اجتماعیمطالب کسب و کار

جدول سایز بندی لباس مردانه زنانه + راهنمای تبدیل

در یک کلام بگوییم که اگر قصد داشته باشید یک لباس بخرید و دور سینه خود را اندازه بگیرید، تا حد زیادی می توانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید. در واقع، سایز دور سینه یکی از معیارهای بسیار مهم برای اندازه گیری آقایان است. دقیقا مماس با خط زیرین سوتین و روی قفسه سینه متر را بچرخانید و اندازه بگیرید. مطمئن شوید که متر بدون هیچ پیچیدگی دور سینه قرار گرفته است. این کار را مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن متر مطمئن باشید.

آموزش تیشرت زنانه بدون الگو

هر یک از آنها از استانداردهای خاص خود و روش اندازه گیری خاص خود استفاده می کنند. زیرا انتخاب یک شورت مناسب سببب می شود که فرد احساس راحتی داشته باشد. خط کشی را که زیر بغل قرار دادید تا روی متر خم کنید به طوری که با متر زاویه ی قائمه رو تشکیل بده . آلمانی ها به صورت 46 – 48 – 50 و 52 شماره میزنند و سایزبندی انگلیسی ها به صورت اسمال – مدیوم و لارج و گاهی هم با اعداد 14 – 15 – 16 و 17 عرضه میشود

انشا دزدی پیراهنی را دزدید

داشتن یک ظاهر شیک زیادی به موارد زیادی ختم می شود که یکی از آنها خرید پیراهن مناسب است. زمانی اندازه گیری کنید که زیاد غذا نخورده باشید و اندازه بدنتان در حد معمول باشد ، در اندازه گیری بصورت صاف باستید وکمرتان را قوز نکنید تا اندازه دقیق شما گرفته شود . سایز تیشرت‌ها برخلاف آنچه احتمالا فکر می‌کنید، اهمیت زیادی دارد. گشاد یا تنگ بودن تیشرت‌ها می‌تواند شما را چاق یا خمیده نشان بدهد؛ پس سایز این لباس راحت را جدی بگیرید. قد و شکل نیم تنه برای به دست آوردن تناسب بهینه بسیار مهم هستند.

لیست شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس

هنگام پوشیدن پیراهن مردانه رسمی، لازم است بتوانید به اندازه کافی قد پارچه در شلوار خود داشته باشید تا با کوچک‌ترین حرکتی، پیراهنتان از شلوار بیرون نیاید و ظاهر بدی نگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، پس سایز پیراهن مناسب اندام شما نیست و خیلی کوتاه است. برای اندازه‌گیری دور کمر، باید باریک‌ترین قسمت کمر را در قیمت میانی اندازه بگیرید.

اگرچه طول آستین و دور گردن دو استاندارد مورد استفاده در دیکته کردن سایز پیراهن لباس هستند، اما این دو معیار بهترین اندازه نیستند. عرض شانه نیز یکی از مهم ترین معیارها برای دوخت کت و شلوار است؛ چرا که عریض ترین قسمت یک کت، قسمت سر شانه کت است و از طرفی اگر این قسمت تنگ باشد، فرد احساس خوبی در کت و شلوار ندارد. به همین خاطر لازم است که اشخاص در هنگام اندازه گیری عرض شانه خود دقت کافی داشته باشند تا با مشکل سایز روبرو نشوند.

راهنمای سایز پیراهن ال سی من

هنگامی‌که سرشانه افتادگی دارد و پیراهن در زیر بازو موج ایجاد کرده است، پیراهن برای شما بزرگ است. متر را از مهره ی برجسته ی پشت گردن روی خط وسط پشت تا خط کمر و خط باسن بزرگ قرار داده و قد بالاتنه ی پشت تا خط باسن را اندازه بگیرید . در الگوی پشت 10 الی 12 سانتی متر از هلال گردن در خط وسط پشت پایین آمده و خط تکه ی بالای پیراهن را به صورت صاف یا کمی هلال رسم کنید ( خط زرد یا خط سبز ).

کارور جلو 1.5 سانتی متر از کارور پشت کوچکتر است بنابراین روی خط کارور از نقطه ی 7 به اندازه ی 1.5 سانتی متر به سمت راست رفته و هلال حلقه آستین جدید را رسم کنید . در الگوی جلو از نقطه ی 1 به اندازه ی یک پنجمِ دور گردن پایین آمده و نقطه ی بدست آمده را با پیستوله به نقطه ی 9 وصل کنید تا هلال گردنِ جلو شکل بگیرد ( خط آبی ) . از نکات مهم در نحوه اندازه گیری لباس مناسب میتوان به مواردی چون پوشیدن لباس جذب، پوشیدن سوتین مورد نظر آن لباس، بستن یک نوارباریک دور کمر (جایی که وقتی دستها آویزان می شود در امتداد آرنج قرار بگیرد) اشاره کرد.

خواص روغن شونیز دکتر روازاده

برای اندازه‌گیری این قسمت از بدن، متر را دور پهن‌ترین بخش قفسه سینه بگیرید و یک دور بزنین تا دو سر متر به هم برسند. متر را صاف و موازی با زمین نگه دارید تا عدد به دست آمده کاملا صحیح باشد. در ادامه نحوه اندازه گیری این فاکتورهای مهم را ذکر می کنیم.

چطور پیراهن دخترانه بدوزیم

در برخی از پیراهن‌های آستین بلند، دو سایز برای قد آستین روی پیراهن خورده است. این دو شماره به این معنی است که دو نفر با قد آستین مختلف، می‌توانند از یک پیراهن استفاده کنند. اما هیچ تضمینی برای این‌که تمام پیراهن‌ها با یک الگوی استاندارد برش و دوخته شده باشد وجود ندارد. بسیاری از خانم ها نمی دانند چطور باید اندازه ی کاپ سوتین خود را محاسبه کنند. سایز شورت و سوتین مناسب باعث جلوگیری از فشار به بدن و سلامتی شما می شود. شورت باید قسمت پشت باسن و جلوی بدن را به خوبی پوشش دهد و ارتفاع آن تا بالای باسن برسد.

نرخ دوخت پیراهن مردانه ۹۹

درز و دوخت شانه درست قبل از افتادن شانه، در محل اتصال خط افقی شانه و بازو باید قرار بگیرد. در انتخاب سایز لباس سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که نقطه دوخت آن از بالا دقیقا در انتهای سرشانه باشد . بسیاری از آقایان در خرید لباس بسیار راحت برخورد میکنند ، یعنی مثل خانم ها زیاد حساس نیستند با این حال الگوهایی برای اندازه گیری لباس مردانه وجود دارد که ما در این مقاله به آنها میپردازیم .

برای اندازه گیری سایز آستین می‌توانید دستتان را کنار بدنتان قرار دهید و کسی با متر از نیمه پشت گردن تا کتف و از کتف تا مچ دست را اندازه گیری کند تا سایز آستینتان مشخص شود. وقتی برش حلقه آستین بالاتر از شانه باشد و در ناحیه شانه و سینه ایجاد کشیدگی کند این سرشانه برای شما تنگ است. هنگامی که سرشانه افتادگی دارد و پیراهن در زیر بازو موج ایجاد کرده است،یعنی پیراهن برای شما بزرگ است. بهترین روش این است که سعی کنید با ورزش و رژیم غذایی مناسب سایزتان را به وضعیت عادی برگردانید.

ارزان ترین لباس فروشی اصفهان

در صورتی که برای دوخت کت و شلوار، به اندازه دور باسن نیاز دارید می توانید به راحتی و با یک متر ساده اندازه دور باسن خود را اندازه بگیرید. برای این کار متر را دور باسن خود قرار دهید و تا دور جلو تنه خود بکشید و اندازه نشان داده شده را بخوانید. دقت داشته باشید که برای اندازه گیری دور باسن، می بایست که عریض ترین قسمت باسن خود را اندازه بگیرید.

این را به خاطر داشته باشید که کمر پیراهن مردانه باید طوری باشد که دکمه‌ها به راحتی بسته شوند و خودتان هم در آن احساس راحتی داشته باشید. ضمن اینکه در این حالت پیراهن بدون ایجاد حالت موج داخل شلوار قرار بگیرد، در این صورت است که می‌توان با خیال راحت از سایز و اندازه پیراهن مردانه آن را خریداری کنید. طرح و رنگ متنوعی دارد و بسیار مهم است که سایز دقیق و اندازه‌ مناسبی از آن انتخاب کنید.

برنامه طراحی تیشرت اندروید

شما معمولا چطور اندازه‌های لباستان را به دست می‌آورید؟ راه‌حل‌های خود را با دیگر کاربران هم به اشتراک بگذارید. همانطور که در متن بالا مطالعه کردید خرید پیراهن و اندازه گیری سایز پیراهن مسئله مهمی است و باید در این کار دقت کافی را داشته باشید تا پیراهن مناسبی را خریداری کنید که اندازه تنتان باشد. بلندی آستین پیراهنتان باید به شکلی باشد که وقتی دستتان را از قسمت آرنج تا می‌کنید مچ آستین شما از مچ دستتان بالاتر نباشد.

پس از بستن دکمه‌های سرآستین پیراهن، نباید سرآستین مچ دست را خفه کند و باید نه تنگ باشد و نه گشاد. جدول اندازه گیری پیراهن مردانه فروشگاه اینترنتی زئوس ، شما را برای انتخاب لباس راهنمایی می‌کند. برای این منظور باید اندازه‌های اصلی مثل دور سینه، دور کمر و دور باسن را بدانید تا بتوانید از این جدول استفاده کنید. البته عوامل زیادی در تغییر این سایز موثر هستند، مانند جنس لباس، حالت لباس که کش دار بوده، یا الیافی که در آن به کار رفته همگی در سایز لباس تاثیر گذار است.

از طرفی چون امروزه بسیاری از خریدها غیرحضوری و اینترنتی شده است برای خرید پیراهن باید دقت بیشتری به خرج داد. امیدواریم با این مقاله راهنمای سایز پیراهن توانسته باشیم در خریدی بهتر به شما کمک کرده باشیم. یکی از لباس‌هایی که آقایان خیلی از آن استفاده می‌کنند پیراهن مردانه است که طرح و رنگ‌های مختلفی دارد.

این الگو برش برای افراد با اندام ریز تر و لاغرتر مناسب هست و حتی اگر شما سایز معمولی هم داشته باشید به شرط انتخاب یک سایز بالاتر می توانید از این نوع پیراهن ها استفاده کنید. اما چنانکه کمی چاق تر هستید و قسمت شکم شما برآمدگی دارد بهتر است از نوع استاندارد یا Regular Fit که البته مدل کلاسیک هم نامیده می شود انتخاب کنید. زمانی که اندازه ی دور سینه و زیر سینه را یادداشت کردید، نوبت محاسبه کردن اندازه ی کاپ سینه است. اما سایزهای اروپایی که در ایران هم رایج است به سانتیمتر محاسبه می شود.

قد شلوار مهم ترین معیاری است که برای دوخت شلوار مورد استفاده قرار می گیرد؛ البته در اندازه گیری آقایان این معیار زیاد هم اهمیتی ندارد؛ چرا که معمولا می توان با یک دوخت و دوز ساده قد شلوار را کوتاه کرد. به همین خاطر معمولا قد شلوار را بلندتر از آن چیزی که هست می گیرند. در تصویر زیر می توانید نحوه اندازه گیری آقایان برای عرض شانه را مشاهده کنید. در صورتی که فردی در دسترس شما نیست، می توانید با کمک آینده و دست های خود، عرض شانه خود را اندازه بگیرید. یقه‌ای مناسب گردن شما است که به آن فشار نیاورد و دور تا دور گردن شما را لمس کند.

دکمه بازگشت به بالا