اقتصادی

واگذاری تدوین و تجدیدنظر ۱۹ استاندارد ملی به خوزستان

نازک نارنجی/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان از واگذاری تدوین و تجدیدنظر ۱۹ استاندارد ملی به استان خبر داد.

علی داوودی در گفت و گو با نازک نارنجی، با اشاره به نقش خوزستان در تدوین و تجدیدنظر در استانداردهای ملی اظهار کرد: در کمیته‌های برنامه‌ریزی خردادماه ۱۴۰۲، تدوین و تجدیدنظر ۱۹ استاندارد ملی به استان خوزستان واگذار شد.

وی افزود: براساس این برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای تحقق سیاست‌های تحولی سازمان ملی استاندارد مبنی بر تدوین و تجدیدنظر استانداردهای کاربردی مربوط به تولید کالا و ارائه خدمت به مردم تدوین و تجدید نظر این استانداردها به استان واگذار شده است.

مدیرکل استاندارد خوزستان با بیان اینکه این اقدام با محوریت رشد تولید کیفی اجرایی می‌شود، گفت: این ۱۹ استاندارد در رشته‌های خدمات، صنایع غذایی، آب و آبفا، تجهیزات و فرآورده‌های نفتی، فلزشناسی، خودرو و نیرو محرکه در دستور کار استاندارد استان خوزستان قرار گرفته است.

داوودی ادامه داد: با توجه به رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد در جهت استانداردسازی خدمات و جلب مشارکت صاحبنظران و متخصصان در تدوین استانداردهای خدمات کاربردی و ضروری مردم، کلیه ذینفعان، خبرگان و کارشناسان مرتبط در صورت تمایل می‌توانند آمادگی خود را به منظور مشارکت در این فعالیت ملی به کارشناسان مربوطه در اداره کل استاندارد خوزستان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اجرای بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم به منظور توجه به استاندارد خدمات برای افزایش رفاه و رضایت عمومی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا