فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

فرش محراب سجاده کارپت، بهترین شرکت تولید کننده فرش مسجد

فرش محراب سجاده کارپت، بهترین شرکت تولید کننده فرش مسجد در ایران و کاشان می باشد، شما اگر دنبال خرید فرش مسجد هستید و نمی دانید به کدام شرکت تولید کننده اعتماد کنید، همراه ما باشید تا شما را با بهترین شرکت تولید کننده فرش مسجدی در ایران آشنا کنیم.

سجاده کارپت تولید کننده فرش مسجدی در ایران

شرکت سجاده کارپت با آدرس اینترنتی https://sajadecarpet.com با برند محراب نقش معتبرترین شرکت تولید کننده فرش مسجد در ایران و کاشان می باشد که با سابقه تولید 25 ساله خود توانسته اعتماد بسیار بالایی در جامعه مساجد و حسینه های تمام شهر های ایران بدست بیاورد. این برگه زرین و افتخاریست که ما توانسته ایم در این طول سال ها با انجام کار درست بدست بیاوریم.

سجاده فرش ماشینی مناسب تر  از تخته فرش هایی است که به صورت تک تک پهن می شوند. فرش مسجدی رولی در هر ابعادی می تواند به صورت یکجا در متراژ های مختلف در مساجد، حسینه ها، امازاده ها، نمازخانه مدارس و دانشگا ها مفروش می شوند. و شرکت محراب نقش کاشان آن را به صورت انبوه و سفارشی در طرح و رنک های مختلف طراحی و تولید می کنند.

بهترین نخ برای بافت فرش ماشینی مسجد

امروزه با جدیدترین دستگاه های فرش ماشینی، می توان با نخ یا الیاف های مصنوعی مختلف تولید کرد. در شرکت سجاده کارپت کاشان فرش مسجدی را با مرغوب ترین نخ اکریلک هیت ست تولید می کند. اما در این میان شرکت های هم هستند که به دلیل فرش مسجدی ارزان قیمت، فرش تولیدی را با نخ پلی استر (BCF) تولید می کنند. در اینجا ما این دو نخ را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما با مزایا و معایب آن آشنا شوید. تا در کمترین زمان ممکن خرید فرش مسجد، را انجام دهید.

فرش مسجدی با نخ پلی استر (BCF)

این نخ نسبت به دیگر نخ های فرش ماشینی، کیفیت متوسطی دارد و از نخ اکریلیک هیت ست، مناسب تر است و در فرش مسجدی ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. عمر نخ بی سی اف (BCF) یا همان پلی استر  از نوع اکریلیک پایین تر بوده و برای تولید فرش مسجد بزرگ و متوسط، توصیه نمی شود.

فرش مسجد با نخ اکریلیک هیت ست

نخ اکریلیک هیت ست شده برای تولید فرش مسجد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تمام کسانی که دنبال خرید فرش مسجد از شرکت سجاده کارپت هستند، این مدل نخ را برای تولید فرش مسجد درخواست می کنند.

مزایای که این نخ دارد؛ استحکام بسیار بلای آن در برابر پاخوردگی می باشد، زیرا این نخ حالت ارتجاعی دارد و می تواند پس از تحمل فشار وارد شده توسط نمازگزاران مانند: راه رفتن، یکجا نشتن و… مجدد پس از بلند شدن، به حالت اول خود باز می گردد.از این رو مسولین و کسانی که فرش مسجد خرید می کنند، تاکید بر استفاده نخ اکریلیک هیت ست دارند.

فروش فرش سجاده ای در تهران

فروش فرش سجاده ای در تهران یکی از درخواست های زیادی است که همشهریان تهرانی عزیز؛ آن را از شرکت سجاده کارپت درخواست دارند. با توجه به اینکه محل اصلی تولید فرش سجاده ای در کاشان می باشد، این امکان وجود دارد تا شما بتوانید با خیال راحت خرید فرش مسجد در تهران را انجام دهید.

کارشناسان در تایم اداری برای بررسی مسجد یا حسینه و حتی نمازخانه مدارس، دانشگاه ها و… در تهران اعزام می شوند، تا از لحاظ فنی از نظر؛ اندازه گیره، قبله نمایی و نوع رنگبندی مسجد، طرح فرش مسجد را برای شما طراحی و پس از تایید به عرضه تولید برسانند.

دلایل خرید فرش مسجد چیست؟

یکی از دلایل خرید فرش مسجد؛ زیبایی و یکنواختی تمام فرش مسجد به یک شکل می باشد که نمازگزاران پس از ایجاد صفوف منظم بتوانند در کنار یکدیگر به برپایی نماز بپردازند، بدون آنکه یک نفر غیر منظم یا بالا پایینی در صف نماز ایجاد شود.

در گذشته و در برخی از موارد امروزی، استفاده از تخته فرش های 6، 9 و 12 متری در مساجد و حسینه ها، و نمازخانه های مداراس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. و در زمان برگزاری یا برپایی نماز، صفوف های غیر منظم توسط افراد ناخواسته ایجاد می شود. اما استفاده از فرش رولی مسجد، ا ایجاد این صفوف غیر منظم جلوگیری می کند.

مرکز خرید سجاده فرش کاشان کجاست؟

یکی از سوالات مهم خریداران فرش مسجدی، مرکز خرید سجاده فرش ایران در کاشان کجاست؟ معتبرترین و بزرگترین شرکت تولید کننده فرش مسجد در ایران و کاشان، شرکت سجاده کارپت با برند محراب نقش می باشد که می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت https://sajadecarpet.com، طرح های مختلف خود را انتخاب و خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی، لطفاً با کارشناس یا مدیر فروش این شکرت آقای مهندس سلمانی با شماره: 09133617256 تماس حاصل فرمایید.

منبع: سجاده کارپت کاشان

دکمه بازگشت به بالا