متناسب سازی حقوق بازنشستگان را می توان اجرا کرد/ نسخه الکترونیک نیازمند اصلاح و تکمیل است

سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی در خصوص برنامه های خود برای اصلاحات برخی اقدامات همچون نسخه الکترونیک، تحول دیجیتال و مدیریت تعارض منافع توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نازک نارنجی، مصطفی سالاری در مراسم تودیع میرهاشم موسوی و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فعالیت خود در سازمان تامین اجتماعی به عنوان مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی طی سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۰، گفت: دو ماه پیش اگر می گفتند که تو هم بروی بد نیست، شدیداً مخالف بودم؛ یکی از کسانی که در محضرشان شدیداً مخالفت کردم جناب آقای کرباسیان بود. اما سه اتفاق افتاد؛ خیلی از بازنشستگان و جامعه کارگری و کارفرمایی محبتی داشتند و تاکید می کردند که اگر پیشنهادی در این زمینه شد، قبول کن. از سویی دیگر در آن دوسال فعالیتم در سازمان کارهایی ناتمام مانده بود و خیلی ها می گفتند برگرد و آن کارها را خودت تمام کن. دلیل مهمتر شخصیت دکتر میدری بود. حس کردم شخصیت و اهداف ایشان کمک کننده است تا در این مسیر به کمک و پشتیبانی ایشان گام برداریم و آرزو داریم مشکلات را برای بلندمدت حل کنیم.

وی ادامه داد: خدمت ایشان گفتم که اگر بدانم سه کار را نمی توانیم انجام دهیم یا زمینه آن نباشد، برگشت من توجیهی ندارد که یکی از آنها رفع ناترازی است؛ ناترازی قابل حل است در صورتی که دولت و مجلس کمک کند. بحث دوم، متناسب سازی است؛ انشالله بتوانیم منابع بگیریم و با کمک دست اندرکاران اطمینان داریم این مسیر را می توانیم طی کنیم. سوم هم آرزو داشتم که به سمت درمان رایگان برویم.

وی افزود: اکنون در موقعیت قول دادن نیستم که درمان را رایگان می کنیم اما می توانیم به سمت آن حرکت کنیم و آن را امکان پذیر می دانم که البته با عزم ملی، فرابخشی و با استقرار پزشک خانواده و نظام ارجاع امکان پذیر است که به این سمت برویم که هزینه ها سر جای خود بنشیند.

سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: روزهای سختی است، اما ان شاءالله روزهای خوبی باشد و بتوانیم همین کارها و کارهای دیگر لازم را، انجام دهیم. کسری منابع و مشکلات درمان را باید سامان دهیم.

سالاری خاطرنشان کرد: تاکید دارم برای این مسیر از نیروهای داخل و از بدنه توانمند سازمان استفاده کنم و می دانم که این دوره هم جزء کارکنان سازمان کسی این تسلط را ندارد که این بار را به منزل برساند. کارهای نیمه تمام مانند نسخه الکترونیک نیازمند اصلاح و تکمیل است. بحث تحول دیجیتال و طرح متناسب سازی و مدیریت تعارض منافع و… نیازمند اصلاحاتی است که با کمک بدنه سازمان و با محوریت دست اندرکاران و بالاخص با مدیریت آقای وزیر بتوانیم آنها را جلو ببریم.

سالاری در ادامه از کسانی که می توانند کمک کنند، کمک خواست و دست یاری طلبید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا