علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

بهترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است؟

آیا با بهترین زمان برای خرید کفش آشنا هستید؟ معمولا بسیاری از افرادی که قصد خرید کفش را دارند، اصلا نمیدانند که باید در چه ساعاتی از شبانه روز، اقدام به خرید کفش کنند؛ این درصورتی است که اگر در زمان مناسب برای خرید کفش اقدام نکنید، ممکن است که پای شما کوچکتر از حالت واقعی خودش باشد. البته نمیتوان از شما هم ایراد گرفت؛ چون همین اکثریتی که در بالا اسم بردیم، با بهترین زمان برای کفش خریدن آشنا نیستند. برای همین ما تصمیم گرفتیم تا در ادامه این مقاله، بهترین زمان برای خرید کفش را به شما توضیح دهیم.

بهترین زمان خرید کفش در طول روز

همه میدانند که اگر کفش، تنگ باشد، میتواند ضرر و زیاد زیادی را به پوست و انگشتان شما وارد کند؛ ولی این در صورتی است که شما وقتی در فروشگاه کفش اقدام به تست کفش زنانه مدنظر خودتان کرده بودید، اصلا تنگ نبود؛ پس چه اتفاقی افتاده افتاده؟ مگر کفش ها خود به خود تنگ میشوند؟ مگر پا خود به خود بزرگ میشود؟ چه کاری باید در این لحظه انجام بدهیم؟

این سوالاتی است که میتواند در ذهن هر کسی و پس از تنگ شدن کفش، اتفاق بیفتد. واقعیتش را بخواهید بشنوید، بهترین زمان برای خرید کفش مربوط به غروب یا شب میشود؛ شاید کمی این مورد برای شما، عجیب به نظر برسد.  ولی باید بدانید که در ساعات شب و غروب، پای شما در پهن ترین حالت خودش قرار میگیرد. پس اگر شما در ظهر یا صبح اقدام به خرید کفش کردین و شب متوجه تنگ بودن کفش شدید، کاملا عادی است؛ چون شب باید به خرید کفش میرفتید.

اگر شما فقط به دنبال پیدا کردن بهترین زمان به جهت خرید کفش بودید، پس تا الان به جواب خودتان رسیدید و دیگر نیازی به مطالعه ادامه مقاله ندارید. ولی حالا در ادامه سعی میکنیم که به صورت دقیق بررسی کنیم که چه زمانی برای خرید کفش مناسب است؟!

خرید کفش صبح یا عصر

در بررسی زمان مربوط به خرید کفش، اگر بخواهیم خرید کفش صبح یا عصر را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییمکه خرید کفش در عصر، صد در صد گزینه بهتری در مقایسه با خرید کفش در صبح است. دلیلش هم دقیقا همان چیزی است که در بالاتر به شما گفتیم. چون پای شما در ساعات عصر، در پهن ترین حالت خودش قرار میگیرد که یعنی به هیچ وجه امکان ندارد که شما مجبور به خرید کفش تنگ شوید.

چرا صبح ها باید کفش خرید؟

اگر این سوال در ذهن شما به وجود آمد که چرا صبح ها باید کفش خرید، بدانید که سوال شما از بیخ و بن اشتباست. چون اصلا صبح نباید به سراغ خرید کفش رفت و بهترین ساعات، از عصر شروع میشود و تا شب ادامه دارد.

چرا باید عصر کفش بخریم؟

اگر بخواهیم کلی نگاه کنیم، میوانیم در جواب به سوال چرا باید عصر کفش بخریم بگوییم که پا در ساعات عصر و شب، در پهن ترین حالت خودشان هستند. ولی بیایید کمی تخصصی تر به سوال چرا عصرها کفش بخریم، بهتر است بپردازیم. همانطور که گفتیم، بهترین زمان برای خرید کفش مربوط به عصر میشود؛ چون شما معمولا در طول روز و قبل از عصر، استفاده های زیادی را از پای خودتان میکنید. از ورزش و پیاده روی گرفته تا سرکار و فعالیت های مربوط به خانه داری و ….

همه این موارد در کنار هم، باعث میشود تا پای شما به مرور ورم کند؛ هر چند که شما ممکن است که متوجه این ورم نشوید و البته بهتر است بگویم که این ورم، همیشگی نیست و روزانه است. یعنی عصر ورم میکند و صبح خوب میشود! (پس نیاز به نگرانی از سمت خانمها نیست!) برای همین، بهترین زمان خرید کفش در روز قطعا ساعات عصر و شب میباشد.

بهترین زمان هفته برای خرید کفش

در ادامه بحث بهترین زمان برای خرید کفش، بسیاری درباره بهترین زمان هفته برای خرید کفش هم سوال میپرسند؛ این درصورتی است که اصلا اول یا اخر هفته، هیچ تاثیری توی میزان پهنای پای شما نمیگذارد. البته بهتر است اینطور بگوییم تا جایی که ما اطلاع داریم، چنین چیزی وجود ندارد و بهترین موقع برای خرید کفش، مربوط به ساعات عصر و شب میشود.

از کجا بفهمیم کفش اندازه مان است؟

جالب است بدانید که همیشه در ادامه سوالات مربوط به چه زمانی باید کفش بخریم، همیشه سوالاتی به مانند از کجا بفهمیم کفش اندازه مان است یا از کجا بفهمیم کفش تنگ است و از دست سوالات، پرسیده می شود. هرچند که متوجه شدن به این مورد، کاملا بدیهی است؛ ولی چون جزو سوالات رایج به شمار میرود، در ادامه نکاتی که باید برای بررسی تنگ بودن کفش بدانید را معرفی می کنیم:

  • اندازه کفش
  • شکل قرارگیری انگشتان
  • سطح راحتی پایین پا
  • جهت قرارگیری انگشتان
  • مواد سازنده کفش
  • فشار کفش به ناخن

جمع بندی مقاله بهترین زمان روز برای خرید کفش

در این مقاله ما متوجه شدیم که بهترین ساعت برای خرید کفش، مربوط به ساعات عصر و شب میشود که البته بهتر است از غروب به عنوان بهترین زمان برای خرید کفش اسم ببریم. در این مقاله ما سعی کردیم تا ببینم که چه زمانی از روز کفش بخریم؟! اگر هر اشتباهی در مقاله وجود داشت یا نکته ای بود که درباره آن صحبت نشده، میتوانید از قسمت کامنتها برای ما ارسال کنید تا فورا به مقاله اضافه شود. همچنین ما اطلاعات این مقاله را از سایت thehealthsite به دست آوردیم؛ پس اگر قصد به دست آوردن اطلاعات بیشتر را دارید، میتوانید به مقاله معرفی شده، مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا