عمومیمطالب کسب و کار

قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز

خرید دیزل ژنراتور سه فاز

اولین قدم برای خرید دیزل ژنراتور، مشاوره گرفتن از افراد متخصص در این زمینه است. در مرحله بعد باید استعلام قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز کامل را دریافت کنید  و سپس بر اساس بودجه و ژنراتوری که نیاز شما را برآورده می کند، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت دیزل ژنراتور بر اساس قیمت قطعات تشکیل دهنده آن و اصالت این قطعات، توان خروجی ژنراتور و موتور و سایر متعلقات مربوط به ژنراتور، استاندارد ساخت ژنراتور و پس از فروش تعیین می شود. خدمات ارائه شده توسط فروشنده

برای مناطقی که امکان اتصال برق شهری وجود ندارد، بهترین گزینه استفاده از دیزل ژنراتورها است که در دو نوع تکفاز و سه فاز و دیزل ژنراتور سه فاز قیمت دارند. بیشتر از تک فاز برای بررسی اولین چیزی که بررسی خواهیم کرد موتور دیزل کامینز k19 است. این ژنراتور دارای یک موتور دیزلی سنگین سری کامینز K19 و ژنست با دینام کلاس جهانی استمفورد و فناوری اثبات شده با سادگی مکانیکی سیستم سوخت رسانی PT کامینز است. که نسبت به قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

تکنولوژی موجود در سیلندر برای دستیابی به طراحی جدید بدون آسیب بدون استفاده از ماشین آلات آسیب دیده، طراحی هوشمند و ساخت عالی، اندازه کوچک و وزن سبک در قدرت سایر قطعات این موتور است.

دیزل ژنراتور کامینز k19

فن‌آوری موتور تعیین‌کننده کلاس برای پاسخگویی به آزمایش‌های دقیق انتشار گازهای گلخانه‌ای تحت طرح اصلاح‌شده MoEF طراحی شده است که قدرت سبز را ارائه می‌دهد. دیزل ژنراتور کامینز با کمترین میزان نویز در محدوده خود موجود است. زمانی که قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز را بدانید گارانتی برای شما اهمیت ویژه ای پیدا می کند این برند دارای کمترین هزینه های بهره برداری و گارانتی جامع می باشد. همه عناصر طوری طراحی شده اند که با هم کار کنند تا کارایی را حتی در بارهای جزئی به حداکثر برسانند و مزیت هزینه های عملیاتی کمتر را فراهم کنند. با ضمانت کامل بهترین در کلاس کل بسته، از جمله اجزای لاستیکی

دیزل ژنراتور پرکینز 3 فاز 10 کیلووات

قیمت دیزل ژنراتور سه فاز Perkiner PR9.5P-SAE 86 هزار دلار آمریکا می باشد. این موتور توسط یک موتور  قیمت دیزل ژنراتور پرکینز متصل به دینام بدون جاروبک Leroy Somer تامین می شود. دارای درهای قفل دار، پنل کنترل و مخزن سوخت از راه دور. دیزل ژنراتورها بر اساس استانداردهای استرالیا و اروپا طراحی شده اند.

دیزل ژنراتور قابل حمل 10KVA

با توجه به قیمت دیزل ژنراتور سه فاز مدل صنعتی این دیزل ژنراتور با توان متوسط ​​می تواند پاسخگوی نیاز کارگاه های کوچک باشد.
دیزل ژنراتور سه فاز، دیزل ژنراتور سه فاز

ویژگی های کلیدی این ژنراتور:

  • مصرف سوخت کمتر و زمان کار طولانی تر
  • یک موتور دیزل کوچک سه زمانه قیمت کمتری نسبت به مدل های صنعتی دارد
  • مدل هایی با عایق کامل و حفاظت در برابر آب
  • LCDدیجیتال برای بررسی وضعیت
  • عملکرد ساده و شروع اولیه الکتریکی
  • حرکت آسان روی چرخ های جهانی
  • سوئیچ اتوماتیک بین برق و ژنراتور
  • کم صدا بودن دیزل ژنراتور
  • گواهینامه های اتحادیه اروپا CE و ISO9001

برتری دیزل ژنراتور سه فاز نسبت به سایر ژنراتورها

سوخت این نوع ژنراتورها از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است و گازوئیل سوخت مطمئن تری نسبت به بنزین است. زیرا دمای اشتعال آن بسیار بیشتر از بنزین است و میزان آلودگی آن بسیار کمتر است. با وجود اینکه قیمت دیزل ژنراتور سه فاز  کمی بالاست، دیزل ژنراتورها از نظر اقتصادی دارای یک سری مزایای بسیار مهم هستند. این ژنراتورها را می توان در طرح های کم صدا تولید کرد. این نوع ژنراتورها را می توان در کارگاه ها و مکان های دور استفاده کرد. نوع کم صدا آن در بیمارستان ها و محیط هایی که نیاز به آرامش دارند نیز قابل استفاده است.

ویژگی های دیزل ژنراتور سه فاز و نگهداری آن

دیزل ژنراتورها بسیار کارآمد هستند و این نوع ژنراتورها تا زمانی که سوخت این ژنراتورها موجود باشد می توانند به طور دائم کار کنند و به کار خود ادامه دهند. از جمله موارد مهم برای استفاده از دیزل ژنراتور، بررسی منظم مخزن سوخت، تعویض و تمیز کردن فیلترها است تا در زمان نیاز به برق مشکلی پیش نیاید. با توجه به قیمت دیزل ژنراتور سه فاز، روغن کاری، سرویس و نگهداری این نوع ژنراتورها به دلیل طولانی بودن زمان کارکرد و حتی کارکرد مداوم این ژنراتورها در برخی موارد به صورت منظم مورد نیاز است

برای دریافت آخرین قیمت دیزل ژنراتور میتوانید به سایت کاراسهند مراجعه کنید و از اخرین قیمت برای خرید دیزل ژنراتور در اطلاع باشید همچنین اطلاعاتی دیگر در رابطه با دیزل ژنراتور بیمارستانی و صنعتی و تعمیر دیزل ژنراتورها نیز به دست آورید.

دکمه بازگشت به بالا