علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی، معاون رشد و نوآوری رئیس جمهور و امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون فنی در این نشست سخنرانی کردند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و منحصر به فرد پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. این شرکت شروع کرده و اکنون در تلاش است تا با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، به طور جامع درباره دغدغه ها و نیازهای مردم فکر کند و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، مزایای شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه می‌کند و در کوتاه‌مدت راه‌اندازی خدمات آن بسیار خوب بوده است. “این قبلا اتفاق افتاده است.”

وی گفت: تارا در بخش خدماتی و سازمانی به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه می کند و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار ارائه کرده است.

وی به برخی از قابلیت ها و مزایای تارا که این اپلیکیشن در آن توسعه یافته است، اشاره کرد: «با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه عرضه کالا و مراکز فروش و 50 سال سابقه طولانی»، تجربه کاربری «ویژه و منحصر به فرد» “، “گسترش پذیرنده در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید حضوری و غیرحضوری در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، لوازم آرایشی، پزشکی و بهداشتی، خدمات “بیمه” و …»، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» ug ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازگشت وجوهی که به اعتبار فردی کاربر تعلق می گیرد، کاملا متکی بر اعتماد است و البته در صورت وقوع حریف، کاربر مورد نظر و شخصی که سابقه را شناسایی کرده است. آنها منفی دریافت می کنند و از خدمات اضافی محروم می شوند.

ما باید قول بدهیم که تارا از نظر کاربران و خدمات هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است و برنامه‌هایی که اجرا شده است، نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را تا پایان سال و سال‌های آینده می‌دهد. ، “او گفت. . شعار تارا با عنوان “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر جامع، دغدغه ها و نیازهای امروز مردم را می توان در عمل برآورده کرد و به این ترتیب این خدمات همسو با دین در تجارت است. اشخاص و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکتها ممکن است تفسیر شوند».

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و تحول شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به تشریح چرایی و چگونگی شکل‌گیری، ابعاد و روند پیشرفت این اپلیکیشن و چشم‌اندازهای آتی پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی تامین اعتبارات شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز برای معرفی و راه اندازی سرویس جدیدی از تارا به نام «وام خرد» یا «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن» گردهمایی داریم. «در دنیا معروف است.

شمخی با اعلام اینکه واحد خدمات اعتبار خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را طی کنند. یک ساعت. ، تایید و اعتبار سنجی آنها را تکمیل و اعتباری از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان دریافت کرد و از 4500 نقطه فروش حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور خرید کرد. لازم به ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و زندگی مالی هوشمندتری داشته باشند و به دلیل اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه بعد پرداخت می‌کند و به نفعش است.

برای استفاده از این سرویس فقط به شماره تلفن همراه به نام خود و کارت ملی هوشمند (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار اعتماد اعتماد کامل برقرار شود و این طرح تدوین شود. در عین حال ممکن است نیاز به تغییر ذهنیت و فرهنگ خود در ایران داشته باشیم بدون اینکه مجبور باشیم همه چیز را با پول بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی استفاده کنیم (مانند سایر کشورهای جهان).

تارا خدمات اعتبار خرد را فاش کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید پرداخت می شد، توضیح داد: در حال افزایش است.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان ها و شرکت ها صحبت کرد و افزود یکی از اهداف مورد استفاده مخاطبان سازمان خدمات تارا است. بدست آوردن. برای افزایش تجربه است. این برنامه جبران نیروی انسانی سازمان آنهاست.»

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، در تلاش هستیم تا گیرندگان تارا را در زمینه‌ها و رده‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی این مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف خدمات مالی، گفت: این است.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با استفاده از تارا حتی می تواند آفلاین باشد و نیازی به اینترنت ندارد. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری‌های مختلف و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای 3 درصد برگشت نقدی می باشد که در اختیار تمامی گیرندگان تارا قرار می گیرد و شامل تخفیف دائمی قابل توجهی برای کاربران می باشد. علاوه بر این پشتیبانی تارا با 1573 شماره به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است همایش رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه افزایش سود مالی) ساعت 14 در محل برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و … برگزار شد. شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان

دکمه بازگشت به بالا