اقتصادی

مقررات جدید اپ استور برای استفاده از رمزارز

اپل با به‌روزرسانی دستورالعمل‌های فروشگاه App خود، سیاست این شرکت در مورد ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را روشن کرده است.

به گزارش نازک نارنجی، اپل هیچ مشکلی با صرافی‌های ارزهای دیجیتال یا هر اپلیکیشن دیگری که امکان معامله با ارزهای دیجیتال و توکن‌های دیجیتال را فراهم می‌کند، ندارد. با توجه به اینکه این صرافی ها دارای مجوزهای منطقه ای لازم برای فعالیت در منطقه ای هستند که این اپلیکیشن در آن توزیع می شود.

با این حال، برای فروش برنامه‌ها، NFT و خدمات مرتبط، باید از سیستم‌های خرید درون‌برنامه‌ای اپل استفاده کنند، و این سیستم ممکن است حاوی دکمه‌ها، پیوندهای خارجی یا سایر ویژگی‌های تماس برای هدایت مشتریان به مکانیسم‌های خرید دیگر به غیر از درون برنامه نباشد. خریدها بودن

تلاش اپل برای مستقیم پرداخت ها از طریق سیستم پرداخت شرکت خود، با این منطق که سیستم پرداخت اپل تنها راه امن برای کاربران و اطلاعات حساس آنها است، منجر به اختلافات حقوقی Epic Games و رویارویی با دولت هایی مانند کره جنوبی شده است.

اپل برای پرداخت های انجام شده 30 درصد کارمزد دریافت می کند و اپلیکیشن هایی مانند فورتنایت را از درآمد قابل توجهی محروم می کند.

اپل به کاربران اجازه می دهد تا مجموعه NFT خود را در برنامه های آیفون و آیپد مشاهده، مرور و به اشتراک بگذارند. اما پس از یک سری شوک های اقتصادی و فروپاشی بازار ارزهای دیجیتال که تقاضا برای دارایی های دیجیتال را کاهش داد، حجم معاملات NFT نسبت به رکورد بالای ژانویه حدود 97 درصد کاهش یافت.

اپل همچنین با اشاره به هزینه مجوز برای اولین بار قیمت خدمات Music و TV Plus را افزایش داده است. این شرکت قیمت سرویس Apple Music را از 9.99 دلار به 10.99 دلار برای کاربران افزایش داد و قیمت این سرویس را نسبت به خدمات آمازون و اسپاتیفای گرانتر کرد.

به گزارش بلومبرگ، قیمت اشتراک Apple TV Plus از 4.99 دلار به 6.99 دلار و قیمت بسته Apple One با دو دلار افزایش به 16.95 دلار رسیده است. اشتراک اپل تی‌وی پلاس ارزان‌تر از خدمات شرکت‌هایی مانند نتفلیکس یا برادران وارنر است. کشف.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا