اجتماعیمطالب کسب و کار

رفع محدودیت فالو اینستاگرام با راه حل ربات پک

عنوان مطلب: رفع محدودیت فالو اینستاگرام

هر چند وقت یکبار ممکن است کاربران اینستاگرام با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شوند. در همین راستا در این مطلب از سایت ربات پک قصد داریم تا شما را با این مشکل آشنا کرده و در مورد نحوه رفع محدودیت فالو در اینستاگرام اطلاعات کاملی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم.

محدودیت فالو در اینستاگرام

محدودیت فالو در اینستاگرام که یکی از رایج ترین مدل های اعمال محدودیت است که توسط اینستاگرام پیاده سازی می شود به نحوی است که معمولا تا 24 ساعت طول می کشد. ممکن است پس از شکستن برخی از شرایط و قوانین اینستاگرام، با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شوید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر چندین بار با محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شده باشید، مدت زمان محدودیت شما افزایش پیدا می کند.

علل محدودیت فالو در اینستاگرام

مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. اگر بخواهیم شما را با این دلایل آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما از محدودیت های فعالیت روزانه و یا ساعتی اینستاگرام فراتر رفته اید

اینستاگرام محدودیت های روزانه را برای هر کاربر در نظر گرفته است. بنابراین اگر کاربرانی اقداماتی را در حجم های بالا انجام دهند ممکن است با این مشکل رو به رو شوند.

فالو کردن حجم بسیار زیادی از افراد، بالا رفتن لایک ها، نظر گذاشتن بیش از اندازه و… از مهم ترین کارهایی است که اگر در حجم بالا انجام شود، باعث محدودیت فالو در اینستاگرام می شود.

حساب شما تازه تاسیس است

مدت زمانی که از افتتاح حساب شما می گذرد، تأثیر مستقیمی بر تعداد مجاز اقداماتی که می توانید انجام دهید، دارد. هر چه اکانت شما تازه تر باشد، محدودیت های بیشتری دارید. اگر از افتتاح حساب شما 1 تا 3 ماهه گذشته است باید به تدریج تعداد اقداماتی که انجام می دهید افزایش پیدا کند. در غیر این صورت، افزایش فعالیت توسط اینستاگرام مشکوک تشخیص داده می شود و این مسئله باعث محدودیت فالو در اینستاگرام می شود.

نقض قوانین شبکه اجتماعی اینستاگرام

نقض قوانین اینستاگرام و یا گزارش شدن اکانت تان توسط سایر کاربران نیز می تواند باعث اعمال محدودیت در حساب شما شود.

اگر محتوای ممنوعه ای مانند محتوای جنسی، اخبار جعلی و… را در اینستاگرام پست کنید یا قوانین کپی رایت اینستاگرام را نقض کنید، با اعمال محدودیت رو به رو خواهید شد.

استفاده بیش از اندازه از ربات اینستاگرام

در حال حاضر شما می توانید از ربات اینستاگرام برای مدیریت حساب خود استفاده کنید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده حداکثری از ربات اینستاگرام، انواع مختلفی از اقدامات را با هم ترکیب کنید و وظایف یکسانی را تکرار نکنید، چرا که انجام کارهای مشابه در یک بازه زمانی باعث می شود تا از سوی اینستاگرام محدود شوید.

نحوه مشکل محدودیت فالو

پس از آن که شما را با علل بروز مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام آشنا کردیم، حال بهتر است تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که نحوه حل این مشکل چگونه است. به منظور بررسی روش های حل مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه اینستاگرام خود را دوباره نصب کنید.

ساده ترین راه برای حل مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام این است که برنامه اینستاگرام خود را حذف کنید و آن را دوباره آن را نصب کنید. پس از انجام این کار کوکی ها و سایر داده های جمع آوری شده توسط اینستاگرام حذف می شوند و ممکن است محدودیت شما نیز برداشته شود.

مشکل خود را گزارش کنید

اگر کار اشتباهی انجام نداده باشید. وقتی محدودیت در اینستاگرام مواجه هستید معمولاً دو گزینه دارد پیش روی شما وجود دارد. یا به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدهید یا این محدودیت را تحمل کنید.

شما می توانید از طریق بخش تنظیمات  و قسمت Help گزارش مشکل را به ثبت برسانید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که احتمال بروز مشکل بسیار کم است و به همین خاطر حتما دلیل قانع کننده ای برای محدودیت شما در اینستاگرام وجود دارد.

تعویض شبکه اینترنت

گاهی ممکن است دلیل مسدود شدن شما تغییر آدرس IP شما باشد. گاهی اوقات اینستاگرام برخی از IP ها را محدود می کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که به عنوان یک روش در صورت مشاهده هر گونه خطایی، شبکه اینترنت خود را عوض کنید و سپس دوباره حساب خود را بررسی کنید.

حساب اینستاگرام خود را به فیس بوک لینک دهید

در حال حاضر اینستاگرام امکان ایجاد اکانت های Business و Creator را بدون اتصال آن ها به فیس بوک فراهم می کند. اگر اکانت شما به فیس بوک مرتبط نیست و با مشکل محدودیت مواجه هستید، پیشنهاد ما این است که حساب خود را به صفحه فیس بوک خود لینک دهید. انجام این کار ثابت می کند که شما یک ربات نیستید و محدودیت فالو در اینستاگرام شما برداشته خواهد شد.

با دستگاه دیگری وارد حساب شوید

یکی دیگر از روش هایی که می توانید به سراغ آن بروید این است که از دستگاهی دیگر به حساب خود لاگین کنید. سپس بررسی کنید که آیا مشکل حساب شما برطرف شده است یا خیر.

24 تا 48 ساعت صبر کنید

اگر همه راه های ذکر شده را رفتید اما به نتیجه نرسیدید، به عنوان آخرین گام باید منتظر بمانید تا محدودیت فالو در اینستاگرام شما از سوی این شبکه اجتماعی برداشته شود. پیشنهاد می شود که اگر با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه هستید، در طی 24 تا 48 ساعت از اینستاگرام یا ابزارهای دیگر اینستاگرام استفاده نکنید و به دنبال افزایش فالوور با روش های خطرناک نباشید.

دکمه بازگشت به بالا