بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا درباره فعالیت ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران سه ایده به عنوان ایده برای ایجاد آسان جدید دارد. ضایعات در محل کار، ساخت دستگاه پیشگیری ویژه و درمان هالوکس و الگوس، تولید شیشه جلوپنجره برقی کنترل از راه دور در این فعالیت شرکت کردند و یک گروه تحقیقاتی به عنوان سرپرست گروه تشکیل شد که در این فعالیت فعالیت خواهند کرد.

وی در تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: در منطقه عملیاتی شهرانی و برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال قدردان رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و انجام گام دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

حوزه تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره معروف ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته به دنبال دریافت مجوز 50 هکتار زمین کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی از دهلران بودیم. منابع طبیعی و این انتقال رو به اتمام است.»

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

این مسئول ادامه می دهد: طرح عدالت درآمدزایی غیر شهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران جهت تایید به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده با تیم تحقیقاتی تهیه و برای شرکت در گام دوم فعالیت دانشگاه ارسال شد. کتاب 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شد و منتظر مجوز برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور به بررسی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در حوزه آموزشی پرداخت و گفت: جذب دانشجو از نظر درک استانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ترم منتهی به سال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته، نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. در این واحد دانشگاهی و جذب دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های واحد 1401 دهلران می باشد.

وی گفت: اعطای انواع وام های دانشجویی که در سال گذشته باعث جذب دانشجو شد، یکی از پرطرفدارترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و مهمترین فعالیت این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر بود که جذب خواهد کرد. دانش آموزان در آینده نزدیک.”

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا