اقتصادی

توقف خط تولید “پژو و سمند” به نفع رانندگان و مسافران تاکسی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده گفت: این اتفاق به نفع تاکسیرانان و مسافران است.

جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با نازک نارنجی، وی در پاسخ به وعده مسئولان ایرانی خودرو مبنی بر توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده و تاثیر آن بر نوسازی تاکسی‌ها، گفت: سال‌ها از کیفیت پایین تاکسی‌های داخلی گلایه داریم.

وی با بیان اینکه حتی در مقطعی برای جایگزینی خودروهای خارجی تلاش شد و البته در این راستا بیش از 2000 تاکسی با برندهایی مانند تویوتا، هیوندای، فولکس و … نوسازی شد، افزود: امیدوارم. محصولات جدید برای جایگزینی پژو و سمند کاملا انتظارات را برآورده می کند.

تشکری هاشمی افزود: قطعا جایگزین این دو خودرو (پژو و سمند)، خودروهای باکیفیت تر و نسل جدید محصولات این شرکت می شود که با توجه به بهبود روند تولید در تولیدات داخلی، این اتفاق به نفع تاکسی هاست. و مسافران.»

به گزارش نازک نارنجی، چندی پیش معاون بازاریابی و فروش خودرو ایران اعلام کرد که خودروهای 1401، 405 و سمند از تولید خارج می شوند. این در حالی است که ناوگان تاکسیرانی تهران با دو دستگاه خودروی پژو و سمند عرضه می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا