مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین رمضانی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از کارگاه‌های توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی اظهار داشت: مفاهیم دروس پایه‌های اول تا ششم ابتدایی با شرکت بیش از ۲۰۰ آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم در ۲ کارگاه آموزشی تخصصی، با حضور مدرسان کشوری بازآموزی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: این کارگاه‌ها بمنظور توانمندسازی آموزگاران این شهرستان زیر نظر مؤلفان کتب ریاضی و فارسی به مدت چهار روز برگزار و نحوه تدریس، بازنگری کتب، رفع اشکالات احتمالی و آموزش روش‌های مناسب در جهت تدریس هر چه بهتر بررسی می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده آموزگاران شهرستان دیلم از کارگاه‌های آموزشی برگزارشده، عنوان کرد: مجموعه آموزش و پرورش دیلم در تمامی زمینه‌های تربیتی، پرورشی، مذهبی، ورزشی و آموزشی، کارگاه‌ها و کلاس‌های متعددی را در طول سال در برنامه کاری خود خواهد داشت.

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: طی هفته آینده و با حضور مدرس کشوری کارگاه چهار روزه به‌صورت تدریس پایه به پایه ویژه آموزگاران دوره ابتدایی برگزار خواهیم کرد.

رمضانی افزود: اعتقاد ما این است برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی باعث توسعه و افزایش دانش معلمان و در نتیجه تقویت و بهبود وضعیت آموزشی دانش‌آموزان شهرستان خواهد شد.

وی یادآور شد: درصدد هستیم در طول سال تحصیلی آینده با حضور مشاوران و مدرسان برتر استان و کشور، کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دوره‌های متوسطه اول و دوم، مشاوره تحصیلی دانش آموزان و آمادگی بیشتر برای حضور دانش‌آموزان کنکوری برگزار شود.

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می‌شود

دکمه بازگشت به بالا