عمومی

۳۶ هزار شهید دانش آموز دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیر شوشتری صبح چهارشنبه در آئین نواختن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه شاهد خاندان قفلی با حضور جمعی از مسئولین استانی اظهار کرد: حضور مسئولین در این مراسم نشان از توجه و اهمیت به آموزش و پرورش و معلم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: وقتی در سوره علق پیام الهی در اولین آیاتی که نازل می‌شود تعلیم و تربیت و خواندن است، اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: خوشحال و مسروریم از فرمایشات رهبر انقلاب در روز گذشته در جمع معلمان کشور که معطوف به مجاهدت معلمین و سربلند بیرون آمدن آنان از امتحانات و آزمون‌هایی بود که یکی پس از دیگری شاهد آن هستیم.

شوشتری ادامه داد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند که عظمت این عرصه را مشخص می‌کنند و امیدوارم معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران دانش آموزانی تراز پرورش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: محور اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموز تراز انقلاب است و هم و غم ما در اداره کل آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش معطوف به عبور از تنش‌ها و چالش‌ها به فرماندهی رهبر معظم انقلاب است.

گفتنی است؛ در پایان زنگ سپاس معلم نواخته شد. همچنین از مدیران و معلمان برتر مدارس شاهد در سطح استان و کشور تجلیل و قدردانی شد.

دکمه بازگشت به بالا