اجتماعیمطالب کسب و کار

خرید ممبر فعال تلگرام با 60 روز گارانتی

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام اساس فعالیت‌های اجتماعی بسیاری از کسب و کارهاست. این شبکه‌ باعث افزایش ترافیک صفحات فرود، افزایش نرخ تبدیل و شکل گیری بیشتر مخاطبان می‎شود. اگر حضور شما در آن آنقدرها که انتظار دارید قوی نیست، شاید زمان آن رسیده است که با 10 روش افزایش فالوور اینستاگرام و خرید ممبر تلگرام آشنا شوید.

شما باید استراتژی‌های خود برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و ارگانیک را تقویت کرده و فرصت‌های بیشتری برای تعامل با مخاطب خلق کنید. ناگفته نماد که تعداد کاربران اینستاگرام به صورت صرف نمی‌تواند نشان دهنده‌ی میزان فروش شما باشد. افزایش فالوور تنها زمانی اثرگذار خواهد بود که از روش‌های صحیحی برای انجام این کار استفاده کرده باشید. با ما همراه باشید تا 10 روش افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی کنیم.

اگر می‌خواهید پیج اینستاگرام شما به صورت مداوم رشد کند باید محتوای باکیفیت را به صورت منظم و پیوسته به مخاطبان خود ارائه کنید. این کار نه تنها از نظر مخاطب ارزشمند است بلکه از سوی الگوریتم‌های اینستاگرام هم شناسایی خواهد شد. افزایش فالوور اینستاگرام یک کار زمان‌بر است و برای این هدف بایستی یک برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید.

آموزش افزایش ممبر کانال و گروه تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام قبل از فیلترینگ، بهترین و پراستفاده ترین شبکه اجتماعی در ایران بود، و حدود 70 درصد از مردم ایران که گوشی هوشمند داشتند از این اپلیکیشن استفاده می کردند. تلگرام یک بستر عالی و پرسرعت برای ارتباط و انتقال اطلاعات بود، کسب درآمد از تلگرام بسیار در ایران رواج یافته بود و بهترین روش کسب درآمد از تلگرام در ایران نیز، تبلیغات و فروش در کانال یا گروه تلگرامی بود که ممبر واقعی و هدفمندی داشت.

حال فالووران از بهترین و معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه است و خدمات بسیار با کیفیتی در طول این 6 سال ارائه داده است و هم اکنون نیز با افتخار تمامی خدمات خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه میدهد.

خرید ممبر تلگرام

این روز ها تمامی کسب و کار ها نیاز به ممبر تلگرام یا افزایش ممبر تلگرام دارند، چرا؟ چون یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش اعتبار در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشتن صفحات و کانال‌های تلگرامی با ممبر زیاد است، در واقع با داشتن ممبر فعال تلگرام می‌توانید از مزایای افزایش فروش و بهبود وضعیت کانال تلگرامی‌تان بهره‌مند شوید بنابراین از این رو تیم فالووران با ارائه راه‌ها و سرویس‌های بسیار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام این موضوع را برای کسب و کارها بسیار ساده کرده است.

بخشی از سرویس‌هایی که فالووران ارائه می‌کند می‌توان به ممبر فیک تلگرام و ممبر واقعی و بازدید تلگرام اشاره کرد که تمامی این سرویس‌ها هم برای کانال تلگرام و هم برای گروه تلگرام ارائه می‌شود، البته تیم ما علاوه بر سرویس‌هایی که اعلام کردیم، سرویس ویژه افزایش رای تلگرام دارد که به واسطه‌ی این سرویس می‌توانید به راحتی در نظرسنجی‌های تلگرامی پیروز شوید.

چرا باید ممبر تلگرام بخریم

افزایش ممبر تلگرام می‌تواند با توجه به نوع کسب و کار و بیزینس متفاوت باشد ولی عمده دلیل این کار، افزایش فروش برای کسب و کار ها و افزایش درامد برای کانال‌های محتوا محور مثل کانال‌های خبری، کانال‌های تفریحی و… است. بگذارید با یک مثال این موضوع را برای‌تان ساده‌سازی کنم، فکر کنید که کانال تلگرامی پوشاک دارید، اعضای فعلی کانال‌تان ۲۰۰ نفر است، اگر یک مشتری وارد کانال شما شود و حتی از نوع پوشاکی که شما ارائه می‌کنید هم خوشش بیاید اما خرید نکند، به نظر شما یکی از دلایلی که این مشتری از شما خرید نکرد، چه چیزی می‌تواند باشد؟

با توجه به تحقیقاتی که روی کانال‌های مختلف انجام داده‌ایم از عمده دلایل این موضوع، عدم داشتن ممبر کافی و بازدید کافی کانال است! جالب است نه؟ وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر می‌رود و به تناسب آن بازدید هم افزایش میابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد می‌کنند و این موضوع بیشتر بار روانی دارد و مشتری به صورت ناخوداگاه در ذهنش این موضوع نقش می‌بندد که این کانال تعداد ممبر بالایی دارد و مشتریان زیادی این برند را دنبال می‌کنند پس قابل اعتماد است.

در ادامه لازم به توضیح است که با خرید ممبر تلگرام در واقع دارید روی کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری می‌کنید شاید حتی با خرید 1000 ممبر رایگان در نظر گرفت این موضوع را زیر اصلا هزینه‌ی زیادی در مقابل بسیاری دیگر هزینه‌های کسب و کار ندارد و در واقع نباید هزینه‌های کسب و کار را صرفا به چشم هزینه دید و باید دید سرمایه‌گذاری به آن‌ها نگاه کرد و علاوه بر آن نباید گول تبلیغاتی که به عنوان ممبر رایگان تلگرام و همچنین خرید ممبر تلگرام رایگان شناخته می‌شوند را خورد، زیرا در حال حاضر در دنیای اینترنت بسیاری از کسب‌وکارها هستند که فعالیت می‌کنند و باید از آن‌هایی که حداقل پشتیبانی و شماره‌ی تلفن ثابت دارند بهره برد.

افزایش ممبر کانال از چه راه‌هایی می‌تواند صورت بگیرد

به طور کلی راه‌های مشخصی برای افزایش ممبر کانال وجود دارد و به طور کلی ممبر کانال به دو دسته ممبر فیک و ممبر واقعی تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام از آن‌ها انواع مختلفی از اد ممبر تلگرام به شمار می‌آیند و به دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که در ذیل به طور کامل این موارد را خدمتتان شرح می‌دهیم.

ممبر فیک تلگرام: در این لحظه که در حال نوشتن این مقاله هستم، ۲ نوع ممبر فیک وجود دارد.

    ممبر فیک عادی

    ممبر فیک بدون ریزش

برای خرید ممبر فیک تلگرام از صفحه‌ی خرید آن دیدن فرمائید.

ممبر فیک عادی دارای کیفیت بالا است ولی ریزش دارد و میزان ریزش آن حدودا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است، اما ممبر فیک بدون ریزش همانطور که از اسمش پیداست بدون ریزش است و دارای کیفیت بسیار بالا است. البته واژه بدون ریزش ممکن است گمراهی‌هایی ایجاد کند، منظور از بدون ریزش، ریزشی است که توسط خود ممبرها صورت نمی‌گیرد ولی تلگرام بسیار با موضوع ممبر فیک مخالف است و به طور مداوم در حال بروزرسانی الگوریتم‌های خود جهت شناسایی این نوع ممبرها است و ممکن است در بازه‌های زمانی‌ای بتواند حتی ممبرهایی که با نام بدون ریزش هستند را هم شناسایی و پاک کند.

ممبر واقعی تلگرام: در حال حاضر روش‌های مختفی برای افزایش ممبر واقعی تضمینی وجود دارد که در ادامه انواع آن‌ها را برای‌تان شرح می‌دهیم.

    ممبر واقعی اد اجباری

    ممبر واقعی پاپ آپ

    ممبر واقعی پروکسی

برای خرید ممبر واقعی تلگرام از صفحه‌ی آن دیدن فرمائید.

ممبر اجباری به نوعی از ممبرها گفته می‌شود که به صورت اجباری وارد کانال شما می‌شوند، این ممبرها افرادی هستند که تلگرام غیر رسمی همانند موبوگرام یا مای تلگرام و… نصب کرده‌اند و در ازای خدمات اضافه‌ای که در این تلگرام‌ها می‌گیرند، تبلیغات می‌بینند و یکی از این تبلیغات، اضافه شدن اجباری در کانال‌های تلگرامی مختلف است.

هر کدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایت خاص خود هستند که می‌توانید در صفحه مربوط به ممبر اد اجباری مشاهده نمایید.

ممبر پاپ آپ، به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که یک صفحه‌ای در گوشی کاربر باز می‌شود و تبلیغات کانال شما را مشاهده می‌کند و در صورت کلیک روی آن عضو کانال شما می‌شود. متاسفانه مدت زیادی است که این روش توسط تلگرام مسدود شده است و علاوه بر مسدودیت توسط خود تلگرام، فیلترینگ تلگرام نیز اثر بسیار منفی‌ای روی کیفیت این نوع ممبر گذاشت. در حال حاضر سایت‌هایی هستند که این نوع ممبر را ارائه می‌کنند ولی با توجه به این که این سرویس هم توسط تلگرام محدود شده است و هم تلگرام در ایران فیلتر شده است ما تصمیم گرفتیم فروشش را متوقف کنیم، چون تفاوت چندانی با ممبر واقعی روش اد اجباری ندارد.

ممبر پروکسی یک روش نسبتا جدید است که اضافه شده است، در این روش وقتی کاربر از سرویس MTProto تلگرام استفاده می‌کند، یک کانال به عنوان پروکسی به لیست کانال‌هایش اضافه می‌شود و به صورت ثابت در لیست کانال‌های کاربر در بالای صفحه نمایش داده می‌شود، در صورتی که کاربر در کانال جوین شود، کانال اسپانسر از لیست بالایی حذف می‌شود و در لیست چت‌ها بین دیگر کانال‌ها قرار می‌گیرد.

این روش بسیار گران است و شاید اگر در کانال‌های با کیفیت تلگرامی تبلیغات کنید با ارزش‌تر باشد، چرا؟ چون کاربر فقط برای این که کانال از لیست بالایی که حذف شود جوین کانال می‌شود و ممکن است اصلا علاقه‌ای به موضوع کانال نداشته باشد.

ربات اضافه کردن ممبر تلگرام

از دیگر خدمات مجموعه‌ی فالووران، ربات افزایش بازدید تلگرام و ربات اضافه کردن ممبر تلگرام است، آدرس ربات مجموعه‌ی فالووران، «زر پلاس» نام دارد که پیشتر در یک مقاله از وبلاگ فالووران به ربات زر پلاس پرداخته بودیم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه بفرمایید. به طور خلاصه، تیم فنی مجموعه‌ی فالووران افتخار این را دارد که یک ربات بسیار کاربردی که توانایی‌های زیادی از جمله ممبر و ویو را دارد را ارائه کند که این ربات‌ها با نام‌های ربات ممبر فیک تلگرام و ربات افزایش ممبر تلگرام شناخته می‌شوند را ارائه کند.

آیا با خرید ممبر تلگرام کانال ما توسط تلگرام مسدود می‌شود

اگر حوصله‌ی خواندن ادامه‌ی متن را ندارید باید در یک کلام بگویم «خیر»، تا الان حتی یک مورد مسدود شدن کانال تلگرام به خاطر خرید ممبر تلگرام صورت نگرفته است چون اصلا دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد و اگر این اتفاق می‌افتاد هر کسی می‌توانست برای رقبای خود ممبر فیک یا ممبر واقعی بزند و کانال او را مسدود کند.

در حال حاضر تلگرام فقط به خاطر موارد کپی‌رایت و محتوای غیر اخلاقی کانال‌ها را مسدود می‌کند که در یک مقاله‌ای در رابطه با آموزش افزایش ممبر تلگرام در بخش بلاگ به این موضوع پرداخته‌ایم، می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ فالووران مطلب را مطالعه کنید.

آیا با خرید ممبر تلگرام، ممبرها ریزش خواهند داشت

بستگی به این دارد که ممبر فیک بخرید یا واقعی، هر نوع ممبر واقعی‌ای ریزش خواهد داشت چون کاربران واقعی هستند و در صورتی که از محتوای کانال خوششان نیاید قطعا لفت خواهند داد ولی ممبر فیک همانطور که در بخش بالاتر توضیح دادیم، دو مدل با ریزش و بدون ریزش دارند، در صورتی که ممبر بدون ریزش بخرید ریزشی از طرف ممبرها نخواهد بود ولی اگر تلگرام شناسایی کند ممکن است آن‌ها را پاک کند.

خرید ممبر تلگرام

یکی از دغدغه های اصلی ادمین گروه های تلگرامی بعد از راه اندازی این فضاها، جذب بیشترین تعداد ممبر است و خرید ممبر تلگرام را در اولویت سیاست های کاری خود قرار می دهند. درست است که راه های زیادی برای جذب افراد به کانال ها و گروه های تلگرامی وجود دارد اما این مسیرها بسیار زمانبر هستند و در نهایت نتایج مورد نظر حاصل نمی شود. این مسئله باعث روی آوردن مدیران تلگرامی به سمت خرید ممبر تلگرام شده است. اما خرید ممبر به چه شکل های امکان پذیر است؟

اهمیت ممبر تلگرام

چند سالی است که تعداد کانال های تلگرامی روز به روز بیشتر می شود و تلگرام به فضایی برای کسب درآمد انواع مشاغل تبدیل شده است. با وجود اینکه تلگرام در ایران فیلتر شده و راه یابی به آن تنها با فیلتر شکن امکان پذیر است اما همچنان کسب و کارها فعالیت شان را در این شبکه اجتماعی ادامه می دهند، در حالی که مخاطبان خاص خود را دارند. ادمین ها و افرادی که گرداننده این کانالها هستند از طریق فضایی که به طور مجازی ایجاد کرده اند به خوبی کسب در آمد می کنند.

همانطور که مشاهده کرده اید در هر کانال وگروه تلگرامی مطالب گسترده ای از عناوین اجتماعی، علمی آموزشی گرفته تا طنز و سرگرمی و مشروح عناوین خبری سیاسی و… به اشتراک گذاشته می شود تا افراد بیشتری را جذب کانال کند. هر چه محتوای تولیدی برای مخاطبان جالب تر باشد آنها بیشتر مطالب را به اشتراک می گذارند و افراد بیشتری به کانال سرازیر می شوند. نتیجه این است که با افزایش ممبرها درآمد حاصل از کانال هم بیشتر می شود.

خرید ممبر واقعی تلگرام

واضح است که افزایش ممبر تلگرام به معنای افزایش بازنشر مطالب و یا بازخورد تبلیغات ما است. اما افزایش ممبر به شیوه معمولی عضوگیری دستی تا حدی امکان پذیر است، اما گاهی برای پیشرفت سریع تر باید به سراغ خرید ممبر تلگرام رفت. سایت های زیادی هستند که در این زمینه خدمات متنوع ارائه می دهند و شما با کمی تحقیق و بررسی می توانید بهترین ها را بیابید.

افزایش ممبر واقعی به روش پاپ آپ

خرید ممبر تلگرام به روش پاپ آپ یکی از روش های بصرفه و سریع در افزایش ممبر است. ارزان قیمت بودن خدمات در این روش به معنای کیفیت پایین نیست، بلکه تعرفه این شیوه به طور کلی پایین تر است. در این روش هنگامی که کاربران تلگرام آنلاین و در حال استفاده از گوشی خود هستند، تلگرام شان باز می شود و کانال شما به طور خودکار ظاهر میشود و در این لحظه فرد تصمیم می گیرد که عضویت کانال شما را بپذیرد یا نه. این روند تا زمانی ادامه پیدا می کند که تعداد اعضای مورد نظرتان وارد کانال شما شوند.

مزیت اصلی این شیوه این است که کاربر به طور کاملا اختیاری در کانال عضو می شود. در نتیجه به طور فعال تری کانال شما را پیگیری خواهد کرد. قاعدتا احتمال ریزش ممبر هم در این روش خیلی کمتر است چرا که کاربران با مشاهده تبلیغات و با تمایل کامل عضو کانال شما شده اند.

دکمه بازگشت به بالا