علمی و پزشکی

حذف دفترچه‌های بیمه به شرط تکمیل نسخه نویسی الکترونیک

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: تا زمانی که نسخه الکترونیکی این پروژه به اتمام نرسد ، دفترچه بیمه حذف نمی شود و فقط استفاده از آن مجاز خواهد بود.

محمد هاشمی در مصاحبه با نازک نارنجیوی در مورد زمان حذف دفترچه بیمه سازمان بیمه سلامت ، اظهار داشت: زمان تعیین شده برای این شماره آذرماه است و امیدواریم روند تجویز الکترونیکی به موقع به اتمام برسد ، در واقع آذرماه است. زمان تعیین شده توسط رئیس جمهور.

وی با بیان اینکه طبق دستور رئیس جمهور ، این جزوه برداشته خواهد شد ، افزود: با توجه به حضور بیماران در کلینیک ها ، باید گفت که این جزوه هنوز به دست نیامده است و فقط نیاز به نوشتن نسخه بر روی کاغذ گرفته شده است ، زیرا باید انجام شود. ” تا زمان اجرای کامل پروژه نگران نباشید. به همین دلیل این کتابچه هنوز در دسترس عموم است اما بسیار مفید نیست.

وی با بیان اینکه در تهیه نسخه الکترونیکی افراد دارای کارت ملی می توانند حتی بدون کتابچه به مهمانی های طرف قرارداد مراجعه کنند ، تصریح کرد: در این موارد بیمار به راحتی می تواند خدمات مورد نظر خود را از پزشک یا مؤسسه مهمانی به دست بیاورید.

هاشمی با تأکید بر اینکه روند آموزش پزشکان در مورد نسخه های الکترونیکی به پایان رسیده است ، گفت: استفاده از کتابچه از نظر جسمی ادامه خواهد یافت و فقط میزان استفاده از آن کاهش می یابد ، بنابراین فرایندی برای صدور جزوه وجود دارد. و مشکلی با آن وجود دارد. ” فردی نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا