انواع قهوه بر پایه اسپرسو

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که افراد دارای موکاپات می پرسند این است که با اسپرسوی بدست آمده توسط موکاپات چه نوشیدنی های می توانند درست کنند در این مقاله ما از محبوب ترین نوشیدنی های که می توانید با اسپرسو درست کنید را نام بردیم و آموزش دادیم تا شما در منزل درست کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

پر طرفدارترین قهوه

اسپرسو یکی از نوشیدنی های محبوب پر کافئین است که با موکاپات یا دستگاه قهوه ساز درست می شود اسپرسو پایه اصلی بیشتر نوشیدنی های محبوب می باشد شما با استفاده از اسپرسو و ترکیبات دیگر می توانید بیش از 300 نوع نوشیدنی درست کنید که در این مقاله نحوه درست کردن محبوب ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی را به شما آموزش داده ایم.

قهوه برای موکاپات

قهوه آمریکانو

قهوه آمریکانو یکی از نوشیدنی های محبوب در بین مردم و دوست داران قهوه است برای درست کردن این قهوه نیاز به یک الا دو شات اسپرسو دارید که می توانید با موکاپات اسپرسوی خودتون را آماده کنید و بعد از آن در یک لیوان آب داغ اسپرسوی خودتون رو اضافه کنید.

نوشیدنی لته

نوشیدنی لته که بر پایه شیر و اسپرسو درست می شود یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها بین مردم می باشد یکی از خوبی های این نوشیدنی این است که افرادی که با خوردن قهوه دچار تپش قلب می شود این نوشیدنی بدون ایجاد استرس و تپش قلب کافئین مورد نیاز فرد رو تامین کند برای درست کردن این نوشیدنی باید یک یا دو شات اسپرسو داشته باشید بعد از آن نیاز به شیر فوم دار است برای درست کردن شیر فوم دار در خانه می توانید از فرنچ پرس استفاده کنید اسپرسوی خود را توی لیوان برزید و بعد از آن شیر فوم درا را اضافه کنید.

کاپوچینو

کاپوچینو که درست کردن آن بسیار به لته نزدیک می باشد و یک نوشیدنی محبوب با عطر طعم عالی می باشد شما نیاز به یک الا دو شات اسپرسو برای درست کردن کاپوچینو نیاز دارید مقدار شیر فوم دار باید کمتر از نوشیدنی لته باشه چون کاپوچینو طعم قهوه بیشتری نسبت به نوشیدنی لته دارد

ماکیاتو

برای درست کردن ماکیاتو شما نیاز به یک شات اسپرسو و مقدار خیلی کمی شیر فوم دار دارید برای درست کردن ماکیاتو اول از همه اسپرسو را در لیوان مخصوص برزید و کمی روی آن شیر فوم دار اضافه کنید.

لانگ ماکیاتو

درست کردن لانگ ماکیاتو بسیار ساده هست و دقیقا مثل لانگ ماکیاتو می باشد با این تفاوت که شما باید در لانگ ماکیاتو دو شات اسپرسو اضافه کنید.

فلت وایت

فلت وایت یک نوشیدنی بر پایه اسپرسو و شیر می باشد که نحوه درست کردن بسیار راحتی دارد و یکی از مزیت های این نوشیدنی این است که کافئین مورد نیاز شمارا تامین می کند و افرادی که با خوردن اسپرسو دچار استرس و تپش قلب می شود بسیار مناسب است.

برای درست کردن این نوشیدنی لازم است اسپرسوی مورد نیاز خود را داخل فنجان برزید و شیر داغ را بدون کف و فوم به اسپرسوی خود اضافه کنید

نوشیدنی موکا

برای درست کردن موکا شما نیاز به اسپرسو , پودر شکلات , کاکائو , خامه دارید در قدم اول باید در آب داغ پودر شکلات و پودر  کاکائو رو اضافه که در قدم بعدی شما باید اسپرسوی خود را با استفاده موکاپات یا دستگاه قهوه ساز درست کنید و بعد از آن شیر فوم دار خود را آماده کنید که بعد از یک لیوان پایه بلند برای آماده کردن موکا بسیار پیشنهاد می شود. بعدش سس شکلات را دخل لیوان برزید. و مواد ترکیب شده را اضافه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله انواع قهوه هایی که میتوانیم از آن ها در موکاپات استفاده کنیم را نام بردیم و توضیحی از طریقه ساخت این قهوه ها برای شما نوشتیم. ما در سایت کافه کارول مقالات تخصصی راجع به قهوه و موکاپات نگارش کرده ایم.

دکمه بازگشت به بالا