بین الملل

حماس خواستار مقابله با یورش‌ شهرک‌نشین‌ها به مسجد الاقصی شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر لزوم مقابله با حمله ساکنان اسرائیل به مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی و فعال سازی تمامی تجهیزات دفاعی تاکید کرد.

به گزارش نازک نارنجی، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که “طرح تروریستی” حمله به هزاران نفر از ساکنان اسرائیل در روستای “نبی” ساموئل.» و مسجد آن در غرب شهر اشغالی قدس در روز جمعه، جنایت جدیدی در این سریال است. جنایات یهودی سازی و آوارگی اجباری شهروندان فلسطینی در نظر گرفته شده است.

در این حرکت تاکید شده، نیازمند هوشیاری و بسیج ساکنان و همه کسانی که وارد آن می شوند برای حمایت و حفاظت از آن و مقابله با شهرک نشینان است.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد که این طرح همزمان با آمادگی اسرائیل برای موافقت با ساخت 700 واحد مسکونی جدید در هفته آینده در شهرک «جفت شاکید» واقع در جنوب شهر اشغالی قدس در شهر قدس اشغالی اجرا خواهد شد. سایه هجوم ساکنان شهر اورشلیم برای کنترل آن نشان دهنده سکوت مشکوک بین المللی است.

حماس ضمن تمجید از صلابت و استقامت مردم فلسطین در مقابل اشغالگران، از ساکنان کرانه باختری از جمله ساکنان شهر قدس اشغالی خواست از همه امکانات برای حفاظت از این شهر و مسجد آن استفاده کنند و نشان دهند. مقاومت آنها در برابر حملات غیرنظامی و تروریسم بی امان.صهیونیست ها چند برابر شدند.

اهالی شهرک «نبی ساموئل» واقع در شمال غربی شهر قدس از اهالی این شهرک خواستند نماز جمعه را در مصلی این شهرک اقامه کنند و به تظاهرات علیه حملات اهالی و تخلفات بپیوندند. از مهاجمان .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا