اقتصادی

علامت استاندارد نشان مقدسی برای هر ایرانی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: نماد استاندارد برای هر ایرانی نمادی مقدس است و اعتماد و امنیت ایجاد می کند.

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیئت همراه با حضور در سازمان ملی استاندارد ایران از بخش های مختلف پژوهشی موسسات استاندارد بازدید کردند.

اصغر جهانگیر در این بازدید که به منظور اجرای اقدامات دوجانبه بر اساس اهداف و ماموریت های مشترک مذاکرات عملیاتی انجام شد، تابلوی استاندارد را نشانه ای مقدس برای هر ایرانی دانست و گفت: این تابلو اعتماد و امنیت را ایجاد می کند و اعتماد را از بین می برد. اتباع خارجی، از این رو هرگونه سوء استفاده از این آرم توسط افراد سودجو باید با ضمانت اجرا باشد.

وی پیشگیری را فصل مشترک وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دانست و گفت: معیار پیشگیری از تخلفات، پیشگیری از وقوع جرم و پیشگیری خروج اعتدال یکی از مصادیق آن است.

جهانگیر با اشاره به الزامات اساسی کالا و خدمات برای افزایش کیفیت زندگی مردم، افزود: اگر استانداردهای مردم را درست تعریف کنیم، مردم می توانند خود را با آنها بسنجند و بر اساس آن عمل کنند.

وی قوه قضائیه را دستگاه حاکمیتی برشمرد که برای دستگاه های مختلف ضمانت اجرایی ارائه می کند و بیان کرد: این دستگاه می تواند با شفاف سازی یک سری رفتارها را با کمک استانداردها بازنگری و بازمهندسی کند تا با شفاف سازی، تخلفات اجتماعی را تا حد امکان کاهش دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تاکید بر اینکه با متخلفان و مجرمان برخورد قاطع وجود دارد، یادآور شد: باید با همکاری دوجانبه بستری برای رفع جرم و تخلف ایجاد شود و این اقدام محقق خواهد شد. . با بازسازی نگرش ها

جهانگیر یکی از بزرگترین گام های استاندارد را کاهش قیمت تمام شده کشور دانست و گفت: سرمایه گذاری های موفق بسیاری در سایه اعتماد به علامت استاندارد انجام شد.

وی نشان استاندارد را سرمایه کشور دانست و آن را یک نشان مقدس خواند و گفت: نشان استاندارد باید مراقبت شود تا خراب نشود تا در سایه ملاحظات و چرخه اقتصادی از آن غفلت نشود. به روشی معیوب برای ادامه کار می کند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به موارد تحمیل شده از سوی جامعه به دلیل سهل انگاری و عدم رعایت قوانین استاندارد، گفت: در آغاز دوره جدید تحول در سیزدهم مردم. دولت، ایمنی سیستم هر روز در جهات مختلف از جمله سازمان ملی استاندارد ایران رعایت می شود.

در این جلسه پیشنهاد شد موضوع استاندارد به عنوان یکی از محورهای اصلی شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم به ریاست رئیس قوه قضائیه لحاظ شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیئت همراه سپس از بخشهای مختلف پژوهشگاه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی، شیمی و پتروشیمی، خودرو و نیرومحرکه پژوهشگاه استاندارد بازدید کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا