بین الملل

گزارش آکسیوس از آماده‌سازی پمپئو برای انتخابات

خبرگزاری آکسیوس بخشی از این هزینه را گزارش کرده و نوشته است که این بزرگترین هزینه کمیته اقدام سیاسی به نام «پیاسی» خارج از چارچوب پرداخت حقوق بوده است.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در آن زمان می خواست در تلویزیون ظاهر بهتری داشته باشد و حدود 40 پوند وزن کم کرد. او همچنین در حال توسعه شهرت به عنوان سخنگوی محافظه کار است و شایعاتی مبنی بر نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به گوش می رسد.

در ماه اکتبر، اکسیوس گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در حال بررسی گزینه های احتمالی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 است. افرادی مانند پمپئو، مایک پنس (معاون رئیس جمهور ایالات متحده) و ران دوسانتیس (فرماندار فلوریدا). با این حال، پمپئو هنوز نامزدی خود را برای انتخابات 2024 اعلام نکرده است.

او در اوایل این ماه در پاسخ به این سوال که آیا رژیم غذایی او آینده سیاسی را نشان می دهد، به نیویورک پست گفت: واقعیت این است که من برای سال 2044 آماده می شوم و امیدوارم تا سال 2054 زندگی کنم.

بسیاری از حامیان ترامپ کاهش وزن پمپئو را نشانه ای از قصد او برای شرکت در انتخابات بعدی می دانند، اما مشاوران ترامپ در اکتبر سال گذشته گفتند که اگر ترامپ نامزد شود، پمپئو استعفا خواهد داد.

311311

دکمه بازگشت به بالا