اجتماعیمطالب کسب و کار

راهنمای خرید اتو بخار فیلیپس

اتو بخار فیلیپس یکی از پرفروش‌ترین انواع اتو در سراسر ایران استفاده در واقع برند فیلیپس به دلیل ارائه لوازم و وسایل با کیفیت همیشه یکه تاز بازار لوازم خانگی بوده است و همین امر سبب شده که انواع اتو بخار این برند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشند.

فیلیپس یکی از برند‌های مشهور هلندی است که بیش از نیم قرن سابقه‌ی تولید وسایل الکتریکی خانگی را دارد و همه‌ساله با آپدیت لوازم خود بر اساس استاندارد‌های روز دنیا سهم عمده‌ای از فروش بازار را به خود اختصاص می‌دهد. این کمپانی در طراحی و تولید انواع اتوهای بخار از تکنولوژی‌های برتر و مطابق با استاندارد‌ها استفاده می‌نماید و همین امر سبب شده که تمامی تولیدات آن همواره بهترین خدمات را ارائه دهند.

خرید اتو بخار فیلیپس یکی از اقدامات ایده آل به عنوان یکی از اقلام جهیزیه است چرا که این وسایل با بهره مندی از بهترین متریال و با توجه به استاندارد‌های جهانی طراحی و تولید شده اند، به همین دلیل می‌توانید سال‌های طولانی از آن استفاده کنید. مدل‌های متفاوت از انواع اتو بخار فیلیپس در بازار وجود دارد که در ادامه به بررسی مشخصات کلی این وسایل و شرکت سازنده‌ی آن خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اتو فیلیپس ساخت کجاست؟ 

همانطور که عنوان شد کمپانی فیلیپس یکی از برند‌های مطرح در سراسر جهان است که کارخانه آن در هلند قرار دارد، در واقع این برند هلندی همه‌ساله بخش عمده‌ای از تجهیزات و لوازم برقی خانگی را بر اساس جدید‌ترین متد‌های روز دنیا و با توجه به استاندارد‌ها تولید و به بازار عرضه می‌نمایند.

این کمپانی با هدف جلب مشتری بیشتر نمایندگی‌های معتبر خود را در سراسر دنیا فعال نموده و شما می‌توانید برای خرید هر گونه وسایل اورجینال به نمایندگی فیلیپس در تهران مراجعه کنید. این نمایندگی لوازم مورد نیاز شما را مستقیما از کارخانه تحویل و با گارانتی، تضمین سلامت کالا و خدمات پس از فروش به شما تحویل می‌دهد.

اتو بخار فیلیپس یکی از تولیدات پرفروش این کمپانی است که در سال‌های اخیر جایگاه ویژه در میان خرید خانواده‌های ایرانی باز کرده، در واقع این وسیله‌ی برقی با بهره مندی از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا شرایطی را فراهم نموده تا بتوان تمامی لباس‌ها را با هر نوع پارچه بدون ترس از سوختگی، لکه گیری، رنگ رفتگی و غیره اتو کشی کرد.

بررسی قابلیت‌های اتو بخار فیلیپس

با توجه به توضیحات ارائه شده درباره کیفیت انواع تولیدات کمپانی فیلیپس، بهتر است بدانید که این مجموعه انواع اتو بخار را با قابلیت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کند که هر یک از آن‌ها از تکنولوژی‌های خاصی بهره‌مند هستند به همین دلیل قیمت اتو بخار فیلیپس در مدل‌های مختلف کاملا متفاوت هستند و شما می‌توانید بر اساس بودجه در نظر گرفته شده یکی را خریداری نمایید.

البته قابلیت‌هایی مشترکی در میان جدید‌ترین مدل‌های تولید شده وجود دارد که به یک روش خاص و بر اساس یک تکنولوژی مشخص فعالیت دارند، این قابلیت‌ها امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:

سیستم ضد چکه

این سیستم نقش عمده‌ای در اتوکشی ساده و تمیز خواهد داشت چرا که با بهره مندی از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها هر گونه نشتی و چکه کردن آب را به صفر می‌رساند. در واقع زمانی که دمای اتو کاهش پیدا می‌کند بخار ایجاد شده تبخیر می‌شود و از راه سوراخ‌های تعبیه شده روی کفی آن به بیرون راه پیدا می‌کنند و در نهایت لکه‌های ناخوشایندی را روی لباس ایجاد می‌کنند. در جدید‌ترین مدل‌های اتو بخار فیلیپس از سوپاپ‌های ضد چکه استفاده شده که در صورت هرگونه تغییر دما در اتو قطرات ایجاد شده مجددا به مخزن بازگردند و هیچ نشتی وجود نداشته باشد.

تعیین دمای بهینه

سوختن لباس یکی از بدترین اتفاقات در زمان اتو کشی است که در گذشته با آن مواجه می‌شدیم اما امروزه کمپانی فیلیپس در جدید‌ترین تولیدات خود از قابلیت دمای بهینه استفاده کرده، به طوری که در برخی مدل‌های این اتو می‌توانید شاهد این باشید که برای هر پارچه به صورت اتوماتیک دمای خاصی برای اتو کشی تعیین می‌شود. این تکنولوژی علاوه بر پیشگیری از سوختن بافت لباس سبب می‌شود که با انتخاب بهترین دما حتی سخت‌ترین چروک‌ها نیز از بین بروند.

کیفیت کفی اتو بخار فیلیپس

یکی از مهم‌ترین نقاطی که در زمان طراحی و تولید انواع اتو بخار دستی فیلیپس مورد توجه قرار می‌گیرد، کیفیت کفی اتو بخار فیلیپس است. در بسیاری از مدل‌های جدید از جنس استیم گلاید استفاده شده، یک کفی با دوام و ضد خش که به سادگی میزان حرارت ایجاد شده را به لباس انتقال می‌دهد. این کفی ضد خش و ضربه است و حتی در حداکثر دما نیز به لباس نمی‌چسبد.

رسوب گیری اتو بخار فیلیپس

استفاده مکرر از آب لوله کشی در نهایت باعث ایجاد رسوب در مخزن اتو می‌شود و در نهایت پس از هر بار اتو کشی باید مراقب باشید که رسوب از حفره‌های کفی روی لباس نریزد و ایجاد لکه نکند. در زمان خرید اتو بخار فیلیپس به این امر دقت داشته باشید که اتو مورد نظر شما از قابلیت رسوب گیری بهره‌مند باشد، رسوب گیری اتو بخار فیلیپس از ایجاد نشست آب در مخزن اتو جلوگیری می‌کند حتی اگر سال‌های طولانی از آن اتو استفاده کنید باز هم شاهد هستید که حتی یک گرم رسوب نیز داخل مخزن تشکیل نشده است.

سیستم قطع خودکار

کمپانی فیلیپس در سال‌های اخیر توجه ویژه‌تری به بخش امنیت تولیدات خود داشته و همین امر سبب شده که با طراحی سیستم قطع خودکار تکنولوژی جدیدی را به ساخت اتوهای بخار خود اضافه کند. این سیستم نقش سازنده‌ای در حفظ ایمنی محیط و لباس‌ها دارند. به بیان دیگر زمانی که در حال اتو کشی لباس هستید ممکن است کار ضروری پیش آید و فراموش کنید اتو را خاموش کنید.

این سیستم به گونه‌ای عمل می‌کند که در صورت روشن بودن و ثابت ماندن اتو در حالت عمودی برای یک بازه زمانی مشخص، به صورت خودکار اتصال برقی آن قطه و اتو خاموش می‌شود.

در این صورت دیگر داغ شدن بیش از حد اتو و آتش سوزی رخ نمی‌دهد. البته این سیستم برای شرایطی که اتو را به حالت افقی روی لباس قرار دادید اما فراموش کردید آن را بردارید نیز قابلیت‌هایی دارد، در جدید‌ترین مدل‌های اتو بخار فیلیپس پس از گذشت بازه زمانی کوتاه مدت که اتو بدون حرکت و در حالت افقی روی لباس یا هر سطح دیگری قرار گرفته باشد، به طور خودکار خاموش و از سوختن لباس یا سطوح مختلف جلوگیری می‌کند.

خرید اتو بخار فیلیپس

بر اساس قابلیت‌های عنوان شده خرید یکی از مدل‌های جدید از انواع اتو بخار دستی فیلیپس یک انتخاب بسیار ایده آل است، در واقع این وسیله علاوه بر قابلیت‌های عنوان شده با میزان بخار دهی بالا امکان اتو کردن به حالت عمودی را نیز فراهم نموده و شما می‌توانید انواع پرداها یا لباس‌های آویزان را نیز با آن اتو کنید.

 قیمت اتو بخار فیلیپس بر اساس مدل و قابلیت‌های آن کاملا متفاوت است و شما می‌توانید با بررسی قیمت‌های مختلف، مدل مد نظر خود را با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید خریداری کنید.

نتیجه گیری

کمپانی فیلیپس یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع لوازم خانگی برقی فیلیپس است که با طراحی و تولید بهترین مدل اتو بخار فیلیپس بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا شرایطی را فراهم نموده تا بتوانید اتو کشی ساده و ایده آل را تجربه نمایید. این کمپانی تولیدات خود را از طریق نمایندگی‌های معتبر فیلیپس در ایران به سراسر دنیا ارسال می‌کند از این رو می‌توانید با مراجعه به نمایندگی معتبر این مجموعه در تهران تمامی لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آدرس: سه راه امین حضور جنب زیر گذر نبش کوچه توکلی پلاک 33

ارتباط با ما: 09128249637 – 09918800093

دکمه بازگشت به بالا