عمومی

۴۳ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار منصور شوقانی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی بنیاد نخبگان سمنان از برگزاری ۴۳ برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: تقدیر از پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس و مقاومت از محوری‌ترین برنامه‌های این ایام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز به صورت سراسری همزمان با دیگر نقاط کشور در سالن هلال احمر سمنان برگزار خواهد شد، افزود: جمعی از پیشکسوت دفاع مقدس و جهاد و خانواده معزز شهدا و ایثارگران در این همایش تقدیر خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در مجموع طی ایام هفته دفاع مقدس سه هزار برنامه جانبی در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود گفت: اجتماع جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی از جمله دیگر برنامه‌های محوری این ایام خواهد بود.

شوقانی با بیان اینکه همایش رهروان شهادت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان است، بیان داشت: گروه‌های جهادی و جهادگران فعالان عرصه رسانه و فرهنگی مدافعان سلامت خادمان شهدا و جهادگران عرصه تبیین از جمله حاضران در این همایش بزرگ خواهند بود.

وی از دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران در هشت شهرستان استان سمنان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموز نقاط محروم و برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی با حضور جوانان از جمله دیگر برنامه‌های محوری در استان به شمار می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای برنامه نمادین زنگ مقاومت در مدارس استان خبر داد و ابراز کرد: حضور راویان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در مدارس و کاروان نمادین اعزام رزمندگان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان محسوب می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا