عمومیمطالب کسب و کار

آموزش تعمیرات مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو !

اموزش انلاین تعمیرات مادربرد

شما با شرکت در دوره اموزش آنلاین تعمیرات مادربرد با طعم لیمو، با روش‌های جدید تعمیرات آشنا خواهید شد. یکی از جذاب‌ترین آموزش‌های سخت‌افزاری که در پکیج های آموزشی لیمو ارائه می‌شود، آموزش تعمیر مادربرد است. مجتمع آموزشی آنلاین پل افتخار این را دارد که به ‌طور تخصصی و حرفه‌ای به آموزش تعمیرات مادربرد بپردازد. مزایای آموزش آنلاین تعمیرات مادربرد عبارت‌اند از:

  • آموزش در کنار اساتید و تعمیرکاران حرفه‌ای
  • آموزش به ‌صورت تخصصی
  • آموزش همراه با اخذ مدارک بین‌المللی
  • پشتیبانی فنی و پاسخ‌گویی به سوالات کارآموزان

آموزش تعیرات مادربرد لپتاپ به صورت انلاین

شما با گذراندن دوره تعمیرات مادربرد در آموزشگاه پل می‌توانید به‌ سادگی عیب‌یابی تمامی بردها را فرا بگیرید. مادربرد در تمامی کامپیوترها جزء زیربنای اصلی سیستم محسوب می‌شود. اندازه و ظاهر مادربردها در طرح‌های آتی ایکس و آنال ایکس وجود دارند که بیشتر از مورد اول استفاده می‌شود. چیپست‌های معروفی که در مادربردها به کار رفته‌اند، شامل ای ام دی، ویار، اینتل و… می‌باشند. فرکانس اولیه CPU توسط قطعه کوچکی به نام آی سی کلاک (IC Clock) بر روی مادربرد تامین می‌شود. مادربردها کلا دارای ۲ دسته ایراد می‌باشند:

  1. مادربردها کلا روشن نمی‌شوند.
  2. مادربردها روشن خواهند شد اما بوت نمی‌شوند.

داوطلبان آموزش تعمیرات مادربرد، پس‌ از گذراندن سطح پیشرفته آموزش با مجموعه‌ای از اطلاعات و دانش مفید آشنا می‌شوند. سپس امکان عیب‌یابی و تعمیرات مادربرد برای آن‌ها فراهم خواهد شد و می‌توانید به‌ صورت آزمون و خطا تمامی آموزش‌هایی که کسب کرده‌اند را تجربه کنند. البته برای بار اول مسئولیت تعمیر یک مادربرد با نظارت اساتید حرفه‌ای صورت می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت پس ‌از گذراندن دوره آنلاین لیمو و کسب تجربه در انجام پروژه‌های تعمیراتی مختلف، در این دوره می‌توانید به یک تعمیرکار تخصصی و حرفه‌ای تبدیل شوید. تمامی اساتید و متخصصان آموزشگاه پل از همه عملکردهای مادربرد آگاه بوده و می‌توانند خدمات تعمیرات را به ‌سادگی و با بهترین کیفیت به شما ارائه دهند.

ابزار مورد نیاز جهت تعمیر مادربرد

به ‌طورکلی پس ‌از آموزش تعمیرات سخت‌افزاری کامپیوتر، باید ابزار مورد نیاز تعمیرات را به‌ خوبی بشناسید. برخی از این ابزارها عبارت‌اند از:

  • لوپ یا میکروسکوپ AK10
  • هیتر کوییک
  • سیم قلع کش
  • پروگرامر TNM 5000
  • جای تینر
  • پنس
  • گیره
  • روغن فلکسی و قلع

مرکز یادگیری تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مجتمع پل

مراحل مختلف آموزش تعمیرات مادربرد

در ابتدا باید تمامی قطعات روی مادربرد را به ‌خوبی بشناسید. بنابراین باید سعی کنید به یادگیری الکترونیک، روش تست و اندازه‌گیری قطعات اس ام دی و آی سی‌ها توسط مولتی‌ متر بپردازید. ابزارهایی همچون دیباگر، دستگاه پروگرامر، تست، ابزار لحیم‌کاری و هویه کاری و دیگر ابزارهای مختلفی جهت تعمیر مادربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه معمولاً در تمامی منازل یک کامپیوتر شخصی وجود دارد.

بنابراین می‌توان به این‌ موضوع اشاره کرد که نیاز به یک متخصص تعمیرکار، امری مهم محسوب می‌شود. موضوعی که در اموزش آنلاین تعمیرات مادربرد بسیار حائز اهمیت است، روش‌های تست و عیب‌یابی بر روی مدار مین برد می‌باشد. به صورتی که لازم به تست کردن هر قطعه خارج از مدار نباشد. معمولاً شناخت شباهت‌ها و تفاوت‌های مادربرد در برندهای مختلف می‌تواند به مسلط‌تر شدن شما در انجام تعمیرات کمک کند.

مزایای شرکت در دوره آنلاین تعمیرات مادربرد

دوره اموزش آنلاین تعمیرات مادربرد به صورتی است که کارآموز می‌تواند در یک مدت‌ زمان مشخص در این دوره شرکت کند. در نهایت با گذراندن این دوره می‌تواند از مزایای زیادی همچون یادگیری تمامی اصول تعمیرات و نحوه ورود و خروج کالا از ابتدای ورود تا تحویل به مشتری، کسب تجربه و پیشنهاد قیمت تعمیرات به مشتری، یادگیری و انجام تمامی مسائل مربوط به تعمیرات همراه با دیگر تعمیرکاران و تحت نظر استاد مجرب، بالا بردن سطح دانش فنی، کسب تجربه کاری و همچنین برخورد مستقیم و مشاهده انواع خرابی‌ها و… بهره‌مند شود.

یکی از مزایای بسیار مهم آموزش در این دوره‌ها، صدور مدرک معتبر بین‌المللی از مؤسسه فنی و حرفه‌ای می‌باشد. یعنی حتی اگر قصد مهاجرت هم داشته باشید، با ترجمه این مدارک می‌توانید در هر کجا که می‌خواهید یک کسب‌ و کار پرسود راه‌اندازی کنید.

دوره اموزشی تعمیرات مادربرد کامپیوتر آنلاین

شروع و کارایی آموزش تعمیرات مادر برد

پس‌از گذراندن دوره اموزش آنلاین تعمیرات مادربرد با طعم لیمو قطعاً می‌توانید بر روی انواع برندها تسلط داشته باشید. یعنی پس ‌از آن می‌توانید به ‌راحتی مادربردهایی که تک چیپ می‌باشند را تعمیر کنید. همان ‌طور که می‌دانید فعالیت در این حرفه می‌تواند درآمد بالایی برای شما داشته باشد، اما به این نکته توجه کنید که اگر می‌خواهید یک مرکز منحصر به ‌فرد راه‌اندازی کنید، بهتر است از تجهیزات و ابزارهای به‌روز استفاده کنید. امکاناتی که در آموزشگاه پل جهت آموزش تعمیرات مادربرد کامپیوتر به علاقه‌مندان ارائه می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. بر روی چندین مدل مادربرد تمرین انجام می‌شود، این تمرین‌ها، هم به ‌صورت عملی و هم به ‌صورت آنلاین آموزش داده می‌شوند.
  2. دارای جدیدترین تجهیزات و ابزارهای تعمیرگاهی هستند.
  3. پس ‌از اتمام دوره و پایان کلاس‌ها مدرک بین‌المللی و معتبر اعطا می‌شود.
  4. برای آموزش از بهترین تعمیرکاران و کارشناسان استفاده می‌شود.
  5. آموزش در این دوره کاملاً به‌صورت تخصصی انجام ‌شده و ویژه بازار کار است.

علائم نشان دهنده مشکل در مادربرد

امروزه همه ما شاهد پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی در صنعت کامپیوتر و کارت گرافیک هستیم. مادربرد و کارت گرافیک در سیستم ممکن است به ‌مرور زمان دچار مشکل شوند و به تعمیر و تقویت نیاز داشته باشند. از آن ‌رو که تعمیر این قطعات باید به صورت تخصصی انجام شود، نمی‌توان آن را به هر شخصی سپرد. هنگام خراب شدن سیستم برای این‌ که از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنید، باید با انواع خرابی‌های موجود در مادربرد آشنا شوید. کار نکردن کل لپ تاپ یا سیستم از اصلی‌ترین نشانه‌های وجود مشکل در مادربرد است.

در این حالت ممکن است سیستم روشن شده و فن هم شروع به کار کند، ولی نمایشگر صفحه چیزی را نمایش نخواهد داد. با اموزش آنلاین تعمیرات مادر برد لپ تاپ و کامپیوتر می‌توانید تمام علائم خرابی در مادربرد را شناخته و انجام تعمیرات آن را به‌ طور کامل و تخصصی آموزش ببینید. سعی کنید هنگام مشاهده‌ علائم خرابی در مادربرد فوراً به تعمیر آن اقدام کنید، زیرا ممکن است به قطعات دیگر آسیب وارد کند. امروزه قیمت بیشتر قطعاتی که بر روی برد نصب می‌شوند، بسیار بالا هستند. در نهایت هرچه دیرتر به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید، ممکن است مشمول پرداخت هزینه بسیاری شوید.

آموزش تعمیرات کامپیوتر مجتمع پل

سخن آخر

در دوره‌های اموزش آنلاین تعمیرات مادربرد، هم افرادی که تا حدودی در این حوزه آشنایی دارند می‌توانند شرکت کنند و هم افرادی که هیچ زمینه‌ای در این‌ مورد ندارند. بهتر است بدانید که هر ۲ مورد در نهایت می‌توانند به‌ صورت کاملاً حرفه‌ای کار کنند. شما می‌توانید تمامی سوالات و مشکلات خود را با آموزشگاه فنی پل رفع کنید.‌ آموزشگاه پل یکی از بهترین مراکز تعمیرات مادربرد در ایران شناخته ‌شده است. این مجموعه با ارائه بسته آموزشی آنلاین لیمو به حرفه‌ای شدن هر چه بهتر شما کمک می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا