علمی و پزشکی

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

نازک نارنجی/ گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مصوبه دولت برای بیمه زنان باردار، گفت: تمام هزینه های بارداری و زایمان را رایگان می کنیم.

دکتر. بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور وارد استان گلستان شد و از سوی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین وی مأموریت یافت به عنوان نماینده تام الاختیار و هیئت دولت در استان های آزادشهر و رامیان در بدو ورود در گلزار شهدا حضور یابد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

وی سپس با حضور در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های آزادشهر و رامیان به این جلسه پرداخت تا مشکلات و دغدغه های مردم این شهرستان ها را از غیبت مسئولان و مدیران بشنوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار بر زحمات و جانفشانی های کادر درمانی و مدافعان سلامت و البته حمایت و همدلی مردم شریف ایران و حمایت رهبری و مردم تاکید کرد. دولت، ما قادر به مقابله با بیماری عروق بیماری کرونا قلب مطلوب به نظر می رسد.

دکتر. بهرام عین‌اللهی با بیان اینکه اکنون همه سازمان‌های بین‌المللی تشخیص داده‌اند که ایران در مهار کرونا موفق بوده است، می‌گوید: این پیروزی بدون شک تنها با همدلی همه جانبه مردم و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشور به دست آمد.

وی از تزریق دوز اول واکسن کرونا به 91 درصد مردم کشورمان خبر داد و گفت: 85 درصد مردم نوبت دوم واکسن خود را نیز تزریق می کنند و تا امروز 35 درصد مردم برای تزریق مراجعه می کنند. سومین دوز واکسن آنها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه معضل زباله آزادشهر باید هر چه سریعتر حل شود، ادامه داد: اگر این اتفاق نیفتد شاهد شیوع بسیاری از بیماری ها در این منطقه خواهیم بود که لازمه رامیان و است. شورای بهداشت آزادشهر تشکیل شود تا پیشگیری از این بیماری ها در دستور کار قرار گیرد.

عین اللهی با پرداختن به موضوع بیمه زنان باردار در هیئت دولت، افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، کلیه هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان باشد و از این رو زنان فاقد بیمه نیز باید در دولت بیمه شوند.

به گزارش نازک نارنجی، در نهایت وی با افراد زیادی دیدار و از برخی پروژه ها در سطح شهر نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا