اقتصادی

همکاری ۱۲۰ میلیون دلاری نفتی‌ها با دانش‌بنیان‌ها

معاون علمی، فناوری و اقتصادی شرکت دانش بنیان گفت: صنعت نفت قراردادی به ارزش 120 میلیون دلار با شرکت دانش بنیان منعقد کرده است.

نازک نارنجی گفت دکتر. روح‌الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه نشست خبری پتروفن افزود: رکن اصلی صنعت نفت و انرژی جهان مبتنی بر استفاده از فناوری است و شرکت‌هایی که می‌توانند بیشترین ارزش را از طریق فناوری ایجاد کنند بیشتر هستند. موفقیت آمیز.

وی ادامه داد: در کشور به این حوزه توجه شده و استفاده از نیرو توسط شرکت های دانش بنیان در بخش های صنعتی رو به افزایش است.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای اولین بار توسط معاونت علمی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ماموریت این کارگروه حذف فرآیندهای پیچیده بروکراتیک برای انعقاد قرارداد با شرکت دانش بنیان است و در صنعت نفت در 2 سال گذشته رتبه اول استفاده از نیرو در شرکت های دانش بنیان را به خود اختصاص داده است.

معاون علمی رئیس جمهور یادآور شد: این صنعت برای اولین بار با شرکت های دانش بنیان در قالب کارگروه قرارداد 120 میلیون دلاری منعقد کرد.

وی افزود: هنوز تا استفاده 100 درصدی از شرکت های دانش بنیان فاصله داریم اما خوشبختانه این باور که باید از محققان داخلی استفاده شود در کشور شکل گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا