اقتصادی

محصولات دانش‌بنیان حوزه پتروشیمی با رویکرد نانو تجاری‌سازی می‌شود

با امضای تفاهم نامه همکاری بین شبکه بورس و شرکت پتروشیمی خلیج فارس، بستری برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان و شرکت های نانو فعال در حوزه پتروشیمی فراهم می شود.

به گزارش نازک نارنجی، تفاهم نامه شبکه بورس و شرکت پتروشیمی خلیج فارس با هدف استفاده از توان طرفین در تجاری سازی فناوری ها، تجهیزات و محصولات مبتنی بر فناوری های نوین، تمرکز بر فناوری های نوین و همچنین شناسایی و اولویت بندی نیازهای فناوری و ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری. در مورد فن آوری های جدید امضا شده برای رفع این نیازها.

به گفته ستاد نانو، بررسی و شناسایی توانمندی های فناورانه برای رفع نیازهای صنعت پتروشیمی خلیج فارس، شناسایی، اولویت بندی و شناسایی نیازهای فناورانه صنعتی این هلدینگ، به تجاری سازی محصولات و فناوری های دانش بنیان و شرکت های نانو کمک می کند. فعال در صنایع مرتبط با فعالیت شرکت پتروشیمی خلیج فارس و استفاده از ظرفیت نهادهای واسطه (کارگزار) در شبکه بورس برای هماهنگی هلدینگ از محورهای همکاری مشترک است.

آمار نیازها در قالب برنامه شبکه تبادل فناوری، به روز رسانی و پیگیری پروژه های مصوب طرفین در قالب برنامه شبکه تبادل فناوری، برگزاری سمینارهای مشترک و نشست های ویژه بین با همکاری متقاضیان صنعتی و همکاری در قالب برنامه چالش‌های نوآورانه و فناوری (innoTEN) یافتن تیم‌ها، افراد و شرکت‌هایی با ظرفیت پاسخگویی به نیازهای صنعت مبتنی بر فناوری‌های نوین بخش دیگری از همکاری در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا