اجتماعیمطالب کسب و کار

هدیه عید نوروز را با خرید عطر زنانه و مردانه آغاز کنید!

خرید عطر زنانه و مردانه انتخاب ایده آل به عنوان هدیه نوروز است و می‌تواند یادگاری ماندگاری از شما برای دیگران باشد، علاوه بر این می‌توانید از ادکلن‌های زنانه و یا انواع عطر مردانه به عنوان هدیه تولد یا سایر مناسبت‌های دیگر نیز استفاده نمایید. اما بدون شک برای خرید این محصولات باید به نکات زیادی توجه کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سلیقه افراد در انتخاب رایحه‌ها اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید همه عطر‌ها در گروه بویایی خاصی تولید می‌شوند از این رو امکان انتخاب در میان نمونه‌های متفاوت وجود دارد، البته برای این که دست شما برای خرید یک عطر و ادکلن مناسب باز باشد باید به فروشگاه معتبر با تنوع محصولی زیاد مراجعه نمایید، فروشگاه تایموشاپ به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های ارائه دهنده انواع عطر و ادکلن امکان انتخاب‌های متعدد را برای خریداران فراهم کرده است.

انواع عطر زنانه و مردانه

از ورود این ماده خوشبو به زندگی افراد بیش از ۴۰۰۰ سال است که می‌گذرد و هر روز شاهد رایحه‌های متفاوت هستیم، صادقانه بگوییم که سلیقه افراد در انتخاب روایح به نسبت گذشته خیلی تفاوت پیدا کرده و همین امر نقطه آغازی برای ورود روایح جدید به دنیای عطر و ادکلن شده است. نکته جالب اینجاست رایحه‌ای که از نظر شما رویایی و منحصر به فرد است بدون شک برای افراد دیگر افتضاح و غیرقابل تحمل خواهد بود به همین دلیل برند‌های تولید کننده از انواع روایح موجود در طبیعت استفاده می‌کنند تا بتوانند نظر افراد را جلب نمایند.

خرید بهترین عطر زنانه و مردانه برای هدیه نوروز

حتی اگر عطر مورد علاقه خود را نیز داشته باشید باز هم خرید این محصول با همان رایحه می‌تواند هیجان‌انگیز و کمی دلهره‌آور باشد. در واقع این روزها به دلیل نوسانات قیمت بازار خرید عطرهایی با ماندگاری بالا و پخش بوی خوب نیاز به صرف هزینه‌های زیادی دارد، به همین دلیل اگر به دنبال ادکلن مرغوب و با کیفیت هستید بهتر است به سراغ عطرهای شرکتی بروید که با استفاده از اسانس‌های مشابه با عطرهای اصلی تولید شده‌اند. البته در زمان انتخاب حتما باید به نوع محصولی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید، چرا که معمولا انواع عطرها در موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

پرفیوم

خالص‌ترین نوع عطر زنانه و مردانه را می‌توانید با خرید انواع پرفیوم به دست آورید، محصولی با پخش بوی فوق العاده و ماندگاری چندین‌ ساعته که بدون کاهش ذره‌ای از بوی آن به طور مداوم 12 ساعت روی پوست شما باقی خواهد ماند. ویژگی‌های عنوان شده دلیل اصلی قیمت بالای این محصول به شمار می‌آید و اگر قصد خرید بهترین عطر و ادکلن را دارید می‌توانید از این گروه خرید کنید.

ادوپرفیوم

غلظت روغن معطر استفاده شده در این محصولات کمتر است و همین امر سبب ارزان‌تر بودن آن‌ها به نسبت پرفیوم‌ها شده است. البته ادوپرفیوم‌ها که با علامت اختصاری EDP شناخته می‌شوند نیز ماندگاری خوبی دارند و در صورت اسپری کردن بر روی پوست به خوبی خط بوی ملایمی از خود به جای می‌گذارند.

ادوتویلت

این محصولات جزء عطرهای زنانه و مردانه‌ای هستند که می‌توان از آن‌ها به صورت روزانه استفاده کرد، محصولاتی با ماندگاری کمتر از دو مورد فوق، اما با پخش بوی خوب که با قیمت مناسب نیز به فروش می‌رسند. همچنین این محصولات توسط برند‌های متفاوت تولید می‌شوند که به همین دلیل می‌توانید بر اساس سلیقه‌تان رایحه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ادکلن

دسته پرفروش دیگر از انواع خوشبوکننده‌های بدن که غلظت روغن موجود در آنها کم است اما به دلیل استفاده از الکل با حجم بالا پخش بوی عالی دارد. معمولا ادکلن‌ها تا ۲ ساعت ماندگاری دارند و همین امر سبب شده که انتخاب ایده آل برای جلسه‌های کاری یا دیدار‌های کوتاه دوستانه باشند.

اهمیت نت و رایحه در خرید عطر زنانه و مردانه

همانطور که می‌دانید در تولید عطر و ادکلن از اسانس‌های متفاوتی استفاده می‌شود که در ترکیب با هم رایحه مدهوش‌کننده‌ای می‌سازند. معمولا انواع عطرها دارای سه نت اصلی هستند، یعنی نت ابتدایی که معمولا از اسانس‌های میوه یا گیاهان است را تنها شما حس خواهید کرد و معمولا بوی تیزی دارد اما به مرور با ترکیب شدن با نت دوم نرم و ملایم‌تر خواهد شد.

اما نت میانی ماندگاری بیشتری دارد و برای مدت طولانی‌تری روی لباس و پوست شما باقی می‌ماند، رایحه فوق العاده‌ای از گل‌های بهاری که عطر دل‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد و هر چه رو به پایان می‌رود نرم و ملایم می‌شود تا این که در ترکیب با نت پایانی مهر تایید را بر رایحه عطر خواهد زد.

در انتخاب نت پایانی معمولا از اسانس‌های چوبی، روایح دودی، ادویه و… استفاده شده و این رایحه دقیقا همان چیزی است که از رد بوی عطر برای دیگران باقی می‌ماند. اگر به دنبال خرید بهترین عطر زنانه یا مردانه برای هدیه نوروز هستید بهتر است اطلاعات کافی درباره نت‌های پایانی آن‌ها را به دست آورید.

۵ نکته مهم در زمان خرید عطر

داشتن اطلاعات مفید و کافی در زمان خرید عطر باعث می‌شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید به همین دلیل توجه به موارد زیر از اهمیت زیادی برخوردار هستند:

غلظت عطر

همانطور که در مطالب فوق عنوان کردیم غلظت روغن عطر تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد و برند‌های مختلف با توجه به استانداردهای خود میزان روغن عطر را تعیین می‌کنند که البته تاثیر زیادی در قیمت این محصول خواهد داشت پس بهتر است در زمان خرید بر اساس بودجه‌ای که دارید بهترین عطر و ادکلن با حداکثر میزان روغن را خریداری کنید.

نت و رایحه

حتما می‌دانید که عطر زنانه رایحه ملایم‌تر و عطر مردانه نت‌های تلخ و تند‌تری دارد، این اصلی است که در زمان تولید انواع خوشبوکننده‌ها پابرجا خواهد بود. اگر از سلیقه فردی که قصد خرید هدیه برای او را دارید هیچ اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب خود روایح چوبی و گیاهی را دخیل کنید. روایح چوبی مانند بوی میوه کاج، چوب صندل سفید یا گیاهانی مثل اسطوخودوس و پوست نارگیل رایح‌های دلپذیری هستند.

مکان استفاده

عطر‌ها ماندگاری و پخش بوی متفاوتی دارند به همین علت به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید در محیط‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. برخی افراد تصور می‌کنند که رایحه عطر آن‌ها باید همه را متوجه خود کند، این تصور غلط را کنار بگذارید چرا که با وجود تفاوت در سلیقه‌ها بدون شک رایحه انتخابی شما مورد پسند همه نیست پس در محیط‌های کاری از عطر‌های سبک و ملایم استفاده کنید.

طبع عطر و ادکلن

علاوه بر نت و رایحه یکی دیگر از مواردی که باعث تفکیک این محصولات می‌شود، نت و رایحه آن‌ها است که با توجه به نوع اسانس‌های به کار رفته در گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • طبع گرم
  • طبع خنک
  • طبع معتدل
  • طبع شیرین
  • طبع تلخ یا ترش
  • طبع ملایم
  • طبع تند

بر اساس نتایج به دست آمده در دنیا، بهترین عطرهای زنانه طبع شیرین و ملایمی دارند و معمولا طبع خنک برای تابستان و طبع گرم برای زمستان استفاده می‌شود. این در حالی است که انواع عطر مردانه دارای طبع تلخ و تند هستند که باعث پخش بوی بیشتر آن‌ها نیز خواهد شد.

برند تولید کننده

از دیگر نکات مهم و قابل توجه در خرید عطر زنانه و مردانه برای هدیه نوروز توجه به برند آن است، ورساچه، دیور، اکلت، زرجوف و… از برندهای معتبری هستند که در تولید انواع عطرهای زنانه و مردانه و حتی اسپرت فعالیت مثبت داشته و همه ‌ساله بخش عمده‌ای از تقاضای بازار را تولید می‌نمایند.

خرید انواع عطر برای هدیه نوروز در تایمو شاپ

اگر به دنبال خرید عطر زنانه و مردانه برای هدیه نوروز هستید توجه به نکات و جزئیات عنوان شده از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود، اما دقت داشته باشید که سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل سعی کنید که پیش از خرید حتما اطلاعاتی هرچند مختصر درباره علایق فرد به رایحه‌ها را کسب کنید.

دکمه بازگشت به بالا