مطالب کسب و کار

روانشناسی رنگ برای خرید لباس زیر زنانه

روانشناسی رنگ برای خرید لباس زیر زنانه

روانشناسی رنگ لباس زیر به ما کمک می کند تا احساسات خود و دیگران را بهتر درک کنیم. به طور کلی روانشناسی رنگ ها بر شخصیت افراد تاثیر مستقیم دارد. زیرا رنگ ها بیانگر احساسات انسان هستند و همین احساسات است که شخصیت و رفتار انسان را می سازد. و از طرفی دیدن یک رنگ همیشه به خصوص در لباس هایی که میپوشیم می تواند روحیه ما را تحت تاثیر قرار دهد، به همین دلیل دانستن روانشناسی رنگ ها می تواند به تغییر آگاهانه روحیه کمک کند.

لباس زیر چه رنگی بپوشیم؟

یکی از سوالات متداول خانم ها در مورد لباس زیر زنانه مربوط به رنگ آن است. آگاهی از روانشناسی رنگ لباس زیر و همچنین جادوی رنگ ها و تاثیر آن در زیبایی لباس خواب زنانه باعث شده تا خانم ها انتخاب خود را بر اساس هماهنگی رنگ مناسب با پوست خود انجام دهند. موضوعی که تاثیر بالا و باورنکردنی در زیبایی و مد بودن آنها دارد.

پوست زنان به خصوص در قسمت هایی از بدن که اغلب پوشیده شده و کمتر در معرض نور قرار می گیرند، اغلب بسیار ظریف و زیبا است.

انتخاب رنگ مناسب بیشتر به هماهنگی و هماهنگی آن با پوست شما مربوط می شود. با توجه به سفید، قهوه ای یا سبز بودن طبیعت بدن فرد، انتخاب رنگ مناسب برای لباس خواب زنانه متفاوت خواهد بود. اگر میخواهید در مورد انتخاب بهترین رنگ بیکینی برای زیباتر کردن رنگ پوست شما بیشتر بدانید به سایت budget fashionista مراجعه نمایید.

برخی رنگ ها نیز در اکثر مواقع زیبا و جذاب هستند و با هر رنگ پوستی سازگاری دارند. برای مثال اکثر خانم ها ست لباس زیر زنانه مشکی را دوست دارند و آقایان نیز واکنش عاطفی خوبی به آن نشان می دهند.

سایت لباس زیر زنانه و خرید آنلاین شورت و سوتین زنانه میتواند راه حل مناسبی باشد برای زمانی که رنگ مناسب و مد نظر خود را انتخاب کرده اید.

تاثیر رنگ لباس زیر بر خلق و خوی افراد

استفاده از رنگ های مختلف در لباس ها به ویژه لباس های زیر زنانه که نوعی پوشش خصوصی است می تواند در تقویت دوستی با خود و تحکیم بنیان خانواده تاثیر بسزایی داشته باشد. بهتر است بدانید کدام رنگ در لباس زیر در چه شرایطی بهتر است و هر رنگ چه تاثیری بر روحیه انسان دارد.

 

نام رنگ نام لاتین ویژگی بارز رنگ
قرمز Red هیجان انگیز و محرک
سفید White عشق و آرامش
مشکی Black جذاب و فریبنده
صورتی Pink ملایمت و محبت
آبی Blue آرامش و صداقت
بنفش Purple پایدار و گرانبها
زرد Yellow صمیمیت و شادی
سبز Green طراوت و دلنشینی
نارنجی Orange هیجان و اشتیاق
قهوه ای Brown تعهد و وفاداری

 

●      روانشناسی رنگ قرمز

رنگ قرمز همیشه نشان دهنده هیجان و انرژی است. انتخاب رنگ لباس زیر قرمز یک انتخاب محرک است که می تواند روابط زناشویی را هیجان انگیز کند. طبق روانشناسی رنگ، افرادی که شورت قرمز را انتخاب می کنند شجاع هستند و اشتیاق زیادی به زندگی دارند. روانشناسی رنگ لباس زیر می گوید افرادی که هنگام خرید لباس زیر لباس زیر قرمز را انتخاب می کنند افراد پر انرژی هستند.

روانشناسی رنگ برای خرید لباس زیر زنانه
روانشناسی رنگ برای خرید لباس زیر زنانه

●      روانشناسی رنگ سفید

رنگ سفید نماد پاکی و پاکی است. این رنگ جلوه زیبایی دارد و طرفداران زیادی دارد. افرادی که تمایل به پوشیدن لباس های سفید دارند معمولا روحیه قوی دارند و افرادی صمیمی و دوست داشتنی به حساب می آیند. این افراد بدون تردید عشق خود را تقدیم می کنند.

●      روانشناسی رنگ سیاه

مشکی نمادی از ظرافت و رمز و راز است. افرادی که لباس زیر مشکی را انتخاب می کنند، ظاهری پر زرق و برق و جذاب دارند. مشکی را می توان نمادی از عشق شدید دانست. پوشیدن لباس زیر مشکی می تواند رابطه شما و همسرتان را هیجان انگیز کند و با این انتخاب شما عشق خود را به او نشان دهید.

●      روانشناسی رنگ صورتی

دیدن رنگ صورتی حس لطیف زنانه را القا می کند. افرادی که به رنگ صورتی علاقه دارند روحیه لطیف و مهربانی دارند و افرادی آرام و دوست داشتنی به حساب می آیند. در رابطه خود، اگر می خواهید با روانشناسی رنگ لباس زیر، احساس امنیت و مهربانی را به شریک جنسی خود منتقل کنید، پوشیدن لباس زیر صورتی بهترین انتخاب برای شماست. رنگ صورتی و آرامشی که به ارمغان می آورد باعث شده این رنگ در نقطه مقابل پرخاشگری قرار گیرد.

●      روانشناسی رنگ آبی

انتخاب رنگ لباس زیر آبی می تواند صداقت را نشان دهد و شاید بهترین رنگ لباس زیر زنانه به نظر برسد. فردی که لباس زیر آبی را انتخاب می کند اعتماد به نفس بالایی دارد و این فرد احساس خوبی نسبت به خود دارد. لباس خواب و لباس زیر آبی می تواند آرامش بخش باشد.

●      روانشناسی لباس زیر بنفش

افرادی که رنگ بنفش را برای خرید ست لباس زیر زنانه انتخاب می کنند روحیه لطیف و آسیب پذیری دارند و فردی که لباس زیر بنفش را انتخاب می کند به دنبال یک رابطه طولانی و با ثبات است. او فردی دوست داشتنی با روحی بسیار لطیف و فوق العاده ارزشمند است.

●      روانشناسی رنگ زرد

زرد را می توان نماد شادی و طراوت دانست. روانشناسی بهترین رنگ لباس زیر با توجه به روانشناسی رنگ لباس زیر می گوید افراد عاقل رنگ زرد را انتخاب می کنند و این رنگ نشان دهنده روحیه شاد است. از طرفی رنگ زرد را می توان یک رنگ خاص دانست و انتخاب لباس زیر زرد نیز خاص بودن یک فرد را نشان می دهد.

●      روانشناسی رنگ سبز

سبز رنگ طراوت و تازگی است. برای همه مردم سبز نماد طبیعت است و دیدن مناظر سبز الهام بخش است. افرادی که رنگ سبز را انتخاب می کنند روحیه ای صمیمی و عاطفی دارند. اگر می خواهید در اولین ملاقات با کسی تاثیر مثبتی بگذارید و رابطه نزدیکی برقرار کنید، بهتر است لباس سبز بپوشید.

●      روانشناسی شورت بیکینی و سوتین نارنجی

رنگ نارنجی نماد خرد و خرد و همراه با مقام و ثروت است که هیجان و طراوت رنگ زرد را با هیجان و شور رنگ قرمز در عین حال آمیخته به ارمغان می آورد. که بسیار حسی و محرک است.

●      ست لباس زیر قهوه ای

رنگ قهوه ای در عین سادگی، ظرافت و پختگی خاصی دارد و علاقه مندان به رنگ قهوه ای افرادی وفادار و ثابت قدم هستند، نیاز شدید به امنیت و احساس تعلق دارند. قهوه ای درجه ای از پیچیدگی همراه با ظرافت را نشان می دهد و مخالف استرس است. خانم هایی که از سوتین های ورزشی یا سوتین های قهوه ای استفاده می کنند شخصیت ثابتی دارند و خواهان رابطه عاطفی هستند.

دکمه بازگشت به بالا