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اکثر کارخانه‌های بزرگ منطقه ویژه بیش از ۲۰ سال عمر دارند و این فرصتی برای ورود نوآوری و دانش بنیان‌ها جهت افزایش بهره‌وری است، گفت: ما برای پیشرفت صنعت پتروشیمی راهی جز استفاده از دانش بنیان‌ها و اعتماد به جوانان ایرانی نداریم و دانش‌بنیان‌ها مهم‌ترین پیشران اقتدار صنعتی به شمار می‌آیند.

برزگر هدف از رویداد پتروفن زون را حل نیازهای فناورانه شرکت‌های پتروشیمی عنوان کرد و افزود: این رویداد برای دومین بار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به صورت متمرکز و با دقت و سرعت برگزار شد.

اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون ۲ امروز، ۱۹ مهرماه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و چهره‌های علمی استانی و کشوری در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر برگزار شد.

در این رویداد فناورانه از میان یک هزار و ۶۷۲ رزومه ارسالی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و پس از فرآیند مصاحبه تخصصی، ۳۵ شرکت از ۲۷ استان کشور انتخاب شدند که در نهایت به انعقاد ۱۹۰ تفاهم‌نامه برای حل تقاضاهای فناورانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موفق شدند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا