بین الملل

شلیک ۶ راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) از شلیک شش راکت از سمت منطقه غزه به سوی شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین خبر داد و مدعی رهگیری پنج فروند از آن‌ها شد.

به نوشته روسیا الیوم، او در بیانیه‌ای گفت که آژیرهای خطر در شهرک‌های «عسقلان»، «سدیروت» و مناطق اطراف غزه به صدا در آمد و سامانه گنبد آهنین توانست پنج فروند از این راکت‌ها را رهگیری و منهدم کند. به ادعای او یک راکت نیز در فضای باز فرود آمده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت که جنگنده‌های این رژیم یک مقر حماس در شمال غزه که به کار تولید جنگ‌افزارهای دریایی مشغول بود را بمباران کرده‌اند.

شبکه عبری‌زبان کان نیز گزارش داد که صدای انفجارهای پیاپی در اطراف غزه به گوش رسیده است. در شهر «عسقلان» نیز صهیونیست‌ها اقدام به باز کردن پناهگاهها کردند.

 

اما در مقابل وبگاه فلسطین الیوم نوشت که راکت‌های شلیک شده در اصل موشک‌های پدافند هوایی حماس برای مقابله با جنگنده‌ها بوده است. این وبگاه وابسته به جهاد اسلامی فلسطین نوشت که جنگنده‌های رژیم اشغالگر صبح امروز مقر «بدر» وابسته به گردان‌های عزالدین القسام در شمال غزه و یک مقر دیگر در اردوگاه «البریج» در مرکز غزه را بمباران کردند.

این حملات در حالی است که فلسطینی‌ها روز گذشته شاهد جنایت دیگری از سوی نظامیان رژیم اشغالگر قدس بودند. ۱۰ شهید و ۱۰۲ زخمی آخرین آماری است که از نابلس جایی که صهیونیست‌ها با دو موشک یک خانه را هدف گرفتند، مخابره شده است. مقامات گروههای مقاومت نیز گفته‌اند که بی تردید پاسخ این جنایت را خواهند داد.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا