فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

آشنایی با شیوه های مدرن تبلیغات

در چندین سال اخیر شیوه های تبلیغات بسیار مدرن تر، تاثیرگذارتر و جذاب تر شده اند. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن اکثر امور و بالا گرفتن رقابت در زمینه معرفی و فروش محصولات، صاحبان کسب و کارها و برندها به این فکر افتاده اند تا تبلیغات خود را گسترده سازند. یکی از شیوه های موثر تبلیغات به صورت تصویر و یا کلیپ های بسیار کوتاه می باشد که در این مطلب سعی داریم تا شما را با آنها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

اگر شما صاحب کسب و کار بزرگ و یا حتی کوچکی هستید، می توانید با نمایش محصولات خود به صورت حرفه ای و خیره کننده، در جذب مشتری و در نتیجه بالا رفتن فروش و مطرح شدن برند و کسب و کارتان موفق شوید.

استودیو عکاسی لحظه نگاری با تجربه ای چندین ساله در زمینه مشاوره، اجرا و پیاده سازی عکاسی صنعتی و همچنین فیلم ها و تیزر تبلیغاتی آماده همکاری با شما مخاطب عزیز و صاحبان برندها می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عکاسی تبلیغاتی و … با ما تماس حاصل نمایید و از خدمات ارزنده ما بهره مند گردید.

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی از شیوه های موثر در تبلیغات می باشد که صاحب صنایع و کارخانجات از آن استفاده می کنند. در این شیوه تیم عکاسی حرفه ای با بهره مندی از تجهیزات منحصر به فرد و تکنیک های مدرن، تصاویری جذاب از محیط کارخانه، خط تولید، دستگاه های مورد استفاده، کارگران در حال کار و محصولات تولید شده را به نمایش می گذارند.

عکاسی صنعتی از کارخانه ها نیازمند تخصص و تجربه بالایی می باشد که به همین دلیل افراد و عکاسان مبتدی نمی توانند در این عرصه فعالیت مثمرثمری داشته باشند.

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی از شیوه های منحصر بفرد جهت به نمایش گذاشتن جزییات محصول می باشد. این شیوه عکاسی موجب رقابت بالا میان برندها شده است به طوری که صاحبان کسب و کارها جهت این کار، عکاس تبلیغاتی مخصوص استخدام می کنند.

عکس های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، بروشورها، کاتولوگ ها و … به نمایش در می آیند که در این بین شبکه های اجتماعی به دلیل گسترش اینترنت سهم بالایی را برای نمایش تصاویر تبلیغاتی از محصولات و برندهای گوناگون، از آن خود کرده اند.

عکاسی تبلیغاتی دارای نمونه های متنوعی است که از انواع آن می توان به عکاسی طلا و زیورآلات، ماشین، املاک و نمای داخلی ساختمان، ورزشی و خبری، پوشاک، غذا و نوشیدنی و … اشاره نمود.

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی ترکیبی از متن، صدا و تصویر می باشد. این شیوه از تبلیغات به صورت کلیپ و فیلم های کوتاه می باشد که نمایش آن با مخاطبین زیادی روبرو است. تیزرهای تبلیغاتی می توانند جمعیت بالایی از مخاطبین را در رده های سنی و فرهنگی مختلف تحت پوشش قرار دهند و به همین دلیل صاحبان کسب و کار این شیوه از تبلیغات را به عنوان یک سرمایه گذاری مهم برای برند خود تلقی می کنند.

تیزرهای تبلیغاتی می توانند در مکان هایی همچون رسانه های جمعی مانند تلویزیون های شهری و خانگی، وب سایت های اجتماعی، سمینارها و همایش ها و … به نمایش در بیایند. تیزر تبلیغاتی نیز دارای نمونه های متنوعی است که جهت ساخت انواع آن، نیازمند همکاری یک تیم حرفه ای متشکل از سناریونویس، بازیگر، کارگردان، مجری و … می باشد. تمام سعی تیم بر این است که با ساخت فیلم در حدود پانزده ثانیه تا دو دقیقه پیام کارفرما را به مشتری به طور رسا برسانند.

هزینه عکاسی و ساخت تیزر

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و همچنین ساخت تیزر به عنوان هنرهای ارزشمند به حساب می آید و نمی توان بر روی آن قیمت گذاشت. این حرفه ها به نحوی هستند که علاوه بر استفاده از تجهیزات مخصوص، نیازمند دانش و همچنین خلاقیت و هوش بالای عکاس جهت نحوه عکس برداری و تاثیر بر مخاطب هستند. سازندگان تیزر و عکاس باید همواره از آخرین اطلاعات و شیوه های عکاسی آگاه باشند و همچنین در زمینه روانشناسی رنگ و ارتباط با مشتری نیز بسیار حرفه ای عمل کنند.

استفاده از عکاسی به روش تبلیغاتی، صنعتی و ساخت تیزر، سرمایه گذاری مهمی است که هزینه کردن برای آن و انتخاب درست تیم و عکاس حرفه ای، موجب بازگشت سرمایه با سود قابل توجه ای می شود. به طور کلی قیمت و تعرفه ساخت تیزر و عکاسی تبلیغاتی و صنعتی بسته به موارد زیر متغیر است:

  • نوع پروژه و تعداد فریم و عکس های گرفته شده
  • مکان عکس برداری از پروژه
  • تعداد و نفرات دخیل در انجام پروژه و ساخت تیزر
  • وسایل و دوربین های به کار برده شده
  • استفاده از نرم افزارها و ادیت و ویرایش عکس ها
دکمه بازگشت به بالا