علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

معرفی کارخانه تولید سفره یکبار مصرف کیلویی ارزان قیمت

سفره یکبار مصرف یکی از وسایل ضروری در هر مجلس و دورهمی است. عدم نیاز به پاک کردن، آسان مصرف بودن، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب باعث شده تا این محصول خیلی سریع به پای ثابت سبد مصرفی خانوار تبدیل شود. می‌دانیم که امروزه با گسترش تکنولوژی سرعت امور در همه کارها بالا رفته و با در اختیار داشتن امکانات نیازی به اتلاف وقت برای کارهای کسل کننده و بیهوده نخواهیم داشت. در این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه برآشنایی با انواع سفره یکبار مصرف، عوامل موثر در قیمت سفره یکبار مصرف با کارخانه تولید سفره یکبار مصرف کیلویی مرغوب نیز آشنا شوید.

ویژگی سفره یکبار مصرف

استفاده از سفره‌های یکبار مصرف بسیار راحت و سریع صورت می‌گیرد. اکثر تولید کنندگان سفره‌های یکبار مصرف معمولاً در قالب متراژهای یک متری یا گاهی دو متری، محل‌های برش را مشخص می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود خیلی سریع بتوان مقدار مورد نیاز را از رول جدا کرد. تمامی شرکت‌های تولید کننده سفره یکبار مصرف، دارای پروانه بهداشتی هستند، بنابراین از نظر بهداشتی بودن، مصرف سفره‌های یکبار مصرف موردی ندارد. از مزایای دیگر استفاده از سفره‌های یکبار مصرف، وزن سبک و عدم اشغال فضای زیاد توسط آن‌ها است. مواد تولید و ساخت سفره یکبار مصرف باید تماما بهداشتی بوده و به اصطلاح فود گرید باشد.

کاربرد سفره‌های یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف دارای کاربردهای متفاوتی هستند.‌ از رایج‌ترین کاربرد انواع سفره یکبار مصرف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در رستوران‌ها و سالن‌های پذیرایی به عنوان رومیزی
  • مجالس مهمانی و جشن‌ها
  • خوابگاه‌های دانشجویی و خانه‌های مجردی
  • کاربرد در مواقع ضروری در منزل به منظور صرفه‌جویی در زمان و انرژی
  • به همراه داشتن هنگام سفر و پیک‌نیک
  • یکی از اقلام ضروری در جشن‌ها و مراسم‌های ویژه اعیاد و جشن‌ها
  • مورد استفاده به به عنوان زیرانداز در هنگام سبزی پاک‌ کردن

انواع مختلف سفره یکبار مصرف

  • سفره کاغذی: این نوع از سفره‌های یکبار مصرف با لمینت کاغذی استفاده می‌شوند، دوام کمی دارند و همچنین قابلیت تحمل آب را ندارند.
  • سفره یکبار مصرف ارزان قیمت: سفره‌های ارزان قیمت با احتمال زیاد از مرغوبیت زیادی برخوردار نیستند و درصد کربن استفاده شده در آنها زیاد خواهد بود. البته استفاده از این سفره‌ها در موارد خاصی جوابگوی نوع مصرف هست.
  • سفره یکبار مصرف بی رنگ: استفاده نکردن از رنگ در این محصول شاید جذابیت بصری را کاهش دهد، اما آن را بهداشتی تر و عاری از هرگونه مواد مضر برای سلامتی خواهد کرد.
  • سفره یکبار مصرف شفاف: این سفره‌ها شفاف و شیشه‌ای هستند و هر دو نوع بدون طرح و طرح‌دار آن در بازار موجود است.
  • سفره یکبار مصرف طلاکوب: از این نوع سفره بیشتر در مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شود چرا که جنس استفاده شده در آن ضخیم است، زمینه آن رنگی است و طرح‌های طلایی و نقره‌ای رنگ روی آن کیفیت بصری خوبی ارائه خواهد داد. اکثر این سفره‌ها بدون پرفراژ ارائه می‌شود تا لطمه‌ای به طرح آن وارد نشود.
  • سفره یکبار مصرف ضخیم: هر چه سفره‌های یکبار مصرف ضخیم‌تر باشند، دوام آنها بیشتر خواهد بود و مقاومت بیشتری در مقابل نفوذ آب و دیگر مواد غذایی خواهند داشت.
  • سفره شیشه ای یکبار مصرف: این سفره دارای ضخامت زیادی است و مواد غذایی در صورت پخش شدن بر روی آن، جذب نمی‌شوند. این مدل سفره می‌تواند بی چاپ و یا چاپی به فروش برسد.
  • سفره کبار مصرف 100 متریاین مدل سفره که می‌تواند هر یک از موارد بالا باشد به صورت 100متری و رولی فروخته شده و بسیار پر فروش است.
  • سفره یکبار مصرف سادهاین مدل سفره بدون هیچ طرح و رنگی تولید شده و ممکن است شفاف یا سفید رنگ باشد.

مزیت سفره یکبار مصرف

  1. استفاده ساده و راحت
  2. قیمت مناسب
  3. بهداشتی بودن
  4. عدم نیاز به تمیز کردن و استفاده مجدد
  5. حجم و وزن پایین
  6. طرح های مختلف مجلسی ، شیک و ساده

معرفی کارخانه تولید سفره یکبار مصرف کیلویی ارزان قیمت

شرکت آذین پلاست کیمیا یک شرکت تولیدی است که در زمینه تولید نایلون و نایلکس فعالیت می‌کند. این شرکت با بیش از 10 سال تجربه در صنعت، به عنوان یک پیشرو در حوزه پلاستیک و نایلون شناخته می‌شود. شرکت آذین پلاست با تلاش دلسوزانه کارکنان خود، به طور مداوم به روز رسانی دانش و مهارت‌های خود را در حوزه‌های جدید تولید نایلون، نگه داشته است. تجربه زیاد شرکت در پروژه‌های گسترده و پیچیده، آن را قادر ساخته است تا به صورت حرفه‌ای با مشتریان همکاری کند و نیاز‌های آن‌ها را بصورت دقیق بفهمد. جهت خرید و یا استعلام قیمت سفره یکبار مصرف بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا