عمومیمطالب کسب و کار

کاربرد لیوان های کاغذی یکبار مصرف

امروزه ظروف یکبار مصرف بسیار طرفدار پیدا کرده است و دارای کاربرد فراوان می باشد؛ از ظروف یکبار مصرف و لیوان های کاغذی در مکان‌های متعدد استفاده می شود و دیگر مصرف آن محدود به ادارات و فست فودها نیست د و حتی در منازل و در مهمانی‌ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.
دلیل آن نیز مشخص است ظروف یکبار مصرف موجب راحتی کار، صرفه جویی در وقت و مصرف آب می شوند که این موارد دارای اهمیت زیادی هستند. در میان ظروف یکبار مصرف، لیوان کاغذی بیشترین کاربرد را دارد و محبوب‌ترین ظرف یکبار مصرف است.
لیوان های کاغذی دوام خوبی دارند و در برابر گرما نیز دارای مقاومت قابل قبولی هستند؛ اما لیوان‌های پلاستیکی نمی توانند گرمای مایع ریخته شده در خود را تحمل کنند. برای نوشیدن مایعات گرم مانند چای، نسکافه، دم نوش و آب جوش استفاده از لیوان کاغذی یکبار مصرف مناسب‌تر می‌باشد.
برای بیشتر شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و ادارات توصیه می شود تا فعالیت بازاریابی نیز برای آنها انجام شود. انجام طراحی لیوان کاغذی جذاب می تواند ترفند خوبی برای جلب توجه مشتریان باشد. تجارت ماشین سال ۱۳۸۰ تأسیس شده است. اولین مجموعه که در ایران قطعات دستگاهای ظروف کاغذی را به صورت کاملا تخصصی میسازد

ظروف یکبار مصرف از چه جنس‌های تولید می گردد؟

ظروف یکبار مصرف دارای تنوع جنس می باشد و ممکن است از پلاستیک، گیاهی، فومی، آلومینیومی و کاغذی باشد.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی

-ظروف یکبار مصرف کاغذی قابل بازیافت هستند و خیلی سریع در طبیعت تجزیه می شوند.
-لیوان‌های کاغذی دیگر اثرات منفیِ نوشیدنیِ داغ درلیوان پلاستیکی را ندارند؛ و سرطان‌زا نمی باشند.
-ظروف یکبار مصرف کاغذی دارای  مقاومت حرارتی بالاتر می باشند.
-گرما و حرارت مایع داغ داخل لیوان به دست نمی‌رسد و اگر هم رسید تا اندازه ای که دست بسوزد نیست.
-از چاپ لیوان کاغذی می توان به عنوان یک راه تبلیغاتی پرکابرد و بسیار ارزان استفاده کرد.
-با چاپ لیوان کاغذی در طرح‌های زیبا و چشم نواز می توانید برای آن جذابیت ایجاد نمائید.
-با استفاده از لیوان کاغذی می توان در وقت و مصرف آب صرفه جویی کرد.
– لیوان‌های کاغذی قیمت مناسب‌تر نسبت به لیوان‌های گیاهی دارند.
-لیوان کاغذی دارای قیمت با صرفه اقتصادی حتی هنگام تهیۀ لیوان کاغذی به مقدار زیاد می باشد.
-لیوان کاغذی مخصوصاً در تعداد بالا هم حمل راحت دارند و سبک هستند و همچنین شکستنی نیستند.
-مایعات به پوشش داخلی لیوان نفوذ پیدا نمی کند.
-از لیوان های کاغذی به دلیل بهداشتی بودن در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.
-از لیوان کاغذی به دلیل رعایت لازم موارد مهم بهداشتی برای سالمندان و کودکان استفاده می شود.

-برای پذیرایی از تعداد زیاد افراد
-برای استفاده در کافی شاپ‌ها و فست فودها
-استفاده در جشن‌ها و سمینارها
-استفاده در مراسم های مذهبی
-استفاده در انواع نمایشگاه‌ها
-برای گردش، مسافرت و پیک نیک
-استفاده در مطب ها و کلینیک ها
-استفاده در اماکن عمومی و غیر عمومی

عیب بزرگ لیوان پلاستیکی یکبار مصرف

لیوان پلاستیکی نمی تواند مایعات گرم را در خود نگه دارد زیرا موجب سرطان می شود و تا پیش از این لیوان‌های پلاستیکی بطور انبوه تولید می شده است که امروزه جای خود را به لیوان‌های کاغذی داده و لیوان‌های کاغذی است به بصورت وسیع برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد عادی مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ انواع لیوان کاغذی

با توجه به رشد چشمگیر لیوان کاغذی از چاپ لیوان تبلیغاتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی پرکاربرد استفاه می شود. لیوان کاغذی در ابعاد متنوع طراحی و چاپ می شود اما سایزهای 200 سی سی (در بازار به 220 سی سی رایج است) و سایز 360 سی سی پرکاربردترین آنها می باشد و جنسی که برای چاپ لیوان کاغذی استفاده می شود کاملاً بهداشتی و مطابق استاندارهای محصولات خوراکی است.
یکی دیگر از دلایل پرکاربرد بودن چاپ لیوان کاغذی زیبایی آن می باشد و بر روی کاغذی که برای چاپ لیوان کاغذی استفاده می شود قابلیت چاپ تصویر و نوشته دلخواه وجود دارد.
چاپ لیوان کاغذی می تواند با آرم و لوگوی رسمی هر شرکت انجام شود.

لیوان کاغذی چگونه تولید می شود؟

در چاپ لیوان کاغذ، کاغذ مخصوص آن در ضخامت‌های مختلف که بصورت رول و یا شیت می باشد برش می خورد؛ هرچه لیوان کاغذی دارای ضخامت بیشتر باشد به طبع محکم‌تر نیز خواهد بود. چاپ لیوان کاغذی با چاپ افست انجام می شود.
برای هر سایز لیوان کاغذی دستگاه مجزایی مورد نیاز است؛ و اینکه همه سایزها با یک دستگاه تولید شود ممکن نیست. درست است که هزینه ساخت لیوان کاغذی از لیوان پلاستیکی بیشتر می باشد اما انتخاب منطقی‌تری نسبت به لیوان کاغذی می باشد.

در این مقاله درباره ی لیوان کاغذي و کاربردهای لیوان کاغذی برای شما توضیحات لازم را ارائه می دهیم. محصولی محبوب است که نقش مهمی در تغییر سبک زندگی انسان دارد. این محصول که مصرف آن نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، در انواع مختلفی تولید می شود و می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

شاید در گذشته های دور این محصول کارآیی چندانی نداشت ولی این روزها با توجه به پیشرفت صنعت و بزرگ شدن ادارات و سازمانها، بسیاری از افراد بجای استفاده از لیوان های شیشه ای از لیوان کاغذی برای نوشیدن آب و چای استفاده می کنند.

چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟

لیوان یکبار مصرف کاغذي مزایای زیادی برای مصرف کننده خود به همراه دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول که یکی از انواع محصولات یکبار مصرف به حساب می آید، به عنوان جایگزینی مناسب بجای لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی بودند. در گذشته ظروف پلاستیکی استفاده می شد اما به دلیل اینکه این ظروف تجدید ناپذیر بودند و برای مایعات داغ از جمله چایی و قهوه مناسب نبودند ظروف کاغذی جایگزینی مناسب شد. دلیل این اتفاق ویژگی تجدید پذیر بودن لیوان کاغذي و عدم واکنش شیمیایی آن در اثر تغییر دما بود.

مزایای لیوان یکبار مصرف کاغذي چیست ؟

لیوان یکبار مصرف کاغذی در انواع مختلفی تولید می شود که هریک از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربرد و مزایایی متنوع دارند. برخی از مزایای مشترک لیوان های کاغذی عبارتند از:

  • راحتی از شستن ظرف ها (در مجالس و مهمانی ها بهترین انتخاب بودند)
  • نشکن بودن (به دلیل اینکه نشکن بودند جایگزین مناسب بجای لیوان های شیشه ای شدند)
  • تجدید پذیر بودن و احترام به طبیعت
  • عدم واکنش شیمیایی در برابر تغیر دما
  • سبک بودن
  • احتیاج به فضای کم
  • صرفه جویی در مصرف آب

کاربردهای لیوان یکبار مصرف کاغذی

اگر بخواهیم در ادامه به برخی از کاربردهای لیوان کاغذي نیز اشاره کنیم عبارتند از:

  • مصرف در آب سردکن ها
  • مصرف برای پاپ کورن
  • مصرف برای سیب زمینی
  • مصرف برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد
  • مصرف برای تبلیغات
  • مصرف برای کاردستی

لیوان یکبار مصرف کاغذی ساحل جنوب

گفتنی است از لیوان یکبار مصرف کاغذي در مکان های مختلفی استفاده می شود و علاوه بر مصرف شخصی برای مراسم های عمومی و شرکت ها نیز به کار می رود. از این محصول در کافی شاپ ها، سینما ها، پذیرایی قطار، همایش ها و سمینارها، فروشگاه های دانشگاهی، مسافرت ها، مراسم های مناسبتی، تولد ها، جشن های عروسی، تبلیغات شرکت ها و … استفاده می شود.

گروه ساحل جنوب با سابقه ای که در تولید محصولات یکبار مصرف کاغذی با کیفیت و مرغوب دارد، این افتخار را دارد که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه دهد و را با طرح تبلیغاتی مورد نظر مشتریان خود تولید کند. چنانچه قصد ثبت و سفارش لیوان کاغذی را دارید با شماره های ما تماس گرفته و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید. با کمک یک دستگاه لیوان کاغذی در منزل می توان به راحتی به درآمدزایی رسید.اینجا لیست قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دامون مبنا و معایب آن را بررسی کردیم.

 

دکمه بازگشت به بالا