فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

داستان های فارسی هوش برای فروش

داستان های فارسی هوش برای فروش و فواید آن

شما به عنوان پدر و مادر تا چه اندازه به تعریف داستان برای کودکانتان اهمیت می دهید؟ آیا مرتباً برای آن ها کتاب تهیه می کنید؟ زندگی امروزه و شاغل بودن اکثر پدر و مادرها، باعث شده است که آن ها از این مسئله مهم و تأثیرگذار بر روی زندگی کودکانشان غافل شوند. علاوه بر این، افزایش استفاده از تکنولوژی هایی مانند تلفن همراه و کامپیوتر نیز باعث دور شدن کودکان از کتاب های داستان شده است. قصه ها و داستان ها تأثیر بسزایی بر روی شخصیت کودکان دارند، پس به خرید داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان خود اهمیت دهید.

ویژگی های داستان های فارسی هوش برای فروش

کودکان بر اساس سنی که دارند، نیازهای متفاوتی خواهند داشت. برای برطرف کردن صحیح چنین نیازهایی باید پدر و مادرها با دقت فراوان عمل کنند و از مناسب ترین روش ها کمک بگیرند. یکی از روش های آموزش به کودکان از طریق کتاب های داستان است. توجه داشته باشید که همه کتاب ها مناسب کودکان نیستند، چون ممکن است تأثیر منفی روی آن ها بگذارند. تأثیراتی که در سنین کودکان ایجاد می شوند، معمولاً غیر قابل تغییر هستند.

یارمانا پیشنهاد میدهد که کتاب های کودکان و خردسالان باید ویژگی های زیر را دارا باشند:

  • کوتاه باشند.

یک کتاب داستان مناسب کودک از ۴۰۰ تا ۵۰۰ کلمه تشکیل شده است. کتاب های خردسالان در مقایسه با کتاب های بزرگسالان کوتاه تر هستند و علت آن کمتر بودن گنجایش مغز کودکان است. یک کودک نمی تواند همانند بزرگسالان مفاهیم پیچیده و طولانی را پردازش کند؛ به همین دلیل فهم پاراگراف های کوتاه برای آن ها راحت تر است.

  • تمایز خوب و بد کاملاً واضح باشد.

اگر چه در زندگی واقعی تمایز خوبی از بدی کمی پیچیده است, اما برای یادگیری پایه و اساس این موضوع کتاب های کودکان باید به گونه ای نوشته شوند که کودک بتواند آن ها را از هم تفکیک کند.

  • پایان خوش داشته باشد.

در کتاب های کودکانه باید همه چیز با خوبی و خوشی تمام شود و خوبی بر بدی غلبه کند. این موضوع برای کودکان کم سن اهمیت زیادی دارد,چون بر روی احساسات و روحیه آن ها به طور مستقیم تأثیرگذار است.

  • از تصاویر زیاد و رنگارنگ در آن استفاده شده باشد.

کتاب های کودکان باید تصویر محور باشد و از نوشته های کمی در آن استفاده شود. آموزشی که یک تصویر به کودک می دهد از صدها کلمه بهتر عمل می کند. علاوه بر این، کودکان به کتاب هایی که دارای تصاویر باشند توجه بیشتری نشان می دهند.

مزایای داستان های فارسی هوش برای کودکان

اگر ترجیح می دهید که به جای کتاب خواندن و داستان تعریف کردن برای کودکانتان، آن ها را با برنامه کودک و تلویزیون مشغول کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. بهتر است هر شب قبل از خواب زمان کوتاهی را به قصه گویی برای کودکان یارمانا اختصاص دهید. شما می توانید از داستان های کودکی خود برای آن ها تعریف کنید یا کتاب های داستان مختلفی برای آن ها خریداری نمایید.

خرید کتاب هوش برای کودکان مزایای زیادی دارد از جمله:

  • پایه‌ ریزی اخلاق نیکو

در سرتاسر دنیا همه کودکان به قصه و داستان علاقه دارند. بیشتر آن ها سعی می کنند که از شخصیت های داستان ها تقلید کنند و آن ها را الگوی خود قرار دهند. اگر داستان هایی با مضمون دانایی, شجاعت، صداقت و دیگر اخلاق نیکو برای آن ها تعریف کنید, از همان سنین کودکی سعی می کنند که این اخلاقیات را در خود تقویت کنند.

  • آشنایی با آداب و رسوم فرهنگی

معمولاً داستان های هوش یارمانا تاکید فراوانی بر روی آداب و رسوم فرهنگی دارند. زمانی که یک داستان با چنین محتوایی برای کودک خود تعریف می کنید, آن ها با سنت های کشور خود آشنا می شوند و تا زمان بزرگسالی نیز در ذهن آن ها ماندگار خواهد شد. حتی می‌ توانید خاطرات کودکی خود را در قالب داستان برای فرزندان خود تعریف کنید تا آن ها با فرهنگ شهر و خانواده شان بیشتر آشنا شوند.

  • تقویت مهارت های زبانی

زمانی که با صدای بلند برای کودک خود داستان تعریف می کنید، باعث می شوید که او با تلفظ صحیح واژه ها آشنا شود. برای این که بتوانید زبان فارسی را به سرعت به کودک خود یاد دهید می توانید از داستان های مختلف بهره بگیرید.

  • تقویت‌ حافظه شنیداری

ذهن کودکان به گونه‌ ای است که نمی توانند برای زمانی طولانی بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنند. علاوه بر این، کودکان علاقه دارند که در اکثر مواقع گوینده باشند, نه شنونده. تعریف داستان های هوش برای کودکان یارمانا باعث می شود که بتوانند قدرت تمرکز خود را افزایش دهند و مهارت شنیداری آن ها نیز به مرور زمان افزایش یابد.

  • افزایش خیال پردازی و خلاقیت

کودکی اصلی ترین مرحله برای افزایش خلاقیت است و والدین باید سعی کنند که به این موضوع اهمیت زیادی دهند تا کودکی خلاق و مفید به جامعه تحویل دهند. زمانی که برای کودک خود داستان تعریف می کنید, باعث می شوید که تصاویر، شخصیت ها, مکان ها و غیره را در خیال خود تجسم کند, در حالی که تماشای برنامه کودک این اجازه را به او نمی دهد، چون تمامی تصاویر از پیش تهیه شده اند. همچنین داستان ها باعث می شوند که خیال پردازی کودکان افزایش یابد و ذهن آن ها برای ساخت ایده منعطف تر گردد.

  • تقویت

    حافظه

حتماً برایتان پیش آمده است که تا چند روز پس از تعریف داستان، کودکتان سوالاتی در رابطه با شخصیت ها از شما بپرسد. همین نکته نشان می دهد که داستان های فارسی هوش برای فروش باعث تقویت حافظه کودکان می شوند. برای این که بتوانید حافظه فرزند خود را به میزان بیشتری تقویت نمایید بهتر است پس از تعریف داستان از او بخواهید که داستان را یک بار دیگر با زبان خود برای شما تعریف کند. حتی می توانید از او بپرسید که چه برداشتی از شخصیت های مختلف داستان داشت. با چنین سوالات ساده و پیش پا افتاده ای، علاوه بر تقویت حافظه کودک خود باعث افزایش تمرکز او نیز خواهید شد.

  • افزایش محدوده دید

کودکان معمولاً درک وسیعی از مردم و جهان ندارند. برای این که بتوانید به راحتی آن ها را با کشورهای دیگر آشنا کنید و فرهنگ آن ها را به کودک خود آموزش دهید، می توانید از کتاب های هوش کمک بگیرید. با این کار محدوده دید کودک شما وسیع تر خواهد شد.

  • افزایش یادگیری

قصه گویی, آموزش و تحصیل کودکان را پایه ریزی می کند. زمانی که چیزی را برای کودک تکرار کنید، بدون این که درک خاصی از آن موضوع داشته باشد آن را یاد می گیرد و به کار می برد. زمانی که مفاهیم و دروس را به شکلی داستان وار و در قالب قصه برای کودکان تعریف کنید راحت تر آن ها را فرا می ‌گیرند.

داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان یارمانا

داستان ها اهمیت زیادی برای کودکان دارند و می توانند بسیاری از مشکلات بزرگسالی را برطرف کنند. اگر قصد خرید کتاب برای کودکتان دارید می توانید  داستان های فکری و فلسفی برای کودکان را از یارمانا تهیه نمایید تا علاوه بر سرگرمی، چیزهای زیادی را به فرزند خود یاد دهید.

برند یارمانا یکی از فروشندگان کتاب های هوش برای کودکان است. این انتشارات در زمینه تولید کتاب برای کودکان و نوجوانان فعالیت می کند و از ویژگی های آن می توان به تضمین کیفیت, پرداخت امن و پشتیبانی سریع اشاره کرد. با خرید کتاب های https://yaremana.ir می توانید از محتوای مفید آن ها برای فرزندان خود نهایت استفاده را ببرید.

دکمه بازگشت به بالا