عمومی

دشمنان از پیشرفت اسلام و قرآن در دنیا احساس خطر کرده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به سالروز حمله آمریکا به افغانستان، ابراز کرد: ۲۰ سال آمریکایی‌ها در افغانستان جنایت کرده و مردم بیگناه را مورد تعرض کردند و رنجی بزرگ را برای مردم مقاوم این کشور ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی با ذلت و رسوایی افغانستان را ترک کرد و نظامیان شأن حتی تسلیحات و پهپاد ها و هواپیماهای خودشان را هم رها کردند، افزود: آمریکا پدید آورنده تروریست‌هایی است که در میان مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان افسری سوری، پهپاد انتحاری منفجر کرده و ۸۰ نفر را می‌کشد.

امام جمعه آرادان با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی سومار در سال ۶۶ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در نخستین روز هفته دفاع مقدس به آن اشاره کردند و اعلام داشتند «آمریکایی‌ها اطلاعات، فرانسوی هواپیماهای پیشرفته و آلمان‌ها مواد شیمیایی و بمب‌های خوشه‌ای در اختیار صدام می‌گذاشتند» و هنوز هم آثار این بمب‌ها در زندگی مردم دیده می‌شود.

شریفی‌نیا با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفته وحدت، تاکید کرد: معظم‌له فرمودند «احساس خطر کشورهای زورگو از فعالان قرآن کریم، علت طراحی‌های آنان برای اهانت به قرآن کریم است» این نشان می‌دهد که غرب و دشمنان ما از قرآن هراس دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان دین خدا از پیشرفت معجزه‌آسای اسلام و قرآن در دنیا احساس خطر کرده‌اند، افزود: اهانت به قرآن و پیامبر (ص) نشانه ضعف و احساس خطر دشمنان و غربی‌ها است و لذا برای همین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند اتحاد کشورهای اسلامی و اتخاذ خط مشی واحد در مسائل اساسی راه مقابله با دخالت آمریکا و قدرت‌های زورگو است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم آمریکا را به زانو در بیاوریم همه کشورهای اسلامی باید یک خط مشی را اتخاذ کنیم و آن مقابله با حاکمان ظالم است، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بشارت وعده قرآن در خصوص رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.

شریفی نیا با بیان اینکه قرآن کریم آیه‌ای دارد که مشخصاً به حسادت دشمنان از پیشرفت اسلام اشاره دارد، افزود: امروز دنیا باید بداند که نباید روی اسب بازنده شرط بندی کرد لذا آنانی که دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند روی اسبی که قدرت دویدن ندارد، شرط می‌بندند.

دکمه بازگشت به بالا